تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

تریلر جدید بازی Wild West Online

امتیاز یادت نره

تریلر جدید بازی Wild West Online

 

.
.

طبق اعلام استودیو ۶۱۲ گیمز، بازی Wild West Online در تاریخ بیستم اردیبهشت‌ماه (۱۰ می) از حالت دسترسی زود هنگام خارج می‌شود و به صورت رسمی از طریق پلتفرم دیجیتالی استیم در دسترس کاربران پی سی قرار می‌گیرد. انتشار بازی Wild West Online به صورت Early Access توسعه‌دهندگان را قادر ساخت تا بازخوردهای بازیکنان را در بازی پیاده کنند و از این طریق قابلیت‌ها و گیم‌پلی، بازی را برای اطمینان از اینکه تجربه‌ای کامل از وسترن را پیش از انتشار نسخه نهایی در اختیار بازیکنان بگذارد، گسترش دهند.

توسعه‌دهنده بازی در کنار اعلام تاریخ انتشار اظهار داشت که تعدادی ویژگی تازه به بازی Wild West Online اضافه خواهد شد که از میان آن‌ها می‌توان به حالت عمومی بازیکن در برابر بازیکن (PvP) اشاره کرد. این رویداد به طور تصادفی اتفاق می‌افتد و کسانی که در آن شرکت کنند، آیتم‌های خاصی را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. همچنین ماموریت‌های بازیکن در برابر محیط (PvE) اضافی و فعالیت‌های بیشتری نظیر کشاورزی، شکار و استخراج معدن به بازی اضافه شده است.

بازیکنانی که هر یک از حالا بازی Wild West Online را خریداری می‌کنند، کلید نسخه نهایی بازی و پاداش‌های مختلفی را در روز عرضه دریافت خواهند کرد که از جمله این پاداش‌ها می‌توان به نسخه Early Access، ده کیف لوازم تزئینی با انواع مختلفی از آیتم‌ها برای تغییر ظاهر آواتارها، ده کیف حاوی پوسته‌ها برای شخصی‌سازی اسلحه‌ها و دسترسی به نسخه نهایی ۴۸ ساعت قبل از انتشار رسمی بازی اشاره کرد.

برای کسانی که درباره این بازی اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Wild West Online یک اثر MMO جهان‌باز است که بازیکنان می‌توانند به صورت آزادانه در جهان بازی به کاوش بپردازند و انتخاب کنند که می‌خواهند کلانتر غرب وحشی باشند یا یک قانون‌شکن. البته آزادی عمل بازیکنان برای انتخاب مسیر خود بدون حد‌ و حصر خواهد بود و بازیکنان می‌توانند ترکیبی از کلانتر و قانون‌شکن باشند.

netpaak.ir telegram تریلر جدید بازی Wild West Online


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا