تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

مهارتهای ادن هازارد / تیم ملی بلژیک / چلسی / Russia2018

امتیاز یادت نره

مهارتهای ادن هازارد / تیم ملی بلژیک / چلسی / Russia2018 – مهارتهای ادن هازارد / تیم ملی بلژیک / چلسی

مهارتهای ادن هازارد / تیم ملی بلژیک / چلسی / Russia2018

مهارتهای ادن هازارد / تیم ملی بلژیک / چلسی

 


 

مهارتهای ادن هازارد

netpaak.ir telegram مهارتهای ادن هازارد / تیم ملی بلژیک / چلسی / Russia2018
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

 


 

موثر مثل هازارد

به گزارش “ورزش سه” ،  تیم ملی بلژیک با کسب برتری ۲-۰ مقابل انگلیس مقام سوم جام جهانی را کسب کرد تا بهترین عنوان خود در تاریخ جام جهانی را به دست آورد.

اما ادن هازارد کاپیتان تیم ملی بلژیک گل دوم مقابل انگلیس و آخر شیاطین سرخ در جام جهانی روسیه را به ثمر رساند تا هم‌چنان به روند تاثیرگذار خود در تیم ملی کشورش ادامه دهد.

وی در جام جهانی به طور مستقیم بر هفت گل بلژیک ( ۳ گل و ۴ پاس گل ) تاثیر داشته است. پیش از این یان کولمانس بلژیکی در جام جهانی ۱۹۶۶ در همین تعداد گل تاثیر گذاشته بود و حالا هازارد جوان به رکورد این بازیکن رسیده است.

نکته عجیب دیگر این که ادن هازارد در ۲۵ مسابقه از ۲۶ مسابقه اخیر بلژیک یکی از عناصر اصلی شیاطین سرخ در به دست آمدن گل لقب گرفته است تا این گونه تاثیر به سزای خود را نشان دهد.

 

01318839 مهارتهای ادن هازارد / تیم ملی بلژیک / چلسی / Russia2018

هازارد یا نیمار؟

مهاجم چلسی نقش عمده ای در موفقیت بلژیک در جام جهانی، به خصوص در دیدار مقابل برزیل ایفا کرد و ستاره تیمش بود. نیمار سال‌هاست که گزینه مورد علاقه فلورنتینو پرز است و ستاره سابق بارسا، خرید کهکشانی بعدی رئال خواهد بود. رئال امیدوار است که در تابستان پیش رو، فرصت خوبی برای جذب نیمار وجود دارد.

کریستیانو رونالدو در کمال تعجب، رئال را به مقصد یووه ترک خواهد کرد و فضای خالی برای حضور نیمار خالی خواهد شد. اینکه پاری سن ژرمن متقاعد شود گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال را تنها یک فصل پس از انتقالش بفروشد، به نظر کار دشواری می‌رسد و از همین رو رئال گزینه های دیگری نیز دارد.

هازارد ۲۷ ساله که تجربه خوبی در این مدت کسب کرده و  آینده درخشانی پیش رو دارد، با نمایش‌های فوق العاده اش در بزرگترین صحنه ها توانسته توجهات رئال را به خود جلب کند. سبک بازی هجومی ، خلاقیت و دریبل زنی فوق العاده اش در رئال مورد تحسین است.

به علاوه او نشان داده که در گلزنی نیز موفق است که با جدایی رونالدو که هر فصل حداقل ۴۰ گل می‌زد، حضور یک ستاره گلزن برای رئال بسیار مهم است.

ستاره سابق لیل نیز تمایل بسیاری به حضور در رئال دارد و این رویای اوست که این انتقال نهایی شود. پرز سابقه خرید ستارگان جام جهانی را نیز در کارنامه اش دارد: او سال ۲۰۱۰ اوزیل را به خدمت گرفت و سال ۲۰۱۴، خامس رودریگس راهی رئال شد.

هر چند که در روسیه، کمتر بازیکنی توانسته خودش را به رخ بکشد ولی هازارد عملکرد بسیار خوبی داشته است.

این در حالی است که نیمار بسیار ضعیف ظاهر شده و این موضوع شاید شانس انتقال هازارد را بالاتر ببرد. در حال حاضر برنامه پیش فصل چلسی با توجه به نامشخص بودن سرمربی آینده هنوز معلوم نیست و این موضوع ممکن است روی بازیکنان تاثیر بگذارد.

شرایط قرارداد هازارد با چلسی نیز به نحوی است که ممکن است باشگاه در ازای هیچ، او را از دست بدهد، چیزی که پدر نیمار نیز از آن مطلع است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا