تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

جهانبخش به برایتون پیوست / رسمی / کلیپ های خوشامد گویی برایتون و قدر دانی آلکمار

امتیاز یادت نره

جهانبخش به برایتون پیوست / رسمی / کلیپ های خوشامد گویی برایتون و قدر دانی آلکمار – جهانبخش به برایتون پیوست

جهانبخش به برایتون پیوست / رسمی / کلیپ های خوشامد گویی برایتون و قدر دانی آلکمار

جهانبخش به برایتون پیوست

 


 

netpaak.ir telegram جهانبخش به برایتون پیوست / رسمی / کلیپ های خوشامد گویی برایتون و قدر دانی آلکمار

رسمی: جهانبخش به برایتون پیوست

قرارداد ۵ ساله ستاره ایرانی با باشگاه انگلیسی؛

آقای گل ایرانی فصل گذشته لیگ اردیویسه هلند با باشگاه برایتون انگلیس قراردادی پنج ساله امضاء کرد.

به گزارش “ورزش سه” ، علیرضا جهانبخش که بعد از درخشش خیره کننده در آلکمار به‌عنوان آقای گلی و سومین پاسور برتر لیگ اردیویسه رسید، با پیشنهادات خوبی مواجه شد و در نهایت تصمیم گرفته راهی برایتون انگلیس شود تا در شرایط جدید و لیگ معتبرتری کارش را پیش ببرد .

این ستاره ملی پوش ایرانی که دو سال دیگر با باشگاه آلکمار قرارداد داشت، روز گذشته از پاریس به انگلیس سفر کرد تا شایعات حضورش در برایتون را جدی‌تر از قبل کند و امروز هم تست‌های پزشکی این باشگاه را با موفقیت پشت سر گذاشت تا مراحل مقدماتی انتقال خود را نهایی کرده باشد .

بعد از تست‌های پزشکی، دقایقی قبل باشگاه برایتون انگلیس با انتشاری عکس و کلیپی از ستاره ایرانی در پیراهن این تیم تایید کرد که با علیرضا جهانبخش قراردادی پنج ساله امضاء کرده‌اند که گفته می‌شود رقم این انتقال ۱۷ میلیون پوند است .

 

01322337 جهانبخش به برایتون پیوست / رسمی / کلیپ های خوشامد گویی برایتون و قدر دانی آلکمار

 

قراردادی که علیرضا جهانبخش با باشگاه برایتون انگلیس به امضاء رساند، او را تبدیل به گران قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران و این تیم کرد و بعد از کریم باقری، حسین کعبی و آندرانیک تیموریان او چهارمین بازیکن ایرانی خواهد بود که در لیگ جزیره به میدان خواهد رفت .

دیوید بوتون، جیسون استیل، برناردو، لئون بالوگون، ایوس بیسوما، فلورین اندونه و پرسی تائو بازیکنانی بودند که اخیرا و پیش از علیرضا جهانبخش با باشگاه برایتون انگلیس قرارداد امضاء کرده بودند و ملی پوش ایرانی هشتمین خرید این باشگاه برای حضور در فصل ۱۹-۲۰۱۸ است .

کریس هاتن، سرمربی باشگاه برایتون در مورد انتقال جهانبخش به این تیم گفت: ما از این انتقال بسیار خوشحال هستیم و به جهانبخش خوشامد می‌گوییم و همچنین خوشحال هستیم که بالاخره این انتقال نهایی شد .

او ادامه داد: علیرضا جهانبخش بازیکنی است که چندین سال بود او را زیر نظر داشتیم؛ او توانایی بازی در چند پست را دارد و همین امر موجب می‌شود گزینه‌های به کارگیری از او در پست هجومی زیادتر باشد؛ علیرضا می‌تواند در کناره‌های زمین(وینگر) و حتی هافبک مرکزی بازی کند و خیلی مشتاق هستیم با او کار کنیم .

01322338 جهانبخش به برایتون پیوست / رسمی / کلیپ های خوشامد گویی برایتون و قدر دانی آلکمار

 

همچنین علیرضا جهانبخش با انتشار ویدئویی که پیراهن برایتون را بر تن داشت، عنوان کرد: « سلام هواداران برایتون؛ علیرضا جهانبخش با شما صحبت می‌کند؛ خیلی مفتخر هستم با این باشگاه قرارداد امضاء کردم؛ خیلی مشتاق هستم که شما را ببینم و برای این باشگاه فوق‌العاده بازی کنم؛ از حمایت‌های زیادی که داشتید، ممنون هستم؛ به زودی شما را می‌بینم. »

باشگاه آلکمار نیز با انتشار خبر پیوستن ستاره ایرانی خود که دو فصل در این تیم حضور داشت و عملکرد موفقی از خود بر جای گذاشت به برایتون انگلیس را تایید و برای او آرزوی موفقیت کرد .

 


 

کلیپ باشگاه برایتون به مناسبت پیوستن علیرضا جهانبخش

 


 

کلیپ قدر دانی باشگاه آلکمار از علیرضا جهانبخش

 


 

جهانبخش به برایتون پیوست / رسمی / کلیپ های خوشامد گویی برایتون و قدر دانی آلکمار – جهانبخش به برایتون پیوست

جهانبخش به برایتون پیوست / رسمی / کلیپ های خوشامد گویی برایتون و قدر دانی آلکمار

جهانبخش به برایتون پیوست

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا