تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
250 فیلم برترفیلم special ( امتیاز بالای 7 )فیلم خارجیفیلم دوبله فارسینوستالژی فیلم و انیمیشن

دانلود فیلم The Good the Bad and the Ugly 1966 دوبله فارسی خوب بد زشت + ۷۲۰ ، ۱۰۸۰

1/5 - (1 امتیاز)

دانلود فیلم The Good the Bad and the Ugly 1966 خوب بد زشت دوبله فارسی + ۷۲۰ ، ۱۰۸۰ –  دانلود فیلم – دانلود ۲۵۰ فیلم برتر جهان – دانلود فیلم های جدید – دانلود فیلم های قدیمی –

۲۵۰ فیلم برتر جهان – دانلود بهترین فیلم ها – دانلود فیلم جدید – دانلود فیلم قدیمی – دانلود فیلم برتر – ۲۵۰ فیلم – بهترین بازیگران – دانلود فیلم The Good the Bad and the Ugly 1966 خوب بد زشت دوبله فارسی

دانلود فیلم The Good the Bad and the Ugly 1966 خوب بد زشت دوبله فارسی + ۷۲۰ ، ۱۰۸۰

The Good the Bad and the Ugly 1966

جزء ۲۵۰ فیلم برتر IMDB با رتبه ۹

دانلود The Good the Bad and the Ugly 1966 دانلود خوب بد زشت دوبله فارسی + ۷۲۰ ، ۱۰۸۰

امتیاز: IMDb 8.9/10

ژانر: وسترن

مخاطب: تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود.

netpaak.ir telegram دانلود فیلم The Good the Bad and the Ugly 1966 دوبله فارسی خوب بد زشت + ۷۲۰ ، ۱۰۸۰
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

محصول: ایتالیا، آلمان غربی، اسپانیا و آمریکا

کارگردان: سرجیو لئونه

ستارگان: کلینت ایستوود ، لی وان کلیف ، الی والاش ، آلدو گیفره

سال تولید: ۲۰۱۶ میلادی

زبان: فارسی (دوبله فارسی)

مدت زمان: ۱۵۸ دقیقه

درباره فیلم The Good the Bad and the Ugly 1966 :

خوب، بد، زشت فیلمی وسترن محصول سال ۱۹۶۶ کشورهای ایتالیا، آلمان غربی، اسپانیا و آمریکا است. کارگردانی این فیلم بر عهده “سرجیو لئونه” بوده است و بازیگرانی چون “کلینت ایستوود”، “لی وان کلیف”، “الی والاش”، “آلدو گیفره” و “ریدا راسیموو” در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خوب، بد، زشت به عنوان یکی از بهترین فیلم های ژانر اسپاگتی-وسترن شناخته می شود و در رتبه بندی سایت IMDB در رده نهم، ۲۵۰ فیلم برتر قرار دارد. این فیلم با بودجه ۱٫۲ میلیون دلاری ساخته شد و به فروش ۲۵٫۱ میلیون دلاری رسید.

داستان فیلم خوب بد زشت :

خوب (کلینت ایستوود) و زشت (ایلای والاک) با هم کار می‌کنند و با شگرد خاصی به گول زدن کلانترهای مناطق مختلف و پول در آوردن از اینراه می‌پردازند. بد (لی وان کلیف) آدمکشی حرفه ایست که به خاطر پول حاضر به انجام هر کاری است.

“بد” که در فیلم اورا “انجل آیز” صدا میکند، به دنبال گنجی است که در طی جنگ‌های داخلی، به دست سربازی به نام “جکسون” که بعدها به “کارسون” نامش را تغییر داده مخفی شده است. خوب (مرد بی‌نام) و زشت (توکو) از وجود گنج خبر ندارند؛ ولی وقتی زشت طی درگیری ای که بین او و خوب به وحود آمده تصمیم میگیررد او را در وسط بیابان بدون آب در حالی که تشنه است بکشد، آن‌ها اتفاقا به بیل کارسون، سرباز کذایی، که در حال مردن است برمیخورند.

دانلود فیلم The Good the Bad and the Ugly 1966 دانلود خوب بد زشت دوبله فارسی در ادامه مطلب ….

سرباز نام قبرستانی که پول در یکی از قبرهای آن دفن شده را وقتی خوب در آنجا نیست به توکو می‌گوید؛ ولی سپس سرش پایین میفتد و چشم‌هایش بسته می‌شود. وقتی توکو که مردی پول‌پرست و طماع است می‌رود تا برای او آب بیاورد تا بتواند هرچه بیشتر او را زنده نگاه داشته و جای گنج را بفهمد، کارسون دهان باز می‌کند و نام قبر مورد نظر را به خوب می‌گوید؛ و جان می‌سپارد. حالا که هر سه از وجود گنج باخبرند، هرسه به دنبال آن می‌روند.

خوب و زشت به خاطر اینکه هرکدام قسمتی از راز را می‌دانند، با هم کار می‌کنند. انجل آیز که هنوز هیچ‌کدام از نام‌ها را نمی‌داند، به طور اتفاقی با آن دو برخورد کرده و نام قبرستان را با شکنجه کردن توکو می‌فهمد. حال این انجل‌آیز است که با خوب کار می‌کند و توکو، از مسیر دیگری به راه خود ادامه می‌دهد

خلاصه فیلم خوب بد زشت :

“بلوندی” هفت تیرکش حرفه ای است که برای به دست آوردن پول تلاش می کند. “آنجل آیز” آدمکشی است که به هر نحوی دستورات را اجرا می کند به شرطی که دستمزدش پرداخت شود. “توکو” قانون شکنی تحت تعقیب است که از چیزهای که مخفی کرده محافظت می کند.

“توکو” و “بلوندی” برای بدست آوردن پول با هم شریک می شوند، اما زمانی که “بلوندی” بر سر قرار پایبند نمی ماند…

دانلود فیلم خوب بد زشت

دانلود فیلم The Good the Bad and the Ugly 1966 خوب بد زشت دوبله فارسی

نقد فیلم خوب بد زشت The Good the Bad and the Ugly 1966 :

فی‌الواقع اولین جرقه‌های شکل‌گیری سینمای وسترن را مهاجران و بازرگانانی زدند که از اروپا پا به امریکای تازه کشف شده امدند. ان‌ها که دست به کشاورزی و دامداری زده بودند با بحران کم ابی و بیابان‌های تمام نشدنی در کشور جدید روبرو بودند.

انان تصمیم گرفتند که دام‌های خود را از مناطق پر خطری رد کنند تا به آب برسند و دست به فروش و تجارت آن‌ها بزنند. برای این کار دست به استخدام مردانی زدند که جدا از راه بلدی و سرسختی‌شان هفت‌تیر‌کشانی قهار بودند، مردانی که هم برای سالم رساندن دام‌ها و هم برای جنگیدن با راهزنان و سرخپوستانی که سفیدها تمام املاک انان را به یغما برده بودند و آنان را سرشکسته و آواره کرده بودند باید آماده می‌بودند.

در همین اثنا بود که از دل این اتفاقات شهر‌ها، دولت‌ها و کلانترها و هفت‌تیر‌کشان و روسپیان و اسطوره‌ها در سرزمین امریکا بدنیا امدند تا بعدها دست‌مایه خوبی برای فیلمسازان و تهیه‌کنندگان سینما برای تعریف قصه‌های جذاب شوند.

وسترن جزء اولین شکل‌های سینمایی و اولین فیلم‌های قصه‌گو در سینما درآمد، ادوین س پورتر با ساختن فیلم سرقت بزرگ قطار اولین جرقه ساخت وسترن را زد، بعدها نیز کارگردانان دیگر از جمله جان فورد کبیر دست به ساخت وسترن‌های مختلف زدند.

ادامه نقد نقد فیلم خوب بد زشت The Good the Bad and the Ugly 1966 :

وسترن با تمام فراز و نشیب‌هایش جزء پر بیننده‌ترین و شکیل‌ترین ژانرهای سینمای امریکا درآمد. سرجیو لئونه یکی از سنت‌شکن‌ترین و خلاق‌ترین کارگردانان سینمای وسترن بود. او کارش را در سینما با پدر فیلمسازش که یکی از چپ‌ترین کارگردانان ایتالیا بود شروع کرد.

بعدها این شانس را پیدا کرد که دستیار ویلیام وایلر در بن هور شود و صحنه مربوط به مسابقه ارابه رانی را کارگردانی کند، بعدها نیز در سودوم و عموره ساخته رابرت الدریچ دستیار اول او شد. ولی شهرت وقتی به سراغ استاد آمد که در سال ۱۹۶۴ با بازیگران اکثرا تازه کار وسترنی را ساخت که بعدها پایه‌گذاری سبکی به نام وسترن اسپاگتی شد.

سرجیو لئونه جان تازه و خون تازه را به سینمایی درحال مرگ وسترن تزریق کرد البته نه با پیروی از ویژگی‌های قبلی ژانر و استفاده مناسب از آن، بلکه با تغییر، هجو و ایجاد شبکه‌ای جدیدی از رویدادها و کاراکترها در سینمای وسترن،

اگر تا به حال در متفاوت‌ترین وسترن‌ها نیز با با فضای پاستوریزه و شخصیت‌های تمیز و اتو کشیده روبرو بودیم، در سینمای لئونه و سه‌گانه دلارش آدم‌ها با سر و صورتی کثیف، لباسهای پر از شن و ماسه که انگار روزها سوار بر اسب در دشت‌ها تاختند و فضای به شدت کثیف و تلخ طرف بودیم.

در فیلم‌های لئونه شخصیت مثبت و منفی دیگر معنا ندارد و لئونه با تفکرات مدرن و چپ و به شدت تلخش اخلاقیاتش را فراتر از خوب و بد و نیکی و بدی تصویر می‌کند. در فیلم‌هایش آدم‌ها خاکستری و تلخ هستند، آماده برای کشیدن هفت‌تیرهایشان و کشتن، پول برایشان حرف اول و آخر را می‌زند همانجور که از اسم فیلم‌ها بر می‌آید.

ادامه نقد نقد فیلم خوب بد زشت The Good the Bad and the Ugly 1966 :

اینجا اخلاقیات والا و مردانگی به شکل دیگری تعریف می‌شوند، اگر در کارهای مثلا جان فورد و هاوارد هاکس ما طرف حسابمان یعنی بد و خوب مشخص بود و هدف کاراکترها معلوم، اینجا و در فیلم‌های لئونه نمیدانیم با چه کسی طرف هستیم و باید به کدام سمت جهت‌گیری کنیم، زندگی کاراکترها چنان پوچ و تو خالی است که هر لحظه باید منتظر نابود شدن یا کتک خوردن یکی‌شان باشیم.

هدف مشخص کاراکترها در هر سه قسمت پول و زنده ماندن است و کمتر پیش می‌آید که کاری غیر از این بکنند به غیر مثلا در خوب بد زشت که به ارتش جنوبی‌ها برای انفجار یک پل کمک می‌کنند که آن هم در راستای رسیدن به جایی است که پول‌ها قایم شده است.

در سه گانه دلار”به خاطر یک مشت دلار” در سال ۱۹۶۴، “به خاطر چند دلار بیشتر” در سال ۱۹۶۵ “خوب، بد، زشت” در سال ۱۹۶۶، لئونه در پی بازیافت دوباره‌ای ازخصوصیات ژانر و ویژگی‌ها و شاخصه‌های آن بود و در جهت تغییر شکل دادن و هجو آن به نوعی حرکت می‌کرد.

 

دانلود فیلم خوب بد زشت

دانلود فیلم The Good the Bad and the Ugly 1966 خوب بد زشت دوبله فارسی با کیفیت عالی و لینک مستقیم

برچسب : دانلود فیلم The Good the Bad and the Ugly 1966 خوب بد زشت دوبله فارسی

لینک های دانلود فیلم The Good the Bad and the Ugly 1966 خوب بد زشت دوبله فارسی :

 دانلود تریلر فیلم

 لینک مستقیم دانلود

 دانلود فیلم با کیفیت ۷۲۰

 حجم : ۱،۳۱ گیگابایت

لینک مستقیم دانلود

 دانلود فیلم با کیفیت ۱۰۸۰

 حجم : ۲،۳۲ گیگابایت

 لینک مستقیم دانلود

دانلود ۲۵۰ فیلم برتر جهان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا