تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های استراتژیکبازی های سرگرم کننده

دانلود بازی Age of Empires: Definitive Edition ریمستر اپدیت عصر امپراطوری ۲۰۱۸

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Age of Empires: Definitive Edition – کرک + اپدیت + نسخه کامل و فشرده – دانلود بازی عصر امپراطوری ۲۰۱۸  –

دانلود بازی Age of Empires: Definitive Edition – کرک + اپدیت + نسخه کامل و فشرده – دانلود بازی عصر امپراطوری  

Age of Empires Definitive Edition از نظر گیم‌ پلی مشابه نسخه اول این سری خواهد بود با این حال در جنبه‌های دیگر از گرافیک گرفته تا موسیقی و صداگذاری دست‌خوش تغییرات بسیار زیادی شده است تا کاملا شبیه به یک بازی استراتژیک مدرن باشد.

بازی فکری استراتژیک جدید ۲۰۱۸ نسخه بازسازی شده ریمستر بازی استراتزیک عصر امپراطوری  ۲۰۱۸ Age of Empires: Definitive Edition  بازی بسیار زیبا و فوقالعاده fitgirl , corepack

بازی Age of Empires: Definitive Edition

Age of Empires: Definitive Edition قطعا اگر روزی بخواهیم لیستی از بهترین بازی‌های استراتژیک تاریخ تهیه کنیم، باید از Age of Empires هم حتما اسم ببریم. اولین نسخه این سری در سال ۱۹۹۷ منتشر شده بود و کمپانی مایکروسافت سال گذشته در جریان رویداد پی‌سی گیمینگ نمایشگاه E3 2017 از یک نسخه بهبود‌ .

یافته این بازی با نام Age of Empires: Definitive Edition رونمایی کرد که ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۵ اکتبر و همزمان با ۲۰ سالگی نسخه اصلی بازی منتشر شود ولی به تصمیم مایکروسافت بازی تاخیر خورد و حال در تاریخ ۱ اسفند شاهد انتشار آن خواهیم بود.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Age of Empires: Definitive Edition ریمستر اپدیت عصر امپراطوری ۲۰۱۸

مایکروسافت علاوه بر این بازی قصد دارد نسخه بهبود‌یافته قسمت‌های دوم و سوم AoE و همچنین نسخه چهارم را به عنوان یک بازی کامل هم منتشر کند که البته این آثار هیچ‌کدام تاریخ انتشار مشخصی ندارند.

گیم‌پلی Age of Empires 2018

Age of Empires Definitive Edition از نظر گیم‌ پلی مشابه نسخه اول این سری خواهد بود با این حال در جنبه‌های دیگر از گرافیک گرفته تا موسیقی و صداگذاری دست‌خوش تغییرات بسیار زیادی شده است تا کاملا شبیه به یک بازی استراتژیک مدرن باشد.

این بازی با قیمت ۲۰ دلار و فقط از طریق فروشگاه خود مایکروسافت منتشر خواهد شد.


Age of Empires (AoE) is a history-based real-time strategy video game developed by Ensemble Studios and published by Microsoft, and the first game in the Age of Empires series. The game uses the Genie, a 2D sprite-based game engine. The game allows the user to act as the leader of an ancient civilization by advancing it through four ages (the Stone, Tool, Bronze, and Iron Ages), gaining access to new and improved units with each advance.

It was later ported to Pocket PCs with Windows[citation needed], resulting in a version very similar to the PC game[neutrality is disputed

reviews

Despite this, it received generally good reviews, and an expansion pack, titled The Rise of Rome, was released in 1998. Both the original Age of Empires and the expansion pack were later released as “The Gold Edition”. A sequel, Age of Empires II, was released in 1999. Age of Empires: Definitive Edition, a remastered version of the game, is scheduled to be released in February 2018.


بازی Age of Empires: Definitive Edition بازی Age of Empires: Definitive Edition


دانلود بازی Age of Empires: Definitive Edition دانلود بازی عصر امپراطوری  – ۲۰۱۸نسخه بازسازی شده ریمستر بازی استراتزیک عصر امپراطوری


راهنمای بازی Age of Empires: Definitive Edition عصر امپراطوری ۲۰۱۸

  • ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.
  • ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.
  • ۳) فایل اجرایی SetAoEDE.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کرده و به نصب بازی بپردازید.
  • ۴) پس از اتمام نصب، اجازه دهید تا ستاپ بازی برای شما کرک بازی را نصب کند. به هیچ وجه خودتان کرک را به صورت دستی نصب نکنید چرا که باعث ایجاد مشکل خواهد شد!
  • ۵) بازی را حتما از منوی استارت ویندوز جستجو کرده و اجرا کنید. از هیچ جای دیگری اجرا نکنید. فقط از استارت منو در ویندوز ۱۰!
  • نکته اول: برای اجرای بازی حتما نیاز به ویندوز ۱۰ ورژن ۱۶۰۷ به بالا دارید. توصیه اکید می شود که بازی را تنها در درایوی که ویندوز شما نصب می باشد، نصب کنید.
  • نکته دوم: اگر پس از نصب و اتمام کرک شدن، باتوجه به اجرای بازی از استارت منو، بازهم بازی برای شما اجرا نشد؛ لطفا بازی را در پارتیشن دیگری غیر از درایو ویندوز خود نصب کنید.
  • نکته سوم: در اولین بار که بازی را اجرا می کنید، از شما آدرسی جهت ذخیره سازی سیو بازی می خواهد. هرجایی که دوست دارید را انتخاب کنید.

رفع مشکلات رایج بازی Age of Empires: Definitive Edition عصر امپراطوری ۲۰۱۸ :

نکته اول: برای اجرای بازی حتما نیاز به ویندوز ۱۰ ورژن ۱۶۰۷ به بالا دارید. توصیه اکید می شود که بازی را تنها در درایوی که ویندوز شما نصب می باشد، نصب کنید.

نکته دوم: اگر پس از نصب و اتمام کرک شدن، باتوجه به اجرای بازی از استارت منو، بازهم بازی برای شما اجرا نشد؛ لطفا بازی را در پارتیشن دیگری غیر از درایو ویندوز خود نصب کنید.

نکته سوم: در اولین بار که بازی را اجرا می کنید، از شما آدرسی جهت ذخیره سازی سیو بازی می خواهد. هرجایی که دوست دارید را انتخاب کنید.

نکته چهارم: حتما به اکانت Microsoft خود لاگین باشید. از لاگین بودن در دو بخش XBOX و Windows Store در محیط ویندوز ۱۰ اطمینان حاصل کنید.

نکته پنجم: اگر حالت Developer Mode توسط ستاپ بازی برای شما فعال نشد، برای نصب موفقیت آمیز بازی حتما باید آن را به طور دستی (از طریق Settings -> Windows Update -> For Developers) فعال کند.

نکته ششم: غیرفعال کردن کارت شبکه و وایرلس برای برخی کاربران جوابگو بوده است. این مورد را از قلم نیاندازید!



‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا