تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
ویدیو کلیپ مداحیمداحی مداحی های ماندگار

دانلود مداحی قدیمی من علمدارم علمدار + ویدئو

امتیاز یادت نره

دانلود مداحی قدیمی من علمدارم علمدار + ویدئو  دانلود مداحی من علمدارم علمدار بر حسینم یار و غمخوار + احد قدمی نوحه من علمدارم علمدار من حسینم یارو غمخوار قدمی-من علمدارم علمدار(صوتی و تصویری)  دانلود مداحی من علمدارم علمدار mp3 دانلود نوحه من علمدارم علمدار بر حسینم یار و غمخوار دانلود اهنگ محرم من علمدارم علمدار دانلود نوحه های احد قدمی دانلود مداحی من علمدارم علمدار از احد قدمی محرم ۹۴ اپارات من علمدارم علمدار دانلود مداحی من علمدارم علمدار

مداحی ماندگار من علمدارم علمدار+ویدئو

دانلود مداحی من علمدارم علمدار

«دل حسینیه، نفس نوحه، تپش سینه زنی است؛ دم بگیریـد کــه عمـر همـه ایــن دم بــاشـــد.» شاید برای شما هم اتفاق افتاده یا کسانی را دیده‌اید که در تنهایی خود مشغول زمزمه ای هستند. افرادی که به خاطر مسائل مختلف روزمره با خود صحبت می‌کنند یا جوانانی که زیر لب ترانه خواننده محبوب خود را تکرار می‌کنند یا متدینینی که تسبیح بر دست مشغول ذکر الله هستند. فارغ از همه این موارد و تأیید و عدم تأیید آنها شاید شما از جمله کسانی باشید که با هیئت و هیئتی‌ها مأنوس باشید و سروده‌های ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام که نشئت گرفته از معارف شیعه هستند را در حافظه خود سپردید و پشت فرمان ماشین یا قدم زنان زمزمه می‌کنید که صدالبته ذکر اهل بیت علیهم‌السلام همان ذکرالله است. مداحی‌های ماندگاری در قالب نوحه و زمینه و شور که بخاطر اخلاص شاعر در سرودن و ذاکر در خوانندگی و شاید انتخاب مناسب سبک آن، بارها از ذاکرین اهل بیت شنیدید و حالا برای شما تبدیل به خاطره ای شیرین از حضور در هیئت شده است.
نت پاک به همین خاطر در نظر دارد هر هفته پنج شنبه‌ها بسته‌ای صوتی از همین مداحی‌های معروف شده‌ای که در سال‌های گذشته اجرا شده‌اند و بارها مورد توجه دوست‌داران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام قرار گرفته‌ است را منتشر نماید.

دانلود مداحی من علمدارم علمدار

Folders Downloads Folder icon e1502789823739 دانلود مداحی قدیمی من علمدارم علمدار + ویدئو دانلود نوحه من علمدارم علمدار

 ویدئو:


مداحی های ماندگار - مداحی های قدیمی مشهور - مداحی های زیبا - مداحی جدیددانلود جدیدترین مداحی و مولدی های روز

دانلود مداحی من علمدارم علمدار دانلود مداحی قدیمی من علمدارم

دانلود مداحی من علمدارم علمدار دانلود مداحی قدیمی من علمدارم

netpaak.ir telegram دانلود مداحی قدیمی من علمدارم علمدار + ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا