تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کم حجمبازی های سرگرم کنندهبازی های ماجراجویی

دانلود بازی PRE:ONE – عصر ربات ها – ماجراجویانه و اول شخص

امتیاز یادت نره

دانلود بازی PRE:ONE – عصر ربات ها – ماجراجویانه و اول شخص

دانلود PRE:ONE

PRE:ONE یک بازی ماجراجویانه و اول شخص می باشد که داستان آن درباره ی آینده ای دور روایت می شود. عصر ماشین ها و ربات هاست آن ها از دنیای بیرونی خود شگفت زده شده اند و گروهی را برای شناخت و کاوش این دنیای ناشناخته اعزام می کنند. آیا آماده اید تا این دنیای جدید را کشف کنید؟ دانلود PRE:ONE اثری از استودیو PDDS می باشد که در ۲۵م آپریل ۲۰۱۸ در شبکه استیم منتشر شده است.

دانلود بازی کم حجم

داستان بازی از جایی شروع می شود که چهار نفر از گروه اعزامی، تمدنی کاملا جدید را پیدا می کنند. این تمدن در حالی کشف می شود که ربات ها بیش از ۱۰سال آن منطقه را گشته بودند، اما هیچ اثری از حیات در آن دیده نشده بود. تمامی کاوشگران یک به یک از بین رفته اند و تنها کسی که باقی مانده است Pray نام دارد. اما Pray دوباره دست به کار می شود و وظیفه ای که به وی محول شده بود را می خواهد تمام کند. بازی PRE:ONE از دید شخصیت Pray که یکی از کاوشگران می باشد، روایت می شود.

دانلود بازی pc

در یکی از روزها، Pray متوجه می شود کاوشگری که به دنبالش بوده اند و فکر می کرده اند که گم شده، کاملا نابود شده است. پس او به دنبال عاملی می گردد که باعث نابودی این کاوشگر شده است. در این ماجرا، Pray با چیزهایی مواجه می شود که تا به حال اصلا ندیده است. آن ها به Pray به عنوان یک دشمن نگاه می کنند و به وی حمله می کنند. دانلود PRE:ONE اثری با سبک و سیاق railroad می باشد و هرچه بازی پیش می رود، داستانش عمیق تر می شود.

PRE:ONE یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و تیراندازی است که توسط شرکت PDDS توسعه یافته و به وسیله PDDS ENT در آوریل ۲۰۱۸ برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. آیا برای ماجراجویی در جهانی جدید آماده هستید؟ بازی در آینده ای بسیار دور و در شهری بسیار مجهز روایت می شود. داستان بازی از جایی آغاز می شود که انسان ها این شهر زیبا را به همراه تمامی ماشین ها و ربات های آن ترک کرده اند و شما در نقش روباتی ماجراجو به بازی می پردازید و باید به علت این اتفاق پی ببرید.

netpaak.ir telegram دانلود بازی PRE:ONE - عصر ربات ها - ماجراجویانه و اول شخص

دانلود بازی کامپیوتر

قبل از شما تعدادی از روبات ها به رهبری رباتی خشمگین همه جا را به دنبال انسان ها و دلیل ترک شدن خود جست و جو کرده اند. در بازی روبات های دیگر شما را دشمن خود می پندارند و به شما حمله می کنند. در بازی “پری:وان” شما باید با استفاده از سلاح های مختلف روبات های دیگر را از بین ببرید و راه فراری برای خود بیابید. محیط های بازی بسیار عالی و رنگارنگ طراحی شده است و چالش های متنوعی نیز در بازی قرار داده شده است که ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

Are you ready to adventure the new world?
far future. citizens of the city that only machines are left wondered what’s gonna be out there.the leader of machines decided to make ‘team explorers’ for solving citizens’s curiosity and ‘team explorers’ had an adventured unknown world. they had explored there during 10 years but couldn’t found any evidence of life.  They were disconnected one by one, and now only explorer Pray was left alone in this civilization.

سیستم مورد نیاز

Minimum:
OS: Windows 7/8/8.1/10 (32bit/64bit)
Processor: Intel Core i3 3.0GHZ Processors
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 460
DirectX: Version 9.0
Storage: 5 GB available space

Recommended:

OS: Windows 7/8/8.1/10 (64bit)
Processor: Intel Core i5 7400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce 1050ti
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

_______________________

دانلود بازی PRE:ONE – عصر ربات ها – ماجراجویانه و اول شخص

________________

——————————

 ورود به بخش گـیم پـاک 

——————————

دانلود تریلر بازی

۱۲ دقیقه از گیم پلی بازی در یوتیوب

دانلود بازی PREONE-CODEX با لینک مستقیم ۱٫۳ گیگابایت

منبع فایل : دانلود ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا