تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های ماجراجوییبازی های اکشن و شوتربازی های شمشیری و هک اند اسلشبازی های مخفی کاری

بازی ۲۰۱۷ Absolver – مبارزه ای و ماجراجویی + FitGirl + CorePack + Razor1911

امتیاز یادت نره

دانلود بازی ۲۰۱۷ Absolver – مبارزه ای و ماجراجویی + FitGirl + CorePack + Razor1911 +

 بازی 2017 Absolver - مبارزه ای و ماجراجویی + FitGirl + CorePack + Razor1911
بازی ۲۰۱۷ Absolver – مبارزه ای و ماجراجویی + FitGirl + CorePack + Razor1911

نسخه + FitGirl + CorePack + Razor1911 + فیت گرل +کورپک

در خرابه های امپراتوری سقوط کرده Adal , شما با یک ماسک اسرار آمیز بر روی صورت از خوابی عمیق بیدار می شوید و در همان حالت بی هوشی , خاطراتی مبهم از یک مراسم اساطیری را به یاد می آورید . شما دیگر از  گرسنگی ، تشنگی و حتی مرگ رهایی یافته اید , در این مسیر طولانی ماسک شما را راهنمایی خواهد نمود . حاکمان این سرزمین , همان کسانی هستند که شما را به این مکان مرموز آورده اند تا به سپاه نخبگان Absolvers بپیوندید . همانطوری که در این سرزمین فراموش شده به گشت و گذار می پردازید , با شخصیت های مختلفی همانند خود روبرو خواهید شد . شما سبک های مبارزه ای جدید و نحوه استفاده از سلاح های مختلف را فراخواهید گرفت و در نهایت باید تیمی از جنگجویان را برای مبارزه در میدان نبرد آماده کنید .

بازی دارای سیستم مبارزات عمیق و درگیرکننده‌ای می‌باشد، شما می‌توانید خود را در یکی از ۴ حالت تکنیکی موجود در مبارزات قرار دهید و در زمان مناسب حملات و آسیب‌های بسیار قدرتمندی را به دشمنان خود وارد کنید و از المان‌هایی مانند جای خالی دادن و ضدحمله به بهترین شکل استفاده کنید. حرکات و جابجایی‌های شما نقش بسیار مهمی در مبارزات یک به یک و یا سه به سه خواهد داشت. شما می‌توانید به جست و جو و کاوش در دنیای غنی و پویای بازی بپردازید و به آرناهای موجود راه پیدا کنید،

در آرنا شما در حالت PvP می‌توانید با دیگر بازیکنان به مبارزه بپردزاید و در صورت پیروزی غنامی ارزشمندی را تصاحب کرده و در سیستم رده‌بندی بازی پیشروی کنید. در حالتPvE نیز به مبارزه با دشمنان طراحی شده در دنیای بازی بپردازید و پس از شکست آن‌ها تجهیزات بسیار ارزشمندی را ازآن خود کنید. بازی Absolver یک تفاوت با دیگر بازی‌های مبارزه‌ای دارد و آن هم این است که در آن می‌توانید سبک مبارزه‌ای خودتان را به دلخواه انتخاب و بر اساس آن، کاراکترتان را شخصی‌سازی کنید. هریک از سبک‌های مبارزه‌ای بازی گزینه‌هایی پیش روی شما قرار می‌دهد که می‌توانید آزادانه آن‌ها را انتخاب کنید.

سایر توضیحات : Absolver یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Sloclap طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Devolver Digital برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در زمان جنگ های واقعی خودتان را در یکی از چهار وضعیت تاکتیکی قرار داده و حملات ویرانگرانه , انحراف کردن ذهن دشمن و دفع حمله را انجام دهید . در دوئل های انفرادی و یا درگیری های شدید , تحرک در هنگام مبارزه می تواند به سلاحی مرگبار برای شما بدل شود . انتخاب سبک و سلاح ها , تماما در اختیار شما قرار داده شده است . جالب است بدانید Sloclap یک استودیوی مستقل واقع در پاریس است که در سال ۲۰۱۵ توسط طراحان ، برنامه نویسان و هنرمندانی که در Ubisoft بر روی پروژه های بزرگی مانند Watch Dogs و سری Ghost Recon کار می کردند , تاسیس شد .


In the ruins of the fallen Adal Empire, you awaken with a mysterious mask on your face, and faint recollections of an esoteric ceremony. Freeing you from hunger, thirst, and even death, the mask is the creation of the Guides, the rulers of these lands, who have placed you here to determine whether you are worthy of becoming part of the elite corps of Absolvers. As you wander these forsaken lands, encountering other Prospects like you, you will learn new combat styles, acquire weapons, gear and armor, and build a team of warriors with whom to fight side by side in Arenas of combat.

netpaak.ir telegram بازی ۲۰۱۷ Absolver - مبارزه ای و ماجراجویی + FitGirl + CorePack + Razor1911
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

• حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/8.1/10 x64
Processor: Intel Core i7-950 (4 * 3000) or equivalent / AMD Phenom II X4 965 (4 * 3400) or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 480 (1536 MB) / Radeon HD 7850 (2048 MB)
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 11 GB available space
Additional Notes: Gamepad strongly recommended.



– دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

– فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

– به نصب بازی بپردازید.

– بازی نیاز به کرک ندارد و DRM-Free می باشد. تنها کافیست بعد از نصب، بازی را اجرا کنید.

توضیحات نصب نسخه FitGirl بازی:

– در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند. دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های ۳۲بیتی و ۶۴بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از ۲۰۰۵ الی ۲۰۱۵ را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید. برای این موضوع، می توانید مجموعه کامل این پیش نیازها را نصب کنید.

– پس از اتمام نصب، بازی به طور خودکار کرک می شود و نیازی نیست بازی را کرک کنید. بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

دانلود بازی Absolver, دانلود رایگان بازی Absolver, دانلود مستقیم بازی Absolver, دانلود سرور ایران بازی , دانلود Absolver Razor1911, دانلود نسخه فشرده فیت گرل بازی , دانلود Absolver FitGirl دانلود بازی Absolver, دانلود رایگان بازی Absolver, دانلود مستقیم بازی Absolver, دانلود سرور ایران بازی Absolver, دانلود Absolver Razor1911, دانلود نسخه فشرده فیت گرل بازی Absolver, دانلود Absolver FitGirl

 


♦ دانلود دیگر بازی های کم حجم ♦

♦ دانلود دیگر بازی های کودکانه ♦

♦ دانلود دیگر بازی های شبیه ساز  ♦

♦ دانلود دیگر بازی های فکری و معمایی ♦

دانلود دیگر بازی های شبکه انلاین و چند نفره

%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D9%88%DB%8C%DB%8C4 بازی ۲۰۱۷ Absolver - مبارزه ای و ماجراجویی + FitGirl + CorePack + Razor1911%D9%86%D9%82%D8%B4 %D8%A7%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C44 بازی ۲۰۱۷ Absolver - مبارزه ای و ماجراجویی + FitGirl + CorePack + Razor1911%D8%A7%DA%A9%D8%B4%D9%864 بازی ۲۰۱۷ Absolver - مبارزه ای و ماجراجویی + FitGirl + CorePack + Razor1911%D9%85%D8%AE%D9%81%DB%8C %DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C4 بازی ۲۰۱۷ Absolver - مبارزه ای و ماجراجویی + FitGirl + CorePack + Razor1911%D8%B4%D9%85%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C4 بازی ۲۰۱۷ Absolver - مبارزه ای و ماجراجویی + FitGirl + CorePack + Razor1911%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C%DA%A94 بازی ۲۰۱۷ Absolver - مبارزه ای و ماجراجویی + FitGirl + CorePack + Razor1911%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87 %D8%A7%DB%8C 0%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C بازی ۲۰۱۷ Absolver - مبارزه ای و ماجراجویی + FitGirl + CorePack + Razor1911

pc e1496011746689 بازی ۲۰۱۷ Absolver - مبارزه ای و ماجراجویی + FitGirl + CorePack + Razor1911 دانلود دیگر بازی های PC ♦  Xbox PNG Free Download بازی ۲۰۱۷ Absolver - مبارزه ای و ماجراجویی + FitGirl + CorePack + Razor1911  دانلود دیگر بازی های XBOX ♦  nav icon lg network logo 02feb16 copy بازی ۲۰۱۷ Absolver - مبارزه ای و ماجراجویی + FitGirl + CorePack + Razor1911 دانلود دیگر بازی های PLAYSTATION


| فــرمـت: RAR | پـسـورد : www.download.ir|


صفحه بازی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا