تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتربازی های ترسناکبازی های مخفی کاری

دانلود بازی Outlast-GOG + دوبله فارسی-نسخه کامل(فوق العاده ترسناک)

5/5 - (3 امتیاز)

دانلود بازی outlast برترین بازی ژانر ترسناک برای کامپیوتر نسخه معتبر و کامل

دانلود بازی کامپیوتر فوق العاده ترسناک Outlast + نسخه کامل

بازی فوق العاده ترسناک Outlast
بازی فوق العاده ترسناک Outlast

دانلود outlast

دانلود بازی outlast نسخه معتبر و سالم gog

دانلود بازی outlast تاکنون بازی های ترسناک بسیاری را در صنعت گیم دیده ایم که هر کدوم دارای قابلیت های مختلفی بودند که باعث ایجاد دلهره در وجود بازیکنان می شد.هم اکنون با یک بازی جالب آشنا شدیم با نام Outlast که در آن هر بار که به دنبال یک آبجکت جدید می روی در انتها حتما با یک اتفاق بسیار غیر قابل پیش بینی رو به رو خواهی شد با رسانه همراه باشید

برسی کوتاه بازی ترسناک outlast

جهنم تجربه ای است که زنده از آن بیرون نخواهید آمد . بازی Outlast یک بازی اول شخص و ترسناک می باشد که توسعه یافته برخی از بزرگترین بازی های تاریخ بازی سازی است . در این بازی شما به عنوان یک روزنامه نگار برای کشف محل پناهجویان و همچنین شما باید به اندازه کافی شجاع باشید و برای کشف رازهای پنهان و وحشتناک زنده بمانید . در کوه های کلرادو وحشتی بزرگ منطقه را فرا گرفته است . اخیرا خانه ای توسط مرکز تحقیقات برای بیماران روانی دوباره بازگشایی شده است که بیماران در مکان هایی به شکل پنهان و مخفی محافظت می شوند . دانلود بازی Outlast یک تجربه واقعی زنده ماندن است که نشان می دهد ترسناک ترین موجودات از ذهن انسان به وجود می آیند . شما می توانید این بازی ترسناک را  دریافت کنید .

netpaak.ir telegram دانلود بازی Outlast-GOG + دوبله فارسی-نسخه کامل(فوق العاده ترسناک)

گیم پلی ۹٫۶ از ۱۰

گیم پلی بازی زمانی آغاز می شود که شما در ماشین خود به سمت تیمارستان در حال حرکت هستید و تصمیم دارید در رابطه با آن جا و اتفاقاتی که در آن رخ داده تحقیقاتی انجام دهید.پس از رسیدن دوربین خود را بر می دارید و وارد می شود, حال تنها چیزی که مشاهده می کنید خون است و اجساد افرادی که زمانی در این مکان کار می کردند.

سیستم مخفی کاری و هوش مصنوعی ۹ از ۱۰

نکته ی دیگری که در Outlast توجه جلب می کند طراحی سیستم مخفی کاری در این بازی است که به وسیله ی آن بازیکن می توان در قسمت های مختلفی از مکانی که در آن قرار دارد مخفی شود تا از چشم دشمنان دور بماند. خوشبختانه در بازی مکان های بسیاری وجود دارد که می توانید در آن ها پنهان شوید پس در این مورد به مشکل بر نخواهید خورد. این سیستم یکی از مهم ترین بخش های Outlast محسوب می شود که سازندگان آن را بسیار خوب طراحی کرده اند.

صدا گذاری ۹ از ۱۰

جدا از تمامی این نکات صداگذاری در بازی را نیز نباید نادیده گرفت در تمامی قسمت های مختلف Outlast به وضوح می توان صداگذاری عالی را نیز در آن متوجه شد. صدای قدم های شخصیت که سکوت را می شکند صدای دویدن و یا صدای پای دشمنان , صدای جرقه زدن کابل های تکه شده ی برق همه و همه سخن از صداگذاری خوب این بازی می باشند که به خوبی می توانند حس ترس را در این مکان مرموز به بازیکن القاء کند.

نتیجه گیری ۹٫۵ از ۱۰

در کنار مشکلات کوچکی که در گیم پلی و دیگر بخش های تشکیل دهنده ی بازی Outlast شاهد آن بودیم, بیشترین قسمت های این بازی را قابلیت های عالی و ویژگی های منحصر به فرد آن تشکیل داده بود که همین امر باعث می شد این بازی به چشم دوست داران بازی های ترسناک عالی و هیجان انگیز باشد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای دانلود بازی Outlast :

OS: Windows XP / Vista / 7 / 8 – ۶۴ bits
Processor: 2.2 GHz Dual Core CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB NVIDIA GeForce 9800GTX / ATI Radeon HD 3xxx series
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا