تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کم حجمبازی های نوستالژی گیمبازی ورزشی , متوری , ماشینی , هواپیمایی

دانلود بازی Tony Hawks Underground 2 – اسکیت تونی هاواکس اندرگراند

امتیاز یادت نره

دانلود بازی کامپیوتردانلود بازی Tony Hawks Underground 2 برای pc دانلود Tony Hawks Underground 2 دانلود بازی اسکیت تونی هاواکس اندرگراند فارسی  بهمراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی pc

دانلود بازی Tony Hawks Underground 2  دانلود Tony Hawks Underground 2 برای کامپیوتر به دانلود بازی اسکیت تونی هاواکس اندرگراند همراه کرک دانلود بازی pc 

دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی pc با لینک مستقیم

دانلود بازی Tony Hawks Underground 2 اسکیت تونی هاواکس اندرگراند

دانلود بازی Tony Hawks Underground 2 اسکیت تونی هاواکس اندرگراند

Tony Hawks Underground 2 قسمت ششم از مجموعه سری Neversoft’s Tony Hawk’s است که در اکتبر سال ۲۰۰۴ در آمریکا برای کنسولهای PlayStation 2، Xbox، GameCube و توسط Neversoft طراحی و توسط Activision برای سیستم عامل Microsoft Windows، Game Boy منتشر شد.

فصل دوم این بازی تا حدودی الهام گرفته از داستان Viva La Bam است، در صورتی که در بسیاری از موارد شباهت هایی با Jackass در آن دیده می شود.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Tony Hawks Underground 2 - اسکیت تونی هاواکس اندرگراند

گرچه این بازی به عنوان اولین بازی برای یک کنسول نسل هفتم منتشر نمی شد، اما سالی درخشان در انتظاراش بود.

Underground 2 در حرکتی رو به جلو در ۱۵ مارس ۲۰۰۵ با Xbox 360 سازگار شد و با تغییر نام به Tony Hawk’s Underground 2: Remix با شخصیت ها و مراحل جدید برای PlayStation Portable منتشر شد.

در مورد بازی Tony Hawks Underground 2 اسکیت :

نحوه و جریان بازی Underground 2 شبیه به بازی های قبلی از همین مجموعه می باشد، بازیکنان به وسیله ی یک اسکیت در محیطی ۳D تلاش می کنند تا اهداف و مأموریت های مختلفی را انجام دهند، بیشتر این اهداف با اسکیت و یا با وسیله های دیگر انجام می شود.

رتبه بندی بازیکنان نیز بر اساس مجموع امتیازات بدست آمده از حرکات ترکیبی و ویژه است.

بسیاری از مراحل بازی از نسخه های قبلی به این قسمت اضافه شده است که به طور نمونه می توان به expanded warehouse (به عنوان مرحله ی آموزشی)،School و Downhill Jam از Tony Hawk’s Pro Skater، کانادا، لس آنجلس و فرودگاه از Tony Hawk’s Pro Skater 3 و فیلادلفیا از ‘Tony Hawk’s Pro Skater 2 اشاره کرد.

حالت کلاسیکی که به Underground 2 اضافه شده به بازیکنان امکان می دهد نا در دو حالت جدید و کلاسیک، برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده در زمان های دو دقیقه ای و در سه سطح Pro Skater، Pro Skater 2 و Pro Skater 3 مراحل را به پایان برسانند.

این موضوع مورد توجه طرفداران Pro Skater 2 و Pro Skater 3 نیز قرار گرفت. تمام مراحل بازسازی شده تنها از طریق حالت کلاسیک در دسترس هستند ولی می توان در حالتی بجز حالت اصلی و روند بازی، از آنها بهره گرفت.

داستان بازی اسکیت Tony Hawks Underground 2 :

سکانس آغازین بازی به یکسال قبل از اولین بازی Underground، در شهری به همسایگی نیوجرسی برمی گردد.

اسکیت بازی (شخصیت اولین بازی) در حال چرخ زدن در محله ی خود است که ناگهان ونی در میانه سراشیبی ظاهر میشود و با او برخورد می کند. دو نفر با ماسکهای هاکی او را می ربایند و به اتاقی تاریک همراه دیگر اسکیت بازان از جمله رقب وی Eric Sparrow (از قسمت قبلی) و اسکیت بازان حرفه ای Bob Burnquist, Mike Vallely, Eric Koston, Rodney Mullen, and Chad Muska منتقل می کنند،

در آن جا Bam Margera و Tony Hawk برنامه ی خود در خصوص شرکت در تور همگانی و رایگان اسکیت برد به نام “World Destruction Tour”،در قالب دو تیم (Hawk و Bam ) را توضیح دادند.

و قرار شد تا تیم بازنده تمامی هزینه ها را پرداخت نماید.

بازیکنان به تیم Hawk می پیوندند، درحالی که Bam،Paulie Ryan ملقب به “Wheels of Fury” که به روی ویلچر برقی نشسته است را انتخاب می کند.

تصاویر بازی Tony Hawks Underground 2 اسکیت تونی هاواکس اندرگراند

دانلود بازی Tony Hawks Underground 2 اسکیت تونی هاواکس اندرگراند دانلود بازی Tony Hawks Underground 2 اسکیت تونی هاواکس اندرگراند

دانلود بازی Tony Hawks Underground 2  دانلود Tony Hawks Underground 2 برای کامپیوتر به دانلود بازی اسکیت تونی هاواکس اندرگراند کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دی ال سی پچ 


 Description

When everything goes insane and the world falls apart, a man must take up arms to protect his loved ones. Embark with Flint Trucker on a crazy journey to reunite him with sweet Angelina, and try not to succumb to the madness that awaits you! Don’t let their size scare you! Observe their fighting style, find a weak spot and show no mercy when you finally get your chance to attack. Go get ‘em, Flint!


 


  راهنمای نصب بازی ها :  ۱- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. ۲ – فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Ultra Iso یا نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید. ۳ – به نصب بازی بپردازید. ۴ –  محتوای موجود در پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. ” در صورت نیاز ” ۵ – از اجرای بازی لذت ببرید.


  پیش نیاز  نصب بازی ها :  دانلود پکیج دایرکت ایکس – دانلود اخرین نسخه دات نت فریمورک – اخرین نسخه Microsoft Visual C++ Redistributable –  اخرین نسخه Steam  –  اخرین نسخه OpenAL –  اخرین ورژن انویدیا فیزیکس –  اخرین نسخه Uplay –  اخرین نسخه Origin


  YouTube HQ

تماشای تریلر بازی در یوتیوب


Tony Hawks Underground 2 Free Download For Pc


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا