تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های ترسناکبازی های شبکه و چندنفره

دانلود بازی The Blackout Club برای pc

امتیاز یادت نره

دانلود بازی The Blackout Club – کرک + اپدیت + نسخه کامل و فشرده Fitgirl , Corepack بلک اوت کلاب

دانلود بازی The Blackout Club – دانلود بازی ۲۰۱۸  بازی The Blackout Club – دانلود  بازی The Blackout Club – دانلود بازی The Blackout Club جدید دانلود بازی The Blackout Club – کرک + اپدیت + نسخه کامل و فشرده – دانلود  بازی The Blackout Club جدید برای کامپیوتر  – دانلود بازی The Blackout Club بازی بسیار زیبا و فوقالعاده Fitgirl , Corepack  دانلود بازی – دانلود بازی ۲۰۱۸ – دانلود بازی جدید – گیم پاک – نت پاک 

بازی The Blackout Club

بازی The Blackout Club، محصول جدید سازندگان سابق Bioshock infinite و Dishonored است که در سبک ترسناک و کوآپ در حال توسعه است.

The Blackout Club یک بازی ترسناک و همکاری چند نفره (Co-op)  است که در استودیو کوئسشن (Question) در حال توسعه است. توسعه دهندگان حاضر در این استودیو پیش‌تر در ساخت آثاری همچون Bioshock 2 ،Bioshock Infinite و Dishonored نقش‌ داشته‌اند.

داستان بازی The Blackout Club در مورد تعدادی نوجوان در شهری است که آنها به تازگی فهمیده‌اند که هوشیاری خود را از دست می‌دهند. هیچکدام از بزرگان حاضر در این شهر در مورد دلایل این اتفاق با نوجوانان صحبت نمی‌کنند اما در آن سو ناپدید شدن یکی از دوستان نزدیک آنها باعث می‌شود که نوجوانان بروند تا در مورد داستان مرموز این بازی تحقیق کنند. آنها در جستجو‌های خود «دنیای تاریکی» را که در زیر شهر آنها واقع شده پیدا می‌کنند که در آن گروه دیگری از مردمان دیده می‌شوند.

به گفته سازندگان هر یک از کاراکتر‌های بازی The Blackout Club از قدرت‌ها و تجهیزات منحصر‌به‌فرد برخوردار هستند. هر یک از نوجوانان حاضر در این گروه نقش جداگانه‌ای را در پیدا کردن سرنخ‌ها و همچنین ماموریت‌های خود برعهده دارند تا بتوانند از نقشه مرموز گروه‌های مرموز پرده بردارند.

netpaak.ir telegram دانلود بازی The Blackout Club برای pc
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

در پایان هر ماموریت، سطح کاراکتر‌های این بازی افزایش پیدا می‌کند و بازی، قابلیت‌های جدیدی را برای مراحل بعدی در اختیار آنها قرار می‌دهد.

بازی The Blackout Club برای عرضه روی ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن ۴ و  پی سی برنامه‌ریزی شده است و به نقل از سازندگان سه ماه اول سال ۲۰۱۹ به دست کاربران می‌رسد.

بازی The Blackout Club، محصول جدید سازندگان سابق Bioshock infinite و Dishonored است که در سبک ترسناک و کوآپ در حال توسعه است. The Blackout Club یک بازی ترسناک و همکاری چند نفره (Co-op) است که در استودیو کوئسشن (Question) در حال توسعه است. توسعه دهندگان حاضر در این استودیو پیش‌تر در ساخت آثاری همچون Bioshock 2 ،Bioshock Infinite و Dishonored نقش‌ داشته‌اند. داستان بازی The Blackout Club در مورد تعدادی نوجوان در شهری است که آنها به تازگی فهمیده‌اند که هوشیاری خود را از دست می‌دهند. هیچکدام از بزرگان حاضر در این شهر در مورد دلایل این اتفاق با نوجوانان صحبت نمی‌کنند اما در آن سو ناپدید شدن یکی از دوستان نزدیک آنها باعث می‌شود که نوجوانان بروند تا در مورد داستان مرموز این بازی تحقیق کنند. آنها در جستجو‌های خود «دنیای تاریکی» را که در زیر شهر آنها واقع شده پیدا می‌کنند که در آن گروه دیگری از مردمان دیده می‌شوند. به گفته سازندگان هر یک از کاراکتر‌های بازی The Blackout Club از قدرت‌ها و تجهیزات منحصر‌به‌فرد برخوردار هستند. هر یک از نوجوانان حاضر در این گروه نقش جداگانه‌ای را در پیدا کردن سرنخ‌ها و همچنین ماموریت‌های خود برعهده دارند تا بتوانند از نقشه مرموز گروه‌های مرموز پرده بردارند. در پایان هر ماموریت، سطح کاراکتر‌های این بازی افزایش پیدا می‌کند و بازی، قابلیت‌های جدیدی را برای مراحل بعدی در اختیار آنها قرار می‌دهد. بازی The Blackout Club برای عرضه روی ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن ۴ و پی سی برنامه‌ریزی شده است و به نقل از سازندگان سه ماه اول سال ۲۰۱۹ به دست کاربران می‌رسد.


گیم پاگ | Game Paak


• لینک های مستقیم و پرسرعت دانلود بصورت رایگان

تاریخ, سه ماه اول سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد

Undo font awesome.svg e1502910420304 دانلود بازی The Blackout Club برای pc اخرین ورژن ابزارهای ضروری بازی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا