تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
🎬 فیلم , سریال , انیمیشن , مستند , فیلم پاکسریالسریال خارجی

دانلود سریال هایدی دوبله فارسی با کیفیت عالی – همه قسمت ها + سریال خارجی با لینک مستقیم کیفیت hd

امتیاز یادت نره

دانلود سریال هایدی دانلود هایدی  دانلود سریال خارجی هایدی با دوبله فارسی و کیفیت عالی 

دانلود فیلم جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k

دانلود سریال هایدی , دانلود سریال خارجی هایدی دوبله فارسی + زیرنویس فارسی دوزبانه بدون سانسور و سانسور شده کیفیت بلوری Full HD 1080p , HD 720p + زیرنویس فارسی – کیفیت اورجینال اچ دی و کیفیت فشرده و کم حجم موبایل wiki , imdb you

دانلود سریال هایدی مجموعه تلویزیونی هایدی فصل اول ۱ , فصل دوم ۲ , فصل سوم ۳ , فصل چهارم ۴ , فصل پنجم ۵

سریال خارجی هایدی سریال تلویزیونی هایدی

پخش در صدا و سیما

هایدی
هایدی

 

netpaak.ir telegram دانلود سریال هایدی دوبله فارسی با کیفیت عالی – همه قسمت ها + سریال خارجی با لینک مستقیم کیفیت hd

درباره سریال تلویزیونی هایدی

سال‌های خانه‌به‌دوشی و یادگیری هایدی که معمولاً به اختصار هایدی نامیده می‌شود، نام یک رمان اثر یوهانا اشپیری نویسنده سوئیسی است. این رمان به زندگی دختر نوجوانی می‌پردازد که در آلپ سوئیس از پدربزرگ خود مراقبت می‌کند. این داستان نخستین بار در سال ۱۸۸۰ در قالب کتابی با نام «برای بچه‌ها و آنهایی بچه‌ها را دوست دارند» نوشته شد. دو کتاب دنباله این داستان به نام‌های هایدی بزرگ می‌شود و بچه‌های هایدی توسط چارلز تریتن مترجم انگلیسی اثر اصلی، نوشته شدند.

کتاب‌های هایدی از معروف‌ترین آثار ادبیات سوئیس در جهان به‌شمار می‌روند. همچنین یک منطقه توریسیتی در سوئیس به نام هایدی‌لند نام‌گذاری شده‌است.

خلاصه داستان: این سریال دنباله‌دار درمورد دختر بچه‌ای پنج ساله است که یک سال بعد از تولدش پدر و مادرش را از دست‌ داده و عمه‌اش سرپرستی او را به‌عهده‌ می‌گیرد.

در واقع داستان از روزی شروع می‌شود که عمه «دت» کاری در شهر فرانکفورت پیدا کرده و دیگر نمی‌تواند از «آدلاید» که همه او را هایدی می‌نامند نگهداری کند بنابراین تصمیم می‌گیرد که او را به نزد پدربزرگش که تنها فامیل اوست ببرد تا او مسئولیت سرپرستی از هایدی را به ‌عهده بگیرد. اما پدربزرگ در دامنه کوه‌های آلپ دور از روستا و مردمش، با سگش «جوزف» به تنهایی زندگی می‌کند. او ظاهراً دوست ندارد با کسی مراوده‌ای داشته باشد، شایع است که او در جوانی کسی را کشته و بخاطر…….

نسخه ای که تقدیم شما می شود محصول ۱۹۹۳ می باشد. این نسخه در رشته بهترین سریال کوتاه، نامزد جایزه گلدن گلاب سال ۱۹۹۴ بوده و از حضور بازیگرانی چون جیسون روباردز و جین سیمور بهره می برد. جین سیمور به خاطر بازی در سریال پزشک دهکده در میان مخاطبین ایرانی شناخته شده است. نسخه قدیمی تر این سریال با دوبله فارسی را می توانید در سایت ما از اینجا مشاهده کنید.

برای اولین بار این سریال زیبا با کیفیت عالی در ۵ قسمت تقدیم هموطنان عزیز میشود.


  ورود بـه بـخـش فیـلـم و سریال  


+   لینک های دانلود سریال هایدی  +


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا