تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
ویدیو کلیپ مداحی

گپ و گفتی با رضا حقیقی مداح اهل بیت و بازیکن پرسپولیس+ویدئو و لینک دانلود

امتیاز یادت نره

شایعه دوبار طلاق ستاره پرسپولیس و ترک اعتیاد در کمپ: یک مشکل شخصی ورق زندگی ام را برگرداند/خیلی ها به من انگ مالی زدند/رضا حقیقی مهمان شورشیرین تی وی پلاس مداحی رضا حقیقی هافبک پرسپولیس مداحی زیبا از رضا حقیقی مداحی رضا حقیقی بازیكن پرسپولیس در اتوبوس مداحی رضا حقیقی در کنار جواد مقدم  مداحی رضا حقیقی با جواد مقدم mp3 دانلود مداحی رضا حقیقی مداحی رضا حقیقی در اتوبوس پرسپولیس دانلود مداحی رضا حقیقی با جواد مقدم بارونه بارون مداحی رضا حقیقی بازیکن پرسپولیس مداحی مهدی طارمی دانلود نوحه جواد مقدم و رضا حقیقی mp3 مداحی بازیکن پرسپولیس رضا حقیقی مداح اهل بیت

گپ و گفتی با رضا حقیقی مداح اهل بیت و بازیکن پرسپولیس+ویدئو و لینک دانلود

رضا حقیقی (زادهٔ ۱۲ بهمن ۱۳۶۷ در مشهد) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

وی سابقهٔ حضور در باشگاه‌های پیام مشهد، فجر سپاسی شیراز، پرسپولیس تهران، پدیده خراسان، صبای قم و سوفان‌بوری را نیز دارد.

وی در تاریخ ۲۳ بهمن ٬۱۳۹۰ توسط کارلوس کیروش برای اولین بار به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۹۰ اولین بازی ملی‌اش را در برابر تیم ملی فوتبال اردن انجام داد.

او به همراه تیم ملی فوتبال ایران، در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور داشت.

netpaak.ir telegram گپ و گفتی با رضا حقیقی مداح اهل بیت و بازیکن پرسپولیس+ویدئو و لینک دانلود
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

وبسایت رسمی برنامه نود :

بازیکن سابق پرسپولیس اظهار داشت ترک کردن پرسپولیس یکی از اشتباه‌های بزرگ او بوده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، رضا حقیقی در مورد شرایط کنونی خود اظهار کرد: هر انسانی در زندگی‌اش اشتباهی می‌کند. من هم از این قاعده مستثنی نبودم اما برخوردی که با من شد واقعا انسانی نبود. هرچه خواستند علیه من نوشتند. روزی گفتند فلان کار را می‌کند و روزی دیگر گفتند زندگی خانوادگی‌اش از هم‌پاشیده ‌است. در حالی‌که واقعیت نداشت و خانواده‌ام بیشتر از این حرف‌ها آزار می‎‌دیدند.

حقیقی افزود: تصمیم گرفتم به خاطر خانواده‌ام که شده، دوباره شروع کنم. مدتی است که تمریناتم را دوباره آغاز کردم و در حال مذاکره با تیم‌هایی همچون پدیده هستم. بازیکن آزادم و می‌توانم در هر بازه‌ای به تیم جدیدم بپیوندم اما در این بین بزرگ‌ترین اشتباهم جدایی از پرسپولیس بود. بعد از جام جهانی از هرتابرلین و دیناموکیف پیشنهاد داشتم اما آن را رد کردم و دلیل رد پیشنهاد هرتا، خواسته مربی این تیم مبنی بر بازی در پست دفاع آخر بود.

حقیقی خاطرنشان کرد:

پس از جدایی از پرسپولیس که اشتباهی تلخ بود و اتفاقاتی که در باشگاه پدیده رخ داد، خواستم که با صبا دوباره شروع کنم اما مدیربرنامه‌ای مدعی شد که از تیمی چینی پیشنهادی یک میلیون دلاری دارم. با دایی صحبت کردم و به توافق رسیدیم تا از صبا جدا شوم و تنها مبلغی برای رضایت‌نامه بپردازم. پس از آن بود که مشخص شد تیم چینی اصلا و ابدا پیشنهادی در این حد و اندازه نداده و اساسا از روی چند ویدئوکلیپ به دنبال جذب بازیکن در پست من است.

رضا حقیقی مداح اهل بیت

رضا حقیقی مداح اهل بیت

 دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰    Folders Downloads Folder icon e1502789823739 گپ و گفتی با رضا حقیقی مداح اهل بیت و بازیکن پرسپولیس+ویدئو و لینک دانلود
دانلود ویدئو با کیفیت ۱۴۴     Folders Downloads Folder icon e1502789823739 گپ و گفتی با رضا حقیقی مداح اهل بیت و بازیکن پرسپولیس+ویدئو و لینک دانلود


مداحی های ماندگار - مداحی های قدیمی مشهور - مداحی های زیبا - مداحی جدیددانلود جدیدترین مداحی و مولدی های روز

رضا حقیقی مداح اهل بیت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا