تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
طب اسلامی سنتیعمومی

بخور حضرت مریم درمان معجزه آسای ده ها بیماری درطب اسلامی سنتی

امتیاز یادت نره

بخور حضرت مریم درمان معجزه آسای ده ها بیماری درطب اسلامی سنتی

توضیحات در باره بخور مریم

این بخور حضرت مریم جزو معجزات طب اسلامی است. بخورحضرت مریم (ع) شاخص‌ترین درمان دیوانگی، سی‌پی، خبل، اوتیسم و انواع بیماری‌هایی مانند آن‌ها است. برای بسیاری از بیماری‌هایی که درمان ندارد می‌تواند درمان باشد مانند صرع که با سه بار بخور دادن درمان می‌شود. اکثر این بیماری‌هایی که درمان ندارد معلول غلبه‌ی جن است. این بیماری‌ها را طب جدید نمی‌تواند درمان کند چون اصلاً نمی‌داند جن چیست!

طبق بررسی‌هایی که انجام دادم این دارو قبلاً هم در اروپا و روم و یونان بوده زیرا مربوط به حضرت مریم (ع) است. در روایت آمده: «أبی جعفر الباقر علیه السلام انه وصف بخور مریم لام ولد له وذکر انه نافع لکل شئ من قبل الارواح من المس والخبل والجنون والمصروع والمأخوذ وغیر ذلک نافع مجرب به اذن الله تعالی…

درمان بیماری های سخت با بخور حضرت مریم

?تعریف بخور:

سوزاندن مواد دود زای معین به وسیله آتش جهت درمان بیماریهای جسمی ، روحی ، روانی

 

?فواید بخور:

?درمان بیماریهای مغزی ، عصبی و روانی

netpaak.ir telegram بخور حضرت مریم درمان معجزه آسای ده ها بیماری درطب اسلامی سنتی
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

?دور کردن شیطان  خوش بو کردن لباس

?دور کردن عفریتی های اجنهبخور حضرت مریم درمان معجزه آسای ده ها بیماری

?معطر کردن فضای خانه  درمان چشم زخم

 

?مقدار مصرف بخور:

محدودیتی ندارد بنابر روایت هر مقدار که شخص بتواند شایسته است که بخور کند.

 

?انواع بخور در روایات

۱ بخور عود هندی خشک و تر(عطر،آرامبخش اعصاب)

۲ بخور عود قماری (قمار مکانى است در حلب که عود قمارى‏ از آنجاست‏)

۳ بخور عود هندی(شفاء و عطر است)    هسته خرما(عود همسران امام کاظم علیه السلام)

۴ بخور العین(مر مکی و قسط و کندر)برای چشم زخم

۵ بخور حضرت مریم :(کندر)کمک به استجابت دعا،بلغم زدا،تقویت عصب و هوش

۶ بخور مریم: ترکیب (کندر،سندروس،بزاق الفم،کورسندروسی، پوست حنظل،مر بری مکی،کبریت ابیض،مقل،سعدیمانی، شعرقنفذ،قطران شامی)(مصروع،مجنون،مس شیطان)

 

?دعای بخور:

 الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی بِنِعْمَتِهِ تَتِمُّ الصَّالِحَاتُ اللَّهُمَّ طَیِّبْ عُرْفَنَا  وَ ذَکِّ رَوَائِحَنَا وَ أَحْسِنْ مُنْقَلَبَنَا وَ اجْعَلِ التَّقْوَى زَادَنَا وَ الْجَنَّهَ مَعَادَنَا  وَ لَا تُفَرِّقْ بَیْنَنَا وَ بَیْنَ عَافِیَتِکَ إِیَّانَا وَ کَرَامَتِکَ لَنَا إِنَّکَ عَلى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ.

 

?بخور در جهان امروز

در جهان امروز بخور در کلینک های پزشکی بعنوان درمان شناخته شده است که با تعبیه اتاق های مخصوص بخور این روش اجرا می شود.

طریقه مصرف بخور حضرت مریم سلام الله علیها :

قرائت حمد و معوذتین( سوره ناس و فلق)و آیت الکرسی را انجام دهند. شخص بیمار بخواند،و حتی المقدور با وضو باشد و بعد از آن بخور انجام دهند.(همانند اسپند دودکردن)بخور را روی آتش بریزند که دود کند و فرد بیمار را دود بگیرد. (برای دودکردن از ذغال استفاده شود)

بخُور حضرت مریم (س)یک بخور مجرب درمانی است که به همراه دعادرمانی انجام می شود و از دل منابع معتبر شیعه استخراج شده است.

این بخور حضرت مریم جزو معجزات طب اسلامی است. بخورحضرت مریم (ع) شاخص‌ترین درمان دیوانگی، سی‌پی، خبل، اوتیسم و انواع بیماری‌هایی مانند آن‌ها است. برای بسیاری از بیماری‌هایی که درمان ندارد می‌تواند درمان باشد مانند صرع که با سه بار بخور دادن درمان می‌شود. اکثر این بیماری‌هایی که درمان ندارد معلول غلبه‌ی جن است. این بیماری‌ها را طب جدید نمی‌تواند درمان کند چون اصلاً نمی‌داند جن چیست!

صاحب کتاب «فی طب الرسول المصطفی/ص/» خواص این بخُور را چنین برشمرده است:….
از جمله؛ درمان بیماری‌های: رفع جنون، صرع، سردرد، ام اس، غش کردن، شب‌ادراری و..، برای کسی که سحر شده بوده است، اگر کسی توسط اجنه مس شده باشد آثار آن را برطرف می کندو….
البته بیمارانی که دارای صرع هستند از داروی گیاهی مجربی که در اختیار داریم می‌توانند استفاده کنند.
توضیحات در باره بخور مریم

 

طبق بررسی‌هایی که انجام دادم این دارو قبلاً هم در اروپا و روم و یونان بوده زیرا مربوط به حضرت مریم (ع) است. در روایت آمده: «أبی جعفر الباقر علیه السلام انه وصف بخور مریم لام ولد له وذکر انه نافع لکل شئ من قبل الارواح من المس والخبل والجنون والمصروع والمأخوذ وغیر ذلک نافع مجرب به اذن الله تعالی…[۱] یعنی «امام باقر (ع) بخور حضرت مریم را برای کنیزی که از او فرزند داشتند معرفی می‌کنند، و فرمودند که این نفع دارد برای همه بیماری‌هایی که از ناحیه ارواح (جن و شیطان و روح) است، برای مس و خبل (سی‌پی) و دیوانگی و صرع و مأخوذ (کسی که به‌طور کامل کنترلش به دست جن افتاده) و دیگر مشکلات مانند این‌ها، مفید و مجرب است، به اذن خداوند…

علائم جن‌زدگی

اگر کسی در خواب احساس خفگی کند یا از خواب بپرد و حالت ترس پیدا کند و یا جن را ببیند یا صدایش را بشنود، همه این‌ها معلول جن و شیطان است ولی مردم معمولاً بازگو نمی‌کنند زیرا دیگران باور نمی‌کنند. معمولاً در خانه‌های قدیمی و خانه‌های با سقف بلند، احتمال ابتلا به این مشکلات بیشتر است.

خداوند در قرآن درباره کسی که ربا می‌خورد می‌فرماید: ﴿الَّذِی یَتَخَبَّطُهُ الشَّیْطَانُ مِنَ الْمَسِّ﴾[۲] یعنی «کسی که براثر تماس شیطان، دیوانه شده (و نمی‌تواند تعادل خود را حفظ کند؛ گاهی زمین می‌خورد، گاهی بپا می‌خیزد)» مراد از مس حالتی است که کنترل حرکت اعضا بدن از دست شخص خارج می‌شود و در اختیار جن قرار می‌گیرد و حرکات بدن نامتوازن و غیرعادی می‌شود.
نکته‌ی مهم: دوستان توجه داشته باشید که تهیه‌ی بخور حضرت مریم کار آسانی نیست و پیشنهاد می‌شود حتماً برای بخور پیش افراد خبره‌ی این کار مراجعه شود.

 از حضرت ابی‌جعفر محمد بن علی آلباقر علیه‌السلام منقول است که وصف نمودند بخور مریم را آن حضرت فرمودند که این بخور نافع است از برای هر چه تخیل و جنون و صرع و مالیخولیا است، برای دور ساختن آن فرمودند بگیرید کندر، سندروس، سندروس، مقل، ارزق، پوست حنظل، سعد یمانی از هر یک قدری کوفته و به قطران شاهی چرب کرده همه را یکجا کرده بخور دهید بدرستی که نیکو و نافع است.

بخور حضرت مریم  برای بسیاری از بیماری‌هایی که درمان ندارد می‌تواند درمان باشد مانند صرع که با سه بار بخور دادن درمان می‌شود.

بخور حضرت مریم برای چه بیماریهایی مفید است؟

برخی بیماری ها که با بخور حضرت مریم درمان میشود:

۱ جنون
۲خبل(کند ذهنی وعقب ماندگی)
۳ صرع
۴ سحر
۵ جن زدگی
۶ مس جن وشیطان
۶افسردگی شدید
۷بعضی ازسرطان ها
۸ ام اس
۹ همزاد داشتن
۱۰ ازبین بردن ارواح خبیثه
۱۱ اوتیسم
۱۲ دوقطبی
۱۳ میگرن شدید که علت ماورایی داشته  باشد

مواد بخور مریم:

کندرنر-سندروس-سنگ قمر (آب دهان بیمار)-کورسندی (کورک)-پوست حنظل-تخم جعفری وحشی-گوگرد سفید-مقل-سعدیمانی-موی جوجه‌تیغی که با قطران شامی تدهین شده باشد.

منابع:
[۱] طب الأئمه، ابن سابور الزیات، ص ۱۱۲
[۲] سوره بقره، آیه ۲۷۵
دراسه فی طب الرسول المصطفی، جلد ۳،

طب اسلامی - طب سنتی - نت پاک

مجله طب اسلامی و طب سنتی نت پاک

طب سنتی+طب اسلامی+زندگی اسلامی با نت پاک+سبک زندگی اسلامی ایرانی+زندگی سالم+آیت الله شیخ عباس تبریزیان، آیت الله شیخ سید حسن ضیایی ضیائی، حسین خیراندیش، جمشید خدادادی، اباذر طالقانی، حسین روازاده، سید محمد موسوی، غلامرضا کرد افشاری نت پاک+اینترنت پاک با نت پاک+طبیب+طبیب اسلامی +امام رضا+ایت الله تبریزیان+ضیایی+خیراندیش+روازاده+دریایی+دکتر+طب ایرانی+طب گیاهی+طب طبیعی+طب قدیم+طب جدید+طب جدید+طب شیمیایی+امام رضا+xf skjd+xf hdvhkd+jfvdcdhk+qdhdd+hdvhk+hdvhkd+’,’g+hsghl+jprdr

بخور حضرت مریم و فواید آن در درمان بیماریها+بخور حضرت مریم درمان جنون+بخور مریم و تبریزیان +بخور مریم و جن زدگی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا