تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
ویدیو کلیپ ورزشی

آنالیز عملکرد بازیکنان در دیدار فرانسه – کرواسی / Russia2018

امتیاز یادت نره

آنالیز عملکرد بازیکنان در دیدار فرانسه – کرواسی / Russia2018 – آنالیز عملکرد بازیکنان در دیدار فرانسه – کرواسی

آنالیز عملکرد بازیکنان در دیدار فرانسه – کرواسی / Russia2018

عملکرد بازیکنان در دیدار فرانسه – کرواسی / Russia2018

 


آنالیز عملکرد بازیکنان در دیدار فرانسه – کرواسی

 

netpaak.ir telegram آنالیز عملکرد بازیکنان در دیدار فرانسه - کرواسی / Russia2018

فرانسه – کرواسی

به گزارش “ورزش سه”، فرانسوی‌ها برای رسیدن به دومین قهرمانی جام جهانی ۲۰ سال صبر کردند ولی کسب این افتخار برای آنها با ایفای نقش سه ستاره‌ای که میانگین سنی آنها حدود ۲۳ سال است، به دست آمد؛ بازیکنانی که بعد از سپری کردن فصلی موفق در باشگاه‌های خود، در رقابت‌های ملی هم موثر ظاهر شدند تا به مهم‌ترین جام فوتبالی برسند.

 

آنتون گریزمان فصل را با نایب قهرمانی در لالیگا و قهرمانی در لیگ اروپا به پایان برد و ستاره اتلتیکو مادرید در کسب این عناوین بود که عملکردش او را در صدر فهرست خریدهای بارسلونا قرار داد، اما این مهاجم جوان یک روز قبل از شروع بازی‌های تیمش در جام جهانی تکلیفش برای ماندن در اتلتیکو را مشخص کرد تا با آرامش خاطری کارش در بازی‌های روسیه را ادامه دهد و همین کار او نتیجه مثبتی داشت.

 

گریزمان که پشت سر اولیویه ژیرو در ترکیب فرانسه قرار می‌گرفت و جزو معدود نفراتی بود که در هر هفت مسابقه خروس‌ها  در جام جهانی به‌عنوان یار ثابت بازی کرد، ۴ گل در این رقابت‌ها به ثمر رساند و دو پاس گل داد تا در رده دوم برترین گلزنان و رتبه اول مشترک بهترین پاسورها قرار بگیرد، اما نمایش درخشان او امشب با عملکردی خیره کننده در دیدار فینال برابر کرواسی تکمیل شد که او یک گل زد و روی دو گل دیگر تاثیر مستقیم داشت.

 

ستاره دیگر خروس‌ها را باید کیلیان امباپه دانست؛ وینگری که هنوز دو دهه زندگی را تجربه نکرده ولی مثل سرعت‌های مهار نشدنی که توپ را با فاصله از خود می‌اندازد و استارت می‌زند، افتخار جمع می‌کند و قیمت خود را بالاتر می‌برد و با دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان جام جهانی، بیشتر از همیشه توانسته خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

 

پسر طلایی سال ۲۰۱۷ در دو فصل اخیر همراه موناکو و پاری سن ژرمن به قهرمانی رسیده و یک جام قهرمانی حذفی فرانسه را هم در کارنامه دارد ولی نمایش چشمگیر او در جام جهانی و به ویژه مسابقات مراحل حذفی و فینال منجر به این شد که چهار گل بزند، یک پنالتی بگیرد و نقش مهمی در قهرمانی جام جهانی خروس‌ها داشته باشد تا حالا بیش از قبل مسؤولان رئال مادرید را به خود جلب کند.

 

گل فنی و استثنایی پای چپ پل پوگبا در بازی فینال جام جهانی برابر کرواسی، مهر تاییدی به بازی های درخشان او در این رقابت‌ها بود؛ این هافبک میانی که به غیر از سومین مسابقه گروهی برابر دانمارک در تمام بازی‌ها یار ثابت بود و پایه گذار گل‌های تیمش می‌شد، بهترین عملکردش را به موقع ارائه داد تا جام را به خانه ببرند.

 

01320306 آنالیز عملکرد بازیکنان در دیدار فرانسه - کرواسی / Russia2018

 

لوکا مودریچ در طول رقابت های جام جهانی عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه داده و نقشی اساسی را در رسیدن تیم ملی کشورش به فینال جام و کسب بزرگ ترین افتخار فوتبال این کشور ایفا کرد.

 

بعد از جام جهانی دیگر همه می دانند که لوکا مودریچ بهترین بازیکن فوتبال کرواسی در تمام دوران است. داور شوکر در جام جهانی ۱۹۹۸ آقای گل مسابقات شد و کفش طلا را به دست آورد و با رئال مادرید به مقام قهرمانی در اروپا رسید و زوانیمیر بوبان نیز کاپیتان این تیم در جام جهانی فرانسه ، یک برنز جهانی و قهرمانی با میلان در اروپا تجربه کرده بود.

 

اما مودریچ با ۴ قهرمانی در چمپیونز لیگ اروپا در زمینه افتخارات باشگاهی موفق تر از تمامی بازیکنان کرواسی بود و حالا او مدال نقره جام جهانی را نیز به افتخاراتش اضافه کرده است.

 

او همچنین عنوان بهترین بازیکن جام را نیز به دست آورد تا مجموعه از بزرگترین افتخارات فوتبالی جهان را در ویترین افتخاراتش داشته باشد. خود مودریچ اما پیش از فینال در این باره می گوید:« برایم این عناوین اهمیتی ندارد و تنها چیز مهم موفقیت تیم ملی کرواسی در جام جهانی و انجام کاری بزرگ است. هیچکدام از افتخارات فردی برای من اهمیتی ندارد. من به آن ها فکر می کنم  اما تمام تمرکزم روی کسب موفقیت تیم ملی است.»

 

مودریچ برای تیم ملی در سه جام جهانی (۲۰۰۶-۲۰۱۴ و ۲۰۱۸) و سه جام ملت های اروپا(۲۰۰۸-۲۰۱۲و ۲۰۱۶)، یک فینال جام جهانی(۲۰۱۸) و صدو سیزدهمین بازی ملی اش را برای تیم ملی کرواسی انجام داده است.

 

مودریچ در سطح باشگاهی به همه افتخاراتی که باید رسید و در رقابت های ملی نیز تا آستانه رسیدن به بزرگترین عنوان فوتبالی قرار داشت که شکست برابر فرانسه مانع از این شد تا او جام جهانی را نیز بالای سر ببرد. اما برای مودریچ داستان می تواند ادامه داشته باشد و شاید این بار در یورو ۲۰۲۰٫٫٫

 

01320268 آنالیز عملکرد بازیکنان در دیدار فرانسه - کرواسی / Russia2018

 


 

آنالیز عملکرد بازیکنان در دیدار فرانسه – کرواسی / Russia2018 – آنالیز عملکرد بازیکنان در دیدار فرانسه – کرواسی

آنالیز عملکرد بازیکنان در دیدار فرانسه – کرواسی / Russia2018

عملکرد بازیکنان در دیدار فرانسه – کرواسی / Russia2018

جام ۲۰۱۸ – جام جهانی فوتبال _ ویدیو کلیپ فوتبالی _فیلم خلاصه بازی – خلاصه بازی جام جهانی  _ Russia world cup

 

خلاصه بازی های سایت:

خلاصه بازی فینال جام جهانی۲۰۱۸ / فرانسه ۴ – ۲ کرواسی / Russia2018

 

خلاصه بازی بلژیک ۲ – ۰ انگلیس (رده بندی جام جهانی۲۰۱۸) / Russia2018

 

خلاصه بازی کرواسی ۲ – ۱ انگلیس (نیمه نهایی جام جهانی۲۰۱۸) / Russia2018

خلاصه بازی فرانسه ۱ – ۰ بلژیک (نیمه نهایی جام جهانی۲۰۱۸) / Russia2018

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا