تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
سریال

دانلود سریال The Lord of the Rings

امتیاز یادت نره

دانلود سریال The Lord of the Rings – دانلود سریال ارباب حلقه ها – فصل اول دوبله فارسی – کیفیت ۴۸۰,۷۲۰,۱۰۸۰

دانلود سریال The Lord of the Rings – دانلود سریال ارباب حلقه ها – فصل اول دوبله فارسی – کیفیت ۴۸۰,۷۲۰,۱۰۸۰

دانلود سریال The Lord of the Rings - دانلود سریال ارباب حلقه ها - فصل اول دوبله فارسی - کیفیت 480,720,1080

 

به‌ تازگی اطلاعات جدیدی از سریال The Lord of the Rings از جمله اطلاعاتی از هزینه احتمالی آمازون در سریال منتشر شده است.

در ماه آبان سال گذشته، آمازون ساخت سریالی بر اساس کتاب و مجموعه ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) را رسما تایید و اعلام کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، آمازون برای دریافت حقوق ساخت سریال ارباب حلقه‌ها حدود ۲۵۰ میلیون دلار به به مالکان دارایی تالکین پرداخت کرده است.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آمازون در نظر دارد تا حدود ۵۰۰ میلیون دلار برای ساخت سریال The Lord of the Rings هزینه کند. این هزینه برای دو فصل اول این سریال خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال سرزمین میانه منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، آمازون هزینه ساخت سریال The Lord of the Rings را تا یک میلیارد دلار افزایش داده است.

netpaak.ir telegram دانلود سریال The Lord of the Rings

آمازون در واقع این هزینه را برای ساخت ۵ فصل از سریال The Lord of the Rings در نظر گرفته است. ممکن است این هزینه برای یک سریال در این مقیاس و بزرگی کمی عجیب و غیر معمول باشد؛ اما این یکی از شرایط همکاری آمازون با مالکان املاک تالکین و هارپرکالینز بوده است.

دانلود سریال The Lord of the Rings - دانلود سریال ارباب حلقه ها - فصل اول دوبله فارسی - کیفیت ۴۸۰,۷۲۰,۱۰۸۰

دانلود سریال The Lord of the Rings – دانلود سریال ارباب حلقه ها – فصل اول دوبله فارسی – کیفیت ۴۸۰,۷۲۰,۱۰۸۰

علاوه بر این، آمازون در نظر دارد تا ساخت اولین فصل سریال ارباب حلقه‌ها را طی دو سال آینده آغاز کند. همچنین شرکت نیو لاین سینما که وظیفه ساخت و انتشار سه گانه فیلم The Lord of the Rings به کارگردانی پیتر جکسون، را بر عهده داشت، قرار نیست روی هیچ یک از سریال‌های دنیای تالکین نظارت داشته باشد یا بخشی از آن پروژه باشد. با این حال، نیو لاین سینما بخشی از مذاکرات آمازون برای دریافت حقوق سریال ارباب حلقه‌ ها بوده است.

همچنین هالیوود ریپورتر اضافه کرد که آمازون مذاکرات با پیتر جکسون به‌همراه نیو لاین سینما را آغاز کرده است و این استودیو ممکن است از برخی از ویژگی‌های نسخه سینمایی این مجموعه در سریال استفاده کند. همچنین احتمال حضور جکسون به‌عنوان تهیه کننده در سریال The Lord of the Rings وجود دارد.

یکی از موارد جالب توافق آمازون با مالکان تالکین این است که اگر عملکرد سریال The Lord of the Rings موفق باشد، آمازون می‌تواند صاحب اسپین آف احتمالی با پتانسیل خوب در سرزمین میانه شود و این موضوع نشان می‌دهد که در صورت موفقیت سریال، طرفداران دنیای تالکین می‌توانند شاهد انتشار سریال‌های بیشتری از دنیای سرزمین میانه باشند.

سه گانه ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون، در اوایل دهه گذشته میلادی منتشر شد که این سه فیلم موفق شدند بیش از ۲.۹ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کنند. فیلم The Lord of the Rings: The Return of the King (ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه) موفق شد ۱۱ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای پیتر جکسون، را نیز دریافت کند.

جکسون کارگردانی سه‌ گانه فیلم The Hobbit (هابیت) را نیز بر عهده داشته است. علاوه بر این، فیلم‌های متعددی نیز براساس زندگی جی. آر. آر. تالکین (J.R.R. Tolkien) در دست ساخت هستند. دانلود سریال The Lord of the Rings دانلود سریال ارباب حلقه ها

 ___________________________
___________________________


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا