تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

 تریلر زمان عرضه بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery

امتیاز یادت نره

 تریلر زمان عرضه بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery

 تریلر زمان عرضه بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery – تریلر جدید بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery – تریلر گیم پلی بازی – پیشنمایش و تیزر بازی

 

——————————

 ورود به بخش گـیم پـاک 

——————————

netpaak.ir telegram  تریلر زمان عرضه بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery

تریلر بازی

نسخه‌ های موبایل بسیاری از بازی‌ ها، از Pokemon گرفته تا Fortnite و PUBG ثابت کرده‌اند که این بازی‌ ها روی گوشی‌های هوشمند می‌تواند موفقیت‌ های زیادی را به همراه داشته باشد. اگر اخبار بازی‌ موبایل را دنبال کرده‌ باشید اطلاع دارید که اخیرا استودیو Jam City بازی موبایلی از سری محبوب Harry Potter در دست توسعه داشت. حال سازندگان اعلام کردند که بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery به طور رسمی و رایگان (Free to Play) برای دستگاه‌ های آیفون و اندروید در دسترس است.

 وقایع بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery پیش از رویداد رمان معروف آن در سال ۱۹۸۰ میلادی اتفاق می‌افتد؛ چند سال پیش از اینکه هری پاتر وارد مدرسه Hogwarts شود. علاوه بر بخش داستانی، صداپیشگان معروفی برای این بازی ایفای نقش کرده‌اند که در بین آنها می‌توان به Michael Gambon (پروفسور دامبل‌دور)، Maggie Smith (پروفسور مک‌گوناگال)، Warwick Davis (پروفسور فلیت‌ویک)، Sally Mortemore (مادام ایرما پرینس)، Gamma Jones (مادام پام‌فری) و  Zoe Wanamaker (مادام هوچ)  اشاره کرد.

این بازی به کاربران اجازه می‌دهد که با سلیقه خود جادوگری خلق کنند، در کلاس‌های Hogwarts شرکت کنند و حتی به یکی از چهار خانه اصلی ملحق شوند. همچنین بازیکنان با شرکت کردن در کلاس‌ها می‌توانند به ساخت جادوها و معجون‌ها بپردازند. به طور کلی فعالیت‌هایی که یک شاگرد در Hogwarts انجام می‌دهد، به شما سپرده می‌شود.

البته این تنها بازی موبایل Harry Potter نیست بلکه سازنده بازی Pokemon Go یعنی نیانتیک لبز (Niantic Labs) در حال ساخت بازی Wizards Unit است که در آن کاربران همانند بازی پوکمون در دنیای واقعی به جستجوی آیتم‌ها و دیگر موارد می‌پردازند. همچنین به نظر می‌رسد که بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر در حال کار روی یک بازی Harry Potter برای کنسول‌ها است اما هنوز به طور رسمی اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.

در ادامه می‌توانید ویدیو هنگام عرضه بازی موبایل Harry Potter: Hogwarts Mystery را تماشا کنید و در انتها نیز با مراجعه به فروشگاه پلتفرم خود برای دانلود کردن بازی اقدام کنید.

تریلر زمان عرضه بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا