تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
مطالب " مهدویت "

توطئه علیه مهدویت + مقاله مهدویت

امتیاز یادت نره

توطئه علیه مهدویت + مقاله مهدویت

توطئه علیه مهدویت + مقاله مهدویت

توطئه علیه مهدویت + مقاله مهدویت

توطئه علیه مهدویت

مهدویت و تلاش در برقراری حکومت جهانی حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از مسائل مهم دین اسلام محسوب می شود. لذا از ابتدای تولد ایشان و به عبارتی سالها قبل از تولد آن حضرت (عجل الله تعالی فرجه شریف) ائمه معصومین (علیهم السلام) درباره این امر به روشنگری پرداخته اند.

بحث منجی و رهبری جهان در دین مبین اسلام یک تفکر و ایده ی خیالی نیست که درباره رهبری مبهم در آینده ای نامعلوم خبر دهد، بلکه این امر مسأله ای اعتقادی است که دارای نشانه  ها و علائم روشن است. این اعتقاد در بطن امت اسلام همچنین در زندگی اجتماعی _سیاسی و مبارزاتی آنها وجود دارد.

مهدی منتَظر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) رهبری است که با انقلاب فراگیر خود به طور ناگهانی قیام کرده تا با  زوایای مختلف انحراف که در کره زمین سایه افکنده مبارزه کند و جهان پر از ظلم و جور را متحول نماید.

netpaak.ir telegram توطئه علیه مهدویت + مقاله مهدویت

این تفکر متصل به غیب شیعه، روحیه ی انقلابی گری و جهاد را در بطن شیعه دمیده است، چرا که؛  این تفکر که در نهاد منتظرین انقلاب و  قیام حجت (عج) علیه ظلم و جور، ستم، شرک و مخالفت همه جانبه با انواع انحرافات را مجسم می کند لذا توطئه علیه مهدویت از دیر زمان و تا به حال وجود داشته است.

معاویه در نشستی خطاب به بنی هاشم گفت: شما ای بنی هاشم مدعی هستید حکومت هاشمی و مهدی قائم از آن شماست، حال آنکه مهدی همان عیسی پسر مریم است و خلافت در اختیار ماست تا آن را به عیسی تقدیم کنیم!(همراه با مهدی منتظر، مهدی فتلاوی، ص  ۱۸ )

این بحث معاویه را می توان از توطئه های سیاسی علیه مهدویت نیز دانست چراکه قصد دور کردن خلافت از خاندان عترت وجود داشت. معاویه در نشستی خطاب به بنی هاشم گفت: شما ای بنی هاشم مدعی هستید حکومت هاشمی و مهدی قائم از آن شماست، حال آنکه مهدی همان عیسی پسر مریم است و خلافت در اختیار ماست تا آن را به عیسی تقدیم کنیم!(همراه با مهدی منتظر، مهدی فتلاوی، ص  ۱۸ )

بعد از آنها جریان فکری و سیاسی دیگری توسط حسنی ها به وجود آمد، از بارزترین تلاش های توطئه گرانه و دسیسه های مفتضحانه علیه قضیه مهدویت ایراد وارد کردن به احادیث و ضعیف شمردن آنا ن و دروغگو پنداشتن راویان آنهاست.

در عصر کنونی نیز عده ای تمام تلاش خود را می کنند تا علیه این امر به طرق مختلف بایستند و اعتقاد به منجی اصلی را از زمره اعتقادات خرافی بدانند. این نقشه پلید سیاسی_ اعتقادی که در پشت آن سازمان های صهیونیسم بین المللی قرار دارد،گاهی به قلم مزدوران به ظاهر مسلمان نیز مطرح می شود. البته مسلمانان متعهد هرگز به خود اجازه چنین کاری نخواهند داد. این انحرافات گاه با ساختن مهدی دروغین، یا فرقه سازی و گاه با تطبیق برخی مسائل اجتماع بر علائم ظهور و گاهی نیز با منطبق کردن شخصیت های سیاسی اجتماعی بر سفیانی یا سید خراسانی و … اتفاق می افتد.  دشمنان از این بیان خداوند غافل اند :

يُرِيدُونَ أَنْ يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ  (توبه / ۳۲)

کافران می‌خواهند که نور خدا را با دهانشان (به نَفَس تیره و گفتار جاهلانه خود) خاموش کنند و خدا نگذارد تا آنکه نور خود را در منتهای ظهور و حد اعلای کمال برساند هر چند کافران ناراضی و مخالف باشند.

منبع: تبیان


مقاله مهدویت + تسلیم و جامعه مهدوی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا