تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های استراتژیکبازی های پیشنهادیبازی های شبکه و چندنفره

دانلود بازی Total War Saga: Thrones of Britannia + اپدیت کرک انلاین + نسخه کامل و فشرده Fitgirl , Corepack

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Total War Saga: Thrones of Britannia – کرک انلاین + اپدیت + نسخه کامل و فشرده Fitgirl , Corepack توتال وار استراتژیک

دانلود بازی Total War Saga: Thrones of Britannia – دانلود بازی ۲۰۱۸  بازی Total War Saga: Thrones of Britannia –

 دانلود  بازی Total War Saga: Thrones of Britannia – دانلود بازی Total War Saga: Thrones of Britannia جدید دانلود بازی Total War Saga: Thrones of Britannia – کرک + اپدیت + نسخه کامل و فشرده

دانلود  بازی Total War Saga: Thrones of Britannia جدید برای کامپیوتر 

دانلود بازی Total War Saga: Thrones of Britannia بازی بسیار زیبا و فوقالعاده Fitgirl , Corepack  دانلود بازی – دانلود بازی ۲۰۱۸ – دانلود بازی جدید – گیم پاک – نت پاک 

دانلود بازی Total War Saga: Thrones of Britannia – کرک + اپدیت + نسخه کامل و فشرده Fitgirl , Corepack پادشاهی زیرزمین

netpaak.ir telegram دانلود بازی Total War Saga: Thrones of Britannia + اپدیت کرک انلاین + نسخه کامل و فشرده Fitgirl , Corepack

۲۰۱۸ سالی عالی برای طرفداران سری توتال وار به نظر می‌رسد و در کنار دانلود Total War: Three Kingdoms که پیش‌تر آن را معرفی کردیم، شاهد اولین نسخه از سری فرعی Total War Saga این مجموعه با نام Thrones of Britannia هم خواهیم بود. سری Saga قرار است تجربه‌ای جمع و جورتر نسبت به نسخه‌های اصلی این مجموعه باشد که روی بازه‌های تاریخی محدود‌تری تمرکز می‌کند.

از این حیث Thrones of Britannia در سال ۸۷۸ پس از میلاد جریان خواهد داشت که در آن وایکینگ‌ها در حال تصرف بریتانیا هستند و قبایل مختلف بومی بریتانیا هم در حال مبارزه یا خدمت به آن‌ها هستند. در این بازی هم مانند دیگر نسخه‌های توتال وار امکان کنترل گروه‌های مختلفی را خواهید داشت تا در نهایت بتوانید با شکست دادن وایکینگ‌ها، آن‌ها را از بریتانیا خارج کنید.

حضور شخصیت‌های واقعی مثل شاهد آلفرد باعث شده تا بازی از بعد تاریخی هم وفادار به واقعیت باشد. می‌توان انتظار داشت که در صورت موفقیت بازی Thrones of Britannia، در آینده شاهد نسخه‌های بیش‌تری از سری Saga باشیم که روی بازه‌های تاریخی خاصی تمرکز دارند.

دانلود فیت گرل A Total War Saga: Thrones of Britannia v1.0.11578-FitGirl: در ادامه مطلب…

آخرین عنوان کمپانی SEGA در سال ۲۰۱۸ که از قفل گذاری Denuvo استفاده می کرد نیز توسط VOKSI شکسته شد.

البته نه تنها به صورت آفلاین، بلکه کرک آنلاین بازی نیز منتشر گردید! درواقع VOKSI توانست با این کار، هشداری جدی به Denuvo و کمپانی SEGA بدهد که با قفل گذاری های بسیار سنگین بر روی بازی، عملکرد آن را به شدت کاهش داده بودند.

مخصوصا در بازی Sonic Mania Plus این مشکل به وضوح به چشم می خورد.

به هر حال، هر دو کرک آنلاین و آفلاین برای دانلود بازی Total War Saga Thrones of Britannia توسط VOKSI برای آخرین آپدیت بازی، منتشر شده است.

مدتی پیش بود که استودیو کریتیو اسمبلی از یک سری جدید فرعی با نام Total War Saga رونمایی کرد که بازی‌های آن قرار است دنباله‌ای بر نسخه‌های تاریخی پیشین سری توتال وار باشد. داستان این بازی به سال‌های بعد از هجوم وایکینگ‌ها که در سال ۸۶۶ پس از میلاد بریتانیا را مورد تاخت و تاز قرار دادند مربوط می‌شود. داستان بازی از سال ۸۷۸ پس از میلاد، زمانی که دسته‌های وایکینگ بر مناطق مختلف بریتانیا دهکده‌های خود را بنا کرده‌اند،

آغاز می‌شود و بسیاری از قبایل آنگلو ساکسون (بومی انگلستان) در حال مبارزه یا خدمت به آنان هستند. یکی از بهترین کسانی که در مقابل هجوم مردان شمالی ایستاده، شاه آلفرد است که می‌توانید این شخصیت را نیز در بازی داشته باشید.


• لینک های مستقیم و پرسرعت دانلود بصورت رایگان

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی استیم SteamRip v1.0.11578 ساخته شده است.
  • تمامی بسته های الحاقی منتشرشده، در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند.
  • کرک سالم Crack Only-Voksi و کرک آنلاین سالم Multiplayer Fix-REVOLT در این نسخه لحاظ شده اند. کرک آنلاین در پوشه ی NoDVD در محل نصب بازی می باشد. می توانید آن را جایگزین کرک آفلاین کنید تا با دوستان خود به صورت آنلاین مسابقه دهید.
  • آموزش استفاده از کرک ها در بخش راهنمای نصب قرار گرفته اند.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۱۶٫۲گیگابایت به ۴٫۳گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب بازی ۱۳گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • اگر با اررور Malfunction error مواجه شدید، لطفا دو مورد را در نظر بگیرید: اول اینکه کلاینت استیم را دانلود و نصب کنید، لاگین کرده و اجازه دهید که در پس زمینه بالا باشد. دومین مورد اینکه، تمامی فولدر بازی را به آدرسی کوتاهتر مثلا C: / Britannia منتقل کنید.
***

لطفا پسورد ۱۲۳ را در کادر زیر وارد کنید بعد دکمه SUBMIT یا Enter رو بزنید.

بعد از زدن پسورد لینک ها نمایش داده می شود. (ربات)

[passster password=”123″]

دانلود فیت گرل A Total War Saga: Thrones of Britannia v1.0.11578-FitGirl:

دانلود پارت ۱ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۲ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۳ با لینک مستقیم

[/passster]

کرک سالم Crack Only-Voksi و کرک آنلاین سالم Multiplayer Fix-REVOLT در این نسخه لحاظ شده اند. کرک آنلاین در پوشه ی NoDVD در محل نصب بازی می باشد. می توانید آن را جایگزین کرک آفلاین کنید تا با دوستان خود به صورت آنلاین مسابقه دهید.

Undo font awesome.svg e1502910420304 دانلود بازی Total War Saga: Thrones of Britannia + اپدیت کرک انلاین + نسخه کامل و فشرده Fitgirl , Corepack اخرین ورژن ابزارهای ضروری بازی


‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا