تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

تریلر جدید بازی Total War Saga: Thrones of Britannia

امتیاز یادت نره

تریلر جدید بازی Total War Saga: Thrones of Britannia

 

_____________________

ورود به گیم پاک

در جدیدترین اخبار بازی کمپانی سگا و استودیو کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) تریلر سینماتیک بازی Total War Saga: Thrones of Britannia را منتشر کردند که دنیای Mide و پادشاه آن Flann Sinna را به تصویر می‌کشد. تریلر منتشر شده مردی را نشان می‌دهد که نفس‌ زنان در حال دویدن است تا بتواند پیامی را در مورد پادشاهی Mide به مردمان خود برساند. با توجه به پیام این مرد، دشمنان تنها نیستند و حتی با وایکینگ‌ ها نیز همراه شده‌اند.

علاوه بر تریلر سینماتیک، سازندگان ویدیویی ۸ دقیقه‌ ای از بازی منتشر کرده‌اند که روند بازی پادشاهی Gaelic را در Mide نشان می‌دهد. در این ویدیو بازیکن قصد دارد که ماموریت Short Kingdom Victory را به اتمام برساند. برای انجام این ماموریت کاربران باید در حالی که ۵ منطقه را به اشغال خود در می‌آورند در آن سو کنترل Mide را نیز در دست بگیرند. ویدیوی منتشر شده برخی از مکانیک‌های پایه بازی را به همراه گزینه‌هایی برای کسب پیروزی در معرض نمایش قرار می‌دهد.

netpaak.ir telegram تریلر جدید بازی Total War Saga: Thrones of Britannia

تابستان گذشته کمپانی Sega و استودیو کریتیو اسمبلی پروژه Total War Saga را معرفی کردند که در واقع نسخه اسپین‌ آف این سری محسوب می‌شود. این پروژه همانطور که اطلاع دارید بر اساس وقایع تاریخی و در سبک استراتژی همزمان (RTS) در حال توسعه است.

بازی Total War Saga: Thrones of Britannia در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین ۹۷) برای پی سی منتشر می‌شود و گفتنی است که کسانی که بازی را پیش خرید کنند از ۱۰ درصد تخفیف برای این محصول بهره‌مند می‌شوند. 

تریلر جدید بازی Total War Saga: Thrones of Britannia


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا