تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
📗 کتابکتاب های حقوق و مدیریتکتاب های عمومی

دانلود کتاب بانکداری،ربا و قوانین مالی اسلام اثر شهید بهشتی

3/5 - (1 امتیاز)

دانلود کتاب بانکداری،ربا و قوانین مالی اسلام دانلود بانکداری،ربا و قوانین مالی اسلام دانلود رایگان کتاب بانکداری،ربا و قوانین مالی اسلام

دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب، pdf کتاب ، دانلود pdf کتاب ، دانلود pdf رایگان ، برای موبایل و کامپیوتر و تبلت pdf لینک مستقیم book

دانلود فایل pdf کتاب بانکداری،ربا و قوانین مالی اسلام ، pdf بانکداری،ربا و قوانین مالی اسلام ، دانلود رایگان pdf بانکداری،ربا و قوانین مالی اسلام

دانلود کتاب رایگان ، دانلود pdf ، دانلود رمان ، دانلود کتاب های برتر

دانلود کتاب بانکداری،ربا و قوانین مالی اسلام


درباره کتاب:

مؤلف : شهید سید محمد حسینی بهشتی

فرمت فایل : PDF

netpaak.ir telegram دانلود کتاب بانکداری،ربا و قوانین مالی اسلام اثر شهید بهشتی
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

حجم فایل : ۱٫۰۶ مگابایت

تعداد صفحات : ۲۶۷ صفحه

یکی از آثار ارزشمند شهید دکتر آیت‌الله محمد حسینی بهشتی کتاب بانکداری، ربا و قوانین مالی اسلام است که توسط بنیاد نشر آثار و اندیشه‌های ایشان به چاپ رسید.

هدف این کتاب ارائه دادن طرح نظام اقتصادی مطابق با دستورات اسلامی و الهی است. نخست فعالیت‌های گوناگون بانکی را بررسی می‌کند و تفاوت‌های میان ربا و بیع را بیان می‌دارد .

آیت‌الله دکتر بهشتی از معدود عالمان دینی زمان خود بود که به اهمیت مشکلات و مسائل و ساختارهای اقتصادی در شکل‌گیری نهادهای اجتماعی پی برده و با مطالعات ژرف در مباحث اقتصادی تلاش نموده است.

کتاب بانکداری، ربا و قوانین مالی اسلام از دکتر شهید یهشتی شامل دو بخش است : بخش نخست آن نوشتاری است که با عنوان بانکداری و قوانین مالی اسلام که در شماره ششم نشریه مکتب تشع در خرداد ماه سال ۱۳۴۲ منشر نموده است.

بخش دوم شامل یازده جلسه از گفتارهای تفسیری ایشان است که در اواخر سال ۱۳۵۲ و اوایل سال ۱۳۵۳ هجری شمسی در جلسات مکتب قرآن در تفسیر آیات ۲۷۵ تا ۲۸۱ سوره مبارکه بقره ایراد گردیده و به مسأله ربا پرداخته است .

ورود به بخش دانلود کتاب


لینک مستقیم و رایگان دانلود کتاب بانکداری،ربا و قوانین مالی اسلام

دان دانلود کتاب با لینک مستقیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا