تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بارداری و نوزاد

تعبیر خواب باردار شدن چیست؟ + تعبیر خواب ابن سیرین

امتیاز یادت نره

تعبیر خواب حاملگی -حامله شدن – باردار شدن – آبستنی تعبیر خواب باردار شدن | تعبیر دیدن ” حامله شدن ” در خواب خواب حاملگی چه تعبیری دارد؟ تعبیر خواب باردار شدن چیست؟

تعبیر خواب باردار شدن چیست؟ + تعبیر خواب ابن سیرین

تعبیر خواب باردار شدن چیست؟

تعبیر خواب باردار شدن چیست؟

زن باردار به خواب دیدن روبه روشدن با غم و اندوه است. همچنین دیدن بارداری و یا حاملگی در خواب نشانه تلاش فرد برای رسیدن به موقعیت و امکانات بیشتر است.

ابن سیرین می‌گوید: اگر بيند كه شكم او بزرگ شده بود چون زن باردار، دليل كند كه او را مال و نعمت دنيا حاصل گردد و هر چند كه شكم بزرگ‌تر بيند، مال دنيا بيشتر بود.

تام چت ویندرا گوید: تعبیر بارداری زندگی پر بار تازه است . اگر کسی در خواب حیوان یا انسانی باردار ببیند ویا خواب بیننده زن خود را باردار ببیند تعبیرش به این طریق است که در آرزوی زندگی تازه ای به سر می‌برد که پر از مایه های امید و امکانات نیکو باشد. خواب دیدن باردار به هر صورت مقدمه ای است بر تلاش فردی که برای رسیدن به موقعیت و امکانات بیشتر سعی می‌کند و چنین خوابی که خودش طالع است نیروی قوی پا نهادن و پیش رفتن در راهی را که آرزویش وجود دارد ایجاد می‌کند.

netpaak.ir telegram تعبیر خواب باردار شدن چیست؟ + تعبیر خواب ابن سیرین
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

لیلا برایت می‌گوید: اگر مردی در خواب ببیند که باردار است، به پول و ثروت فراوانی می‌رسد .

دیدن زن باردار در خواب

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: دیدن زن باردار در خواب مواجه با گناه و بار غم است . اگر در خواب ببینید که همسرتان باردار شده است تکلیفی شاق و سنگین بر شما محول می‌گردد که انجامش دشوار و قبولش نامطلوب است که دوست ندارید آن کار را انجام بدهید و اگر هم به اجبار و تکلیف بخواهید بسیار سخت و توان فرساست . اگر احیانا در خواب احساس کنید که خودتان باردار شده اید غمی برای شماا می‌رسد که به اندازه حمل جنین طول می‌کشد البته این تعبیر برای زنان است. اگر در کوچه ببینید که زن بارداری می‌گذرد خبر ناخوشایندی به شما می‌رسد .

تعبیر خواب باردار شدن

كرمانى گويد: اگر فرزند نابالغ خود را باردار بيند، دليل كه اگر پسر بود، پدرش را نعمت و مال حاصل گردد و اگر بيننده‌ خواب دختر بود، مادرش را نعمت و مال حاصل شود.

آنلی بیتون می‌گوید: اگر زنی خواب ببیند باردار است، علامت آن است که با شوهر خود زندگی آسوده ای نخواهد داشت و صاحب فرزندانی مطیع نخواهد گردید.
اگر دختری باکره و پاکدامن خواب ببیند باردار شده است، علامت آن است که به بدبختی و رسوایی کشیده خواهد شد.
اگر زنی باردار خواب ببیند که باردار است، نشانه آن است که زایمانی راحت و بی خطر خواهد داشت.

منبع: نی نی بان

_______________________________________________

%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C %D9%88 %D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF baby تعبیر خواب باردار شدن چیست؟ + تعبیر خواب ابن سیرین


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا