تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
فیلم ایرانی

دانلود فیلم غلام – شهاب حسینی – کیفیت ۱۰۸۰p و لینک مستقیم

امتیاز یادت نره

دانلود فیلم غلام – شهاب حسینی – کیفیت ۱۰۸۰p و لینک مستقیم

دانلود فیلم غلام با کیفیت ۱۰۸۰p و لینک مستقیم

دانلود فیلم غلام با کیفیتی متفاوت , دانلود فیلم غلام , دانلود فیلم غلام با لینک مستقیم, دانلود فیلم ایرانی جدید, دانلود فیلم ایرانی

 دانلود فیلم غلام , دانلود غلام دوبله , دانلود فیلم دوبله فارسیدانلود فیلم خارجی، دانلود فیلم کیفیت BluRay 1080p ، ۷۲۰p دوبله فارسی حرفه ای جدید

دانلود فیلم غلام - شهاب حسینی - کیفیت 1080p و لینک مستقیم

نام اثر: غلام

netpaak.ir telegram دانلود فیلم غلام - شهاب حسینی - کیفیت ۱۰۸۰p و لینک مستقیم

کیفیت ها: full hd 1080p – hd 720p

مخاطب: همه گروه های سنی

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

موضوع: اجتماعی

تهیه کننده : زادوک ناوا

کارگردان: میترا تبریزیان

نویسنده : سیروس مسعودی

با هنرنمایی: شهاب حسینی ، بهروز به‌نژاد ، تریسی بنت ، آرمین کریما ، آمرجیت دئو ، لی لونگ

سال تولید: ۱۳۹۶

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶

مدت زمان: ۱۰۴دقیقه

درباره فیلم :

غلام فیلمی به کارگردانی میترا تبریزیان، نویسندگی سیروس مسعودی و با بازی شهاب حسینی محصول سال ۲۰۱۶ است. این فیلم اولین محصول مشترک ایران و بریتانیا می‌باشد که در لندن ساخته شده است.

داستان فیلم :

داستان فیلم غلام در لندن در سال ۲۰۱۱ میلادی روی می‌دهد و درباره یک راننده تاکسی ایرانی به نام غلام (شهاب حسینی)، است که شب‌ ها کار می‌کند و هیچ علاقه‌ ای به صحبت درباره گذشته‌ اش ندارد. غلام با آنکه دو شغل دارد ولی نشان داده می‌شود که علاقه‌ ای به پول و مادیات ندارد. او با آنکه رابطه خوبی با دایی‌ اش ندارد ولی هر روز برای خوردن چیزی به کافه او می‌ رود. مادر غلام در تلاش است که او را به خانه یعنی ایران بازگرداند ولی او هیچ تصمیمی برای برگشتن ندارد.

محصول: ایران موضوع: اجتماعی تهیه کننده : زادوک ناوا کارگردان: میترا تبریزیان نویسنده : سیروس مسعودی با هنرنمایی: شهاب حسینی ، بهروز به‌نژاد ، تریسی بنت ، آرمین کریما ، آمرجیت دئو ، لی لونگ سال تولید: ۱۳۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶ مدت زمان: ۱۰۴دقیقه درباره فیلم : غلام فیلمی به کارگردانی میترا تبریزیان، نویسندگی سیروس مسعودی و با بازی شهاب حسینی محصول سال ۲۰۱۶ است.

این فیلم اولین محصول مشترک ایران و بریتانیا می‌باشد که در لندن ساخته شده است. داستان فیلم : داستان فیلم غلام در لندن در سال ۲۰۱۱ میلادی روی می‌دهد و درباره یک راننده تاکسی ایرانی به نام غلام (شهاب حسینی)، است که شب‌ ها کار می‌کند و هیچ علاقه‌ ای به صحبت درباره گذشته‌ اش ندارد. غلام با آنکه دو شغل دارد ولی نشان داده می‌شود که علاقه‌ ای به پول و مادیات ندارد. او با آنکه رابطه خوبی با دایی‌ اش ندارد ولی هر روز برای خوردن چیزی به کافه او می‌ رود. مادر غلام در تلاش است که او را به خانه یعنی ایران بازگرداند ولی او هیچ تصمیمی برای برگشتن ندارد.

 

دانلود فیلم ایرانیدانلود فیلم جدید

دانلود فیلم دوبله

__________________________________________

ورود به بـخش دانـلود فیلم

___________________________________________

=


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا