تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های شبیه سازبازی های کودکانهبازی ورزشی , متوری , ماشینی , هواپیمایی

دانلود بازی Autobahn Police Simulator 2 برای pc – شبیه سازی پلیس – رانندگی

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Autobahn Police Simulator 2 – شبیه سازی پلیس بزرگراه – بازی رانندگی در بزرگراه – سبک شبیه سازی

دانلود بازی Autobahn Police Simulator 2 - شبیه سازی پلیس بزرگراه - بازی رانندگی در بزرگراه - سبک شبیه سازی

دانلود Autobahn Police Simulator 2 – شبیه سازی پلیس بازی رانندگی در بزرگراه

دانلود بازی Autobahn Police Simulator 2 / بازی شبیه سازی پلیس بزرگ راه / رانندگی / بازی ماشینی

نت پاک امروز برای شما عزیزان عنوان بسیار زیبا و جذاب Autobahn Police Simulator 2 را برای PC به همراه آخرین DLC و آپدیت های ارائه شده با لینک مستقیم آماده دانلود کرده است .بازی Autobahn Police Simulator 2 اثری در سبک شبیه سازی می باشد. در پرسرعت ترین اتوبان ها و جاده های اروپا نقش پلیس راهنمایی و رانندگی را ایفا کرده و قانون را برقرار سازید. در نسخه دوم بازی Autobahn Police Simulator شما می توانید کاراکتر خود را به صورت کامل شخصی سازی کنید؛ سر، بدن و لباس هایی را که دوست دارید برای کاراکتر خود انتخاب کنید. ماجراجویی شما دقیقا در ایستگاه پلیس شروع می شود. در طی بازی شما می توانید ایستگاه پلیس خود را توسعه دهید و برای انجام ماموریت ها و فرصت های جدید تلاش کنید. ماموریت های بازی متنوع بوده و به صورت تصادفی ایجاد می شوند. ماموریت هایی از قبیل تعقیب ماشین هایی که با سرعت غیرمجاز می باشند، اسکورت شخصیت های مهم، بررسی ترافیک راه ها و ایمن سازی تصادفات در انتظار شماست. برخلاف نسخه رایگان دانلود بازی Autobahn Police Simulator 2، این نسخه که به صورت کامل و کرک شده می باشد، شما را در ۲۰ماموریت متنوع و جدید قرار خواهد داد. تمامی ماموریت های بازی، چه در حالت رایگان یا حالت داستانی بازی، به صورت کامل صداگذاری شده اند تا حس و حال واقعی و هیجان آن را به شما بهتر القا کنند. دانلود بازی Autobahn Police Simulator 2 برای pc با لینک مستقیم در ادمه مطلب .

هرچه در بازی بیشتر پیشرفت کنید، ایستگاه ها، وسایل نقلیه، تجهیزات و مهارت های شما ارتقا پیدا خواهند کرد. پیشرفت شما تا جایی ادامه پیدا خواهد کرد که حتی هلیکوپتر پلیس نیز برای شما مهیا شده و می توانید در تعقیب و گریزهای خود از آن استفاده کنید. باتوجه به ویژگی های جهان آزاد که در دانلود بازی Autobahn Police Simulator 2 قرار داده شده اند، می توان این بازی را به عنوان یک اثر با گیم پلی بسیار متنوع با امکان توسعه های متعدد دانست.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Autobahn Police Simulator 2 برای pc - شبیه سازی پلیس - رانندگی

Autobahn Police Simulator 2 Start your even more exciting career as law enforcer on Europe’s fastest road now with the successor to the popular Autobahn Police Simulator.For the first time in Autobahn Police Simulator 2 you can use the Character Creator to customize your own in-game character’s head, body and even clothing to your liking.


• گالری بازی Autobahn Police Simulator 2


≡تریلر گیم پلی Autobahn Police Simulator 2


حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 7 / 8 / 10
Processor: Quad Core with 3 GHz (64bit)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GPU with 1 GB VRAM, e.g. Nvidia GeForce GTX 760 or similar (Onboard chips are not officially supported)
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

 

مشخصات بازی : 

 نام بازی : Autobahn Police Simulator 2

 سبک بازی : شبیه ساز پلیس بزرگراه

 سال انتشار : ۲۰۱۷

• سازنده بازی : Z-Software

• انتشار دهنده : Aerosoft GmbH

• رده سنی : ۷+

• سایت مربوط : Click Here

 قابلیت انلاین : Yes

 قابلیت چند نفره  : Yes

• قابلیت No  : co -op

 صفحه بازی در استیم : Yes /  Click Here

• حجم بازی :   ۵٫۶ گیگابایت

• فرمت فایل : RAR / ISO

• امتیاز بازی : ۱۰۰ / ۷۰

• رمز فایل : netpaak.com

%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D9%88%DB%8C%DB%8C4 دانلود بازی Autobahn Police Simulator 2 برای pc - شبیه سازی پلیس - رانندگی%D9%86%D9%82%D8%B4 %D8%A7%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C44 دانلود بازی Autobahn Police Simulator 2 برای pc - شبیه سازی پلیس - رانندگی%D8%A7%DA%A9%D8%B4%D9%864 دانلود بازی Autobahn Police Simulator 2 برای pc - شبیه سازی پلیس - رانندگی%D9%85%D8%AE%D9%81%DB%8C %DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C4 دانلود بازی Autobahn Police Simulator 2 برای pc - شبیه سازی پلیس - رانندگی%D8%B4%D9%85%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C4 دانلود بازی Autobahn Police Simulator 2 برای pc - شبیه سازی پلیس - رانندگی4 e1506781073822 دانلود بازی Autobahn Police Simulator 2 برای pc - شبیه سازی پلیس - رانندگی%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87 %D8%A7%DB%8C 0%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C دانلود بازی Autobahn Police Simulator 2 برای pc - شبیه سازی پلیس - رانندگی


• لینک های مستقیم و پرسرعت دانلود بصورت رایگان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا