تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

تریلر جدید Red Dead Redemption 2 – تریلر سوم بازی – ۱۳ اردیبهشت

5/5 - (1 امتیاز)

تریلر جدید Red Dead Redemption 2 – تریلر سوم بازی – ۱۳ اردیبهشت – تریلر بازی

تریلر جدید Red Dead Redemption 2 – تریلر سوم بازی – ۱۳ اردیبهشت

Red Dead Redemption 2 بدون شک یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌ های امسال است و افراد زیادی بی‌صبرانه منتظر تجربه این بازی استودیو راک استار هستند. راک‌ استار گیمز پیش از این دو تریلر از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرده است و چند روز پیش هم اعلام کرد که سومین تریلر این بازی امروز (چهارشنبه) منتشر خواهد شد و حال، این تریلر رسما منتشر شده است و می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

تماشا در اپارات

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۴ آبان ۹۷ برای ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. این بازی از نظر داستانی یک پیش درآمد برای Red Dead Redemption به شمار می‌رود و شخصیت اصلی بازی هم فردی به نام آرتور مورگان است که یک کاراکتر جدید برای این مجموعه به حساب می‌آید و در نسخه قبلی، حضور نداشت.

بر اساس اطلاعات منتشر‌شده توسط راک‌استار، داستان بازی در سال ۱۸۹۹ جریان دارد؛ جایی که پس از یک دزدی از بانک که مطابق برنامه پیش نمی‌رود، آرتور مورگان و اعضای گروه ون در لیند مجبور به فرار می‌شوند. در ادامه اعضای این گروه باید از دست جایزه بگیر‌ها و نیرو‌های دولتی فرار و برای زنده ماندن در محیط بی‌رحم آمریکای آن دوران تلاش کنند. به مرور زمان آرتور مورگان در شرایطی قرار می‌گیرد که باید بین باور‌های خودش و وفادار ماندن به گروهی که با آن بزرگ شده، انتخاب کند.

netpaak.ir telegram تریلر جدید Red Dead Redemption 2 - تریلر سوم بازی - ۱۳ اردیبهشت

همچنین در تریلر سوم بازی، صحنه‌هایی از دزدی کردن گروه از یک قطار و موارد دیگر را مشاهده کردیم که احتمالا این‌ها هم بخشی از گیم‌ پلی بازی خواهند بود.

نظر شما در مورد تریلر سوم بازی چیست؟

 <<< گیم پاک >>>


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا