تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
فیلم خارجی

فیلم Christopher Robin – دوبله فارسی Full HD 1080p , HD 720p 

امتیاز یادت نره

دانلود فیلم Christopher Robin کریستوفر رابین با دوبله فارسی و کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم Christopher Robin کریستوفر رابین , دانلود فیلم کریستوفر رابین ۲۰۱۸ , دانلود فیلم Christopher Robin دوبله فارسی + زیرنویس فارسی , دانلود فیلم دوبله فارسیدانلود فیلم خارجی، دانلود فیلم

کیفیت بلوری Full HD 1080p , HD 720p – سانسور شده کریستوفر رابین + زیرنویس فارسی – کیفیت اورجینال اچ دی و کیفیت فشرده و کم حجم موبایل

فیلم Christopher Robin

چندی پیش کمپانی والت دیزنی با انتشار پوستری، تاریخ انتشار تریلر فیلم کریستوفر رابین (Christopher Robin) را اعلام کرد. دیزنی به تازگی این تریلر را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی استودیوز (The Walt Disney Studios) به‌تازگی تریلر جدیدی از یکی از جدیدترین آثار خود یعنی فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین) را منتشر کرده است. ما در این تریلر شاهد نسخه بزرگ شد‌ه‌ی خود کریستوفر رابین هستیم. علاوه بر او، شخصیت‌های زندگی بزرگسالی و همچنین کاراکترهایی که در بچگی همراه او بودند هم حضور دارند. شما در انتهای همین متن می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید.

netpaak.ir telegram فیلم Christopher Robin - دوبله فارسی Full HD 1080p , HD 720p 

دانلود انیمیشن

ما در این فیلم شاهد روند داستانی جالبی هستیم که به‌نوعی خاطرات کودکی و همچنین بزرگسالی ما را با هم گره می‌زند. در فیلم کریستوفر رابین که یکی دیگر از آثار لایو اکشن کمپانی دیزنی محسوب می‌شود، ما شاهد به تصویر کشیده شدن داستان پسر جوانی هستیم که در گذشته عاشق ماجراجویی‌های مختلف بود و دوست داشت گروهی از انواع حیوانات دوست‌داشتنی و همچنین پر از روحیه‌های خوب را در دنیای The Hundred Acre Wood با خود همراه کند.

حالا این پسر جوان بزرگ شده و نه‌تنها دیگر شادی گذشته را ندارد و تمام تخیلات خود را از دست داده، بلکه راه خود را هم گم کرده است. حال در این اوضاع، این وظیفه بر عهده دوستان قدیمی او گذاشته شده که در جهان ما خود را به خطر بیندازند و به دوست خود یعنی کریستوفر رابین کمک کنند تا بتواند باری دیگر بسربچه بازیگوش و دوست‌ داشتنی‌ ای را که هنوز در وجودش است به یاد بیاورد.

ایوان مک گرگور، بازیگر فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم T2 Trainspotting (رگیابی تی۲) در این فیلم حضور دارد و در نقش بزرگسالی شخصیت اصلی داستان یعنی کریستوفر رابین هنرنمایی کرده است. علاوه بر ایوان مک‌گرگور، از جمله هنرمندان دیگری که می‌توان به آنها اشاره کرد هایلی اتول بازیگر سریال Agent Carter (مامور کارتر) و فیلم Captain America: The First Avenger (کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو) در نقش همسر کریستوفر رابین یعنی اولین، برونتی کارمایکل در نقش دختر کریستوفر به نام مادلین و مارک گیتیس در نقش رئیس کریستوفر به نام کیث وینزلو هستند.

هنرمندان تیم صدا پیشگی این پروژه مانند جیم کامینگز صداپیشه شخصیت وینی د پو، کریس اودوود صداپیشه شخصیت تایگر، نیک محمد صداپیشه شخصیت پیگلت یا خوک، پیتر کاپالدی صداپیشه شخصیت ربیت یا خرگوش، سوفی اوکوندو صداپیشه شخصیت کانگا، براد گارت صداپیشه شخصیت ایوره، توبی جونز صداپیشه شخصیت جغد، کریستن اندرسون-لوپز و وایات هال، نیز صداپیشگی شخصیت‌های این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

مارک فورستر، کارگردان فیلم World War Z (جنگ جهانی زد)، کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است. الکس راس پری و آلیسون شرودر نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. طرح کلی داستان این فیلم توسط خود الکس راس پری مطرح شد. داستان فیلمنامه‌ی این فیلم زیبا برگرفته از شخصیت‌ هایی است که در گذشته توسط آلن الکساندر میلن خلق شده بودند. برینگهام تیلور و کریستین بر تهیه کنندگان پروژه تولید این اثر هستند. از طرف دیگر، رنه ولف و جرمی جانز تهیه کنندگان اجرایی این تیم محسوب می‌شوند.


Description

Christopher Robin Milne (21 August 1920 – ۲۰ April 1996) was the son of author A. A. Milne. As a child, he was the basis of the character Christopher Robin in his father’s Winnie-the-Pooh stories and in two books of poems.


 Trailers 

تماشای تریلر در اپارات

تماشای تریلر در یوتیوب


 Download links 

کیفیت : HDCam 720p

حجم : ۶۶۵٫۷۰ MB


 ورود به بـخش دانـلود فیلم و انیمشن 


دانلود فیلم Christopher Robin کریستوفر رابین , دانلود فیلم کریستوفر رابین ۲۰۱۸ , دانلود فیلم Christopher Robin دوبله فارسی + زیرنویس فارسی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا