تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
طب اسلامی سنتیعمومی

جوان سازی پوست + ویدئو

امتیاز یادت نره

بهترین روش های جوانسازی پوست صورت جوانسازی پوست صورت با چند روش خانگی جوانسازی و زیباسازی پوست جوانسازی پوست جوانسازی و زیباسازی پوست صورت جوان سازی پوست

جوان سازی پوست

جوان سازی پوست + ویدئو

جوان سازی پوست

جوانی با ضد چروک های طب سنتی”هنوز دیر نشده،از همین امروز پوست خود را جوان کنید”

از قدیم گفته اند :” پیشگیری بهتر از درمان است ” و خوشبختانه در طب سنتی پیشگیری در درجه اول اهمیت قرار دارد.راه های زیادی برای کاهش چین و چروک ها وجود دارد که شما می توانید آن ها را امتحان کنید. فقط کافی است که در خانه ماسک های ضد چروک و بدون ضرر خانگی درست کنید تا جوان بمانید.

netpaak.ir telegram جوان سازی پوست + ویدئو
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

اسفناج درمانی به سبک بوعلی سینا

طبق برخی منابع در کتب پزشکی و طب سنتی بوعلی سینا آمده است ماساژ صورت با اسفناج تاثیر زیادی در فرم گیری عضلات صورت، آبرسانی وتغذیه ی سلول های پوستی را دارد.برای تهیه این ماسک برگ اسفناج تازه را در لیوانی شیر جوشیده و داغ بریزید و آن را به مدت کمی روی حرارت ملایم قرار دهید. این کار موجب می شود تا برگ ها نرم و لطیف شود. بعد از این مدت برگ ها را از شیر خارج کرده و آن ها را به کمک قاشق یا هاونگ به صورت خمیر درآورید و روی صورتتان ماسک کنید و بعد از نیم ساعت با آب ولرم شست وشو دهید.

روغن زیتون معجزه می کند

روغن زیتون از بهترین روغن های گیاهی موثر و مفید برای پوست است که استفاده ی مداوم از آن می تواند جوانی شما را حفظ کند. شما می توانید با روغن زیتون دو نوع ماسک ضدچروک درست کنید:مقدار کمی پوره ی آووکادوبه همراه کمی روغن زیتون و چند قطره ی آبلیموی تازه را ترکیب کنید و روی پوست صورتتان تا از شر چین و چروک ها خلاص شوید. این درمان یکی از بهترین درمان ها برای از بین بردن خطوط اطراف دهان است. کار ساده تراین است که روغن زیتون را روی لب ها و اطراف دهان بمالید شب تا صبح روی  پوست و لب هایتان باقی بماند تا چین و چروک های عمیق اطراف دهان را بپوشاند.

چشم ها را عسلی کنید

چشم ها معمولا اولین نقاطی هستند که چین و چروک ها به سراغشان می آیند اما اگر چشم هایتان را عسلی کنید دیگر از پیری خبری نیست.هر شب با یک صابون گیاهی مناسب، پوست صورتتان رابشویید، سپس مقداری عسل در اطراف چشم ها بمالید و بگذارید خشک شود. بعد از ۴۰ دقیقه این ماسک قابل شست وشوست..
همچنین ترکیب آووکادوی له شده، عسل و زرده ی تخم مرغ نیز یک ماسک موثر برای ازبین بردن خطوط ریز اطراف دهان است.این ماسک را ۲۰ دقیقه روی خطوط خنده قرار دهید و بعد با آب گرم بشویید.

با گلاب آبرسانی کنید

ترکیب پوست خیار و گلاب یکی از بهترین نسخه های گیاهی برای آبرسانی و پیشگیری از چین و چروک پوست است.پوست خیار را رنده و به مدت ۳۰دقیقه درون گلاب خیس کنید. سپس پوست خیار خیس شده در گلاب را به مدت ۲۰دقیقه روی پوست صورتتان ماسک کنید.

منبع:راسخون

خواص آلوئه ورا +فواید آن برای پوست+ویدئو

ویدئوکلیپ ماسک سرکه سیب برای از بین بردن جوش و زیبایی پوست

ویدئو

____________________________________________________

طب اسلامی - طب سنتی - نت پاک


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا