تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
انیمیشننوستالژی فیلم و انیمیشن

دانلود انیمیشن سفر های مارکوپولو + تمام قسمت ها + لینک مستقیم

1/5 - (1 امتیاز)

دانلود انیمـیشن آسفر های مارکوپولو دانلود کارتون سفر های مارکوپولو دانلود انیمیشن سفر های مارکوپولو دوبله فارسی دانلود کارتون سفر های مارکوپولو

دانلود انیمیـشن سفر های مارکوپولو,

 دانلود انیمیشن ۲۰۱۸، دانلود انیمیشن، دانلود انیمیشن دوبله دانلود انیمیشن سفر های مارکوپولو

دانلود کارتون سفر های مارکوپولو

دانلود انیمیشن سفر های مارکوپولو + تمام قسمت ها + لینک مستقیم

دانلود انیمیشن سفر های مارکوپولو

netpaak.ir telegram دانلود انیمیشن سفر های مارکوپولو + تمام قسمت ها + لینک مستقیم
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

ماجراهای مارکو پولو (به ژاپنی: マルコ・ポーロの冒険 Marco Polo no Bouken) نام انیمیشنی است ژاپنی که بر اساس سفرهای مارکو پولو توسط دو شرکت مدهاوس و ام‌کی در ۴۳ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولید و از شبکهٔ ان‌اچ‌کی ژاپن از ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۰پخش گردیده است. همچنین قسمتهایی از این سریال در اوایل دههٔ شصت خورشیدی از برنامهٔ کودک و نوجوان شبکهٔ ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است. موسیقی این مجموعه، اثر “کِی اوگورا” و “تاکاسوکه اونوزاکی” است.

مجموعهٔ مارکوپولو تلفیقی است از انیمیشن و فیلم مستند که متناسب با مناطقی که پولوها از آن عبور می‌کنند پخش می‌شود تا بینندگان با آداب و رسوم و نحوه زندگی مردم آن مناطق بیشتر آشنا شوند، که در هنگام پخش فیلم مستند راوی مجموعه توضیحاتی درباره آنان می‌دهد.

****

نیکولو پولو، بازرگان ونیزی، پس از ۱۳ سال همراه با برادر خود ماتئو با پیامی از قوبلای خان، خاقان چین، به زادگاه خود باز می‌گردد و از مرگ همسرش باخبر می‌شود. مارکو پولو در ابتدا روی خوش به او نشان نمی‌دهد زیرا پدرش را مقصر این اتفاق می‌داند ولی با سخنان عمه‌اش فلورا این ارتباط به گرمی گراییده و مارکو راغب به همسفر شدن با آنها می‌شود. پیش از سفر نیکولو پولو به واتیکان رفته و خواسته‌های خان بزرگ را مطرح می‌کند. کوبلای خان به منظور گسترش رابطهٔ دو کشور خواهان فرستاده شدن دو راهب آشنا به هنرهای ۷‌گانه و مقداری از روغنیست که بر سر مزار مقدس می‌سوزد. راهبان در ابتدا این امر را توهین به مقدسات قلمداد کرده و با خواستهٔ خان مخالفت می‌کنند ولی سرانجام پولوها با ۲ راهب و روغن مقدس در سال ۱۲۷۱ میلادی به سمت چین حرکت می‌کنند.

****

در طول مسیر ماجراهای گوناگونی برایشان روی می‌دهد و مارکو تمام این موارد را یادداشت کرده و نقشهٔ مسیر راه‌هایی که پیموده‌اند را می‌کشد. سرانجام پولوها به مقصد رسیده و به بارگاه قوبلای خان شرفیاب می‌شوند. البته دیگر آن دو راهب را همراه ندارند ولی توانسته‌اند روغن مقدس را با خود بیاورند. قوبلای خان شیفتهٔ هوش مارکو پولو می‌شود زیرا او می‌تواند ابتدای تنهٔ درخت زرینی که خوردنش عمر را جاودان می‌سازد را از انتهای آن که سمی است مشخص نماید و او را به خدمت خود می‌گیرد. اما صدراعظمِ خان آچمد از این موضوع ناخرسند است و با کارشکنی سعی در غیر قابل اطمینان نشان دادن مارکو پولو دارد ولی سرانجام خودش به دست یکی از دشمنانش کشته می‌شود.


دانلود با لینک مستقیم

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا