تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
طب اسلامی سنتی

خواص شگفت انگیز عسل در طب اسلامی سنتی+ویدئو

امتیاز یادت نره

خواص شگفت انگیز عسل خواص عسل و خواص دارویی عسل  آشنایی با عسل و خواص دارویی خواص شگفت انگیز عسل آن عسل طبیعی و خواص شگفت انگیز انواع عسل  نت پاک و خواص و فواید درمانی عسل چیست؟ فواید یک قاشق عسل قبل از خواب  خواص عسل برای کودکان خواص عسل برای معده خواص عسل و آبلیمو خواص عسل برای پوست فواید عسل و دارچین مضرات عسل خواص عسل pdf خواص عسل خام خواص شگفت انگیز عسل در طب سنتی

خواص شگفت انگیز عسل در طب اسلامی سنتی+ویدئو

 معجزه ای برای سلامتی بدن

مصرف عسل باکتری هایی را که آکنه ایجاد می کند، از بین می برد. با استفاده از عسل به صورت موضعی می توان زخم های دیابتی را درمان کرد.سلول های مرده پوست را از بین می برد و باعث نرمی آن می شود، خط های ایجاد شده روی صورت را کاهش می دهد و خشکی آرنج و پاشنه پا را برطرف می کند. نرم کننده حاوی عسل، از ایجاد موخوره جلوگیری می کند و باعث براقی مو می شود.روند سوخت و ساز را تسریع می بخشد و باعث کاهش وزن می شود.خواص عسل

خواص دارویی عسل

مصرف آن با سیر خام، ویروس و عفونت های باکتریایی را از بین می برد.تقویت کننده بینایی و تسکین دهنده گلودرد است و به نوعی شربت سینه محسوب می شود.انرژی زاست، خستگی مفرط را برطرف می کند، میزان هوشیاری ذهن را افزایش می دهد؛ تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است، ماده مغذی، ویتامین و آنتی اکسیدان های لازم را به بدن می رساند.با بهبود جریان خون رسانی، مانع از بیماری قلبی و آسیب به رگ ها و به خصوص مویرگ ها می شود.عملکرد روده را تنظیم می کند،

قولنج و سندروم بی قراری روده ها را درمان می کند خاصیت ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده دارد. سوختگی را تسکین می دهد، زخم ها را ضدعفونی می کند، التهاب و درد را کاهش می دهد و روند درمان را تسریع می بخشد.میزان اضطراب را کاهش می دهد و مانند مسکن عمل می کند.آرامش و خواب آرام ایجاد و میزان PH بدن را قلیایی می کند.مانع از شکل گیری تومورهای سرطانی می شود. از سوء هاضمه و رفلکس اسیدی معده می کاهد، زخم های دستگاه گوارش را درمان می کند.

خواص دارویی عسل

آنزیم های طبیعی موجود در آن، روند هضم غذا را بهبود می بخشد.مصرف ناشتا یک لیوان آب ولرم با عسل و آب لیمو، بدن را پاک سازی می کند.خاصیت ضد قارچی دارد.با جویدن موم آن، علایم تب یونجه بهبود می یابد.تشنگی و علایم گرمازدگی را برطرف و سکسکه را متوقف می کند.خاصیت ملین دارد.مخلوط آن با فلفل سیاه و زنجبیل آسم را تسکین می دهد.آب سیر همراه با عسل، فشارخون را کنترل می کند مخلوط عسل، دارچین در آب جوش، در بهبود آرتریت، عفونت مثانه و نفخ معده موثر است.

netpaak.ir telegram خواص شگفت انگیز عسل در طب اسلامی سنتی+ویدئو

کلسترول مضر را کاهش می دهد و ویروس ها را از بین می برد. روند پیری را کند، قدرت شنوایی را تقویت و بوی بد دهان را رفع می کند.استفاده موضعی از مخلوط عسل، دارچین و روغن زیتون داغ مانع از ریزش مو می شود و دندان درد را نیز متوقف می کند.توجه داشته باشید عسل حاوی هاگ های قارچ است و سیستم ایمنی بدن نوزادان توان مقابله با آن را ندارد. لذا نوزادان زیر یک سال نباید تحت هیچ شرایطی عسل مصرف کنند.

رطوبت گیر:

عسل رطوبت گیر است. بدین معنا که رطوبت موجود در هوا را به خود جذب کرده و اجازه نمی دهد زخم خشک شود. خاصیت رطوبت گیری عسل موجب می شود در بسیاری از لوازم آرایشی برای آبرسانی و جلوگیری از خشکی پوست کارایی مفیدی داشته و وقتی در داروهای پوست و مو استفاده می شود پوست را شاداب و صاف و موی سر را براق و مرطوب نگه می دارد.

آنتی باکتریال:

مواد آنتی باکتریایی موجود در عسل باعث جلوگیری از رشد میکروبهای خاصی می شود. عسل حاوی آنزیمهایی است که باعث هیدروژن پروکساید است اعتقاد بر این است که خاصیت ضد میکروبی عسل به خاطر وجود همین هیدروژن پروکساید است بنا بر این عسل یکی از بهترین روشهای درمانی زخمها و بریدگی ها است چرا که اجازه نفوذ میکروبها را به داخل زخم نمی دهد.

آنتی اکسیدان: 

عسل دارای خواص آنتی اکسیدانی طبیعی است که باعث نابودی بسیاری از مواد شیمیایی مخربی می شود که باعث بیماریهای مختلفی از جمله سرطان می گردد.
آنتی اکسیدان عسل از پوست در مقابل اشعه آفتاب محافظت کرده و باعث جوان سازی پوست می شود. بدلیل این خاصیت عسل، بسیاری از شرکت های تولیدکننده لوازم آرایشی از عسل در محصولات ضد آفتاب و پاک کننده های صورت و مرطوب کننده ها استفاده می کنند.

منبع:http://namnak.com

http://ravazadeh.com

ویدئو:

 

 ویدئو۲:


طب اسلامی - طب سنتی - نت پاک


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا