تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
🎙مـوسـیقـی پـاکــپاپ

دانلود اهنگ های ورزشی تا ۲۰۱۹ + باشگاه + فیتنس + دو + بدنسازی + یوگا و مدیتیشن

امتیاز یادت نره

دانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۹,۲۰۲۰ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

بهترین اهنگ های سبک الکترونیک برای ورزش های بدنسازی , باشگاه , ایروبیک , فیتنس , دو , دویدن اهسته , دانلود بیس تکنو ۲۰۱۸ خارجی مخصوص باشگاه های ورزشی مخصوصا بدنسازی

بهترین اهنگ های سبک الکترونیک برای ورزش های بدنسازی , باشگاه , ایروبیک , فیتنس , دو , دویدن اهسته , دانلود بیس تکنو ۲۰۱۸ خارجی مخصوص باشگاه های ورزشی مخصوصا بدنسازی

این پست بروزرسانی میشود + هرماه موزیک های جدید اضافه میشود .  نت پاک،رفیق و همراه شما – Netpaak.com

نت پاک امروز در این پست برای ورزش دوستان عزیز , چند البوم مختلف از چند سبک مختلف جمع اوری کرده  که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد برای دانلود رایگان و لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه فرمایید , با دانلود اهنگ های ورزشی جدید با ما باشید .

netpaak.ir telegram دانلود اهنگ های ورزشی تا ۲۰۱۹ + باشگاه + فیتنس + دو + بدنسازی + یوگا و مدیتیشن
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

اثرات ورزش : 

شخصی

ورزش در پیشگیری از افسردگی و بالا بردن روحیهٔ عمومی فرد مؤثر است. در میانهٔ انجام فعالیت بدنی، تولید یک مادهٔ شیمیایی از بدن به نام «سروتونین» بیشتر می‌شود. کاهش سرتونین در بدن با افسردگی مرتبط است و داروهای ضد افسردگی نیز در جهت افزایش این ماده در بدن عمل می‌کنند؛ بنابراین در میان افرادی که به طور مرتب ورزش می‌کنند، احتمال ابتلا به افسردگی کاهش می‌یابد.

از طرفی با ورزش کردن، تولید «اندورفین» و «اپی نفرین» و «سیتوکین‌ها» نیز افزایش می‌یابد و این مواد به طور طبیعی باعث بالا بردن سطح هوشیاری و روحیهٔ عمومی فرد شده و احساس انرژی و شادابی بیشتری برای انجام کارهای روزمرهٔ زندگی به شخص ورزشکار اعطا می‌کنند. ورزش کردن روزانه به افزایش متابولیسم بدن و سطح کارایی فرد ورزشکار اضافه می‌کند و معمولاً افراد ورزشکار فعالتر، شادابتر، روحیه مثبت بالا و هوشیارتر نسبت به بقیه افراد می‌باشند.

اجتماعی

مسلماً یک شخص ورزشکار با تنبلی و کسالت بیگانه است و علاوه برداشتن اندامی متناسب از روحیهٔ بالا و شادابی نیز برخوردار است و این موفقیت، ارتباطات وی را در زندگی روزمره، چه در خانواده و چه در اجتماع یا محیط کار تضمین می‌کند. کارفرمایان در بکار گیری افراد، این معیارهای مهم را در نظر خواهند گرفت؛ بنابراین یک شخص سالم و تندرست، از موقعیت و پیشرفت شغلی بهتری نسبت به افراد چاق و کم‌تحرک برخوردار خواهد بود.

پیشگیری از بزهکاری

یک فرد سالم و ورزشکار، ناخودآگاه از سیگار دوری می‌کند، چون در می‌یابد با ورزش به اکسیژن بیشتری نیاز دارد، ولی سیگار یا مواد مخدر به وضوح انرژی وی را کم و او را ضعیف تر می‌کند؛ بنابراین خود به خود برای پیشرفت در امور ورزشی خویش و برای انجام تمرینات، از این مواد دوری می‌جوید.

از سوی دیگر، در یک محیط ورزشی سالم کمتر می‌توان از این‌گونه افراد و آلودگی‌ها اثری یافت و احتمال ابتلای چنین افرادی به آلودگی‌های اجتماعی بسیار پایین است و به دلیل روحیهٔ ورزشی از بسیاری ناهنجاری‌های دیگر اجتماعی، که با خلق و خوی ورزشکاری همخوانی ندارد، پرهیز می‌کنند.

تقویت عملکرد ذهن

تعریف ورزش تنها در افزایش فعالیت جسمانی خلاصه نمی‌شود. بسیاری از ورزش‌های امروزی نظیر پینگ پنگ، اسکیت، اسکی، بسکتبال، هنرهای رزمی، شنا و… حرفه‌ای هستند و نیاز به یادگیری و حتی مربی مجرب دارند و کار فکری زیادی را نیز می‌طلبند؛ بنابراین ورزش‌های امروزی تنها یک فعالیت جسمی ساده نیستند، بلکه توانایی‌های پیچیدهٔ مغز را در کارهای گوناگون از جمله هماهنگی، چالاکی، درست عمل کردن و درست تصمیم گرفتن بهبود می‌بخشد. به طور کلی می‌توان گفت ورزش در کلیهٔ اجزای جسم و ذهن بدن و در کلیهٔ مراحل زندگی انسان تأثیر غیرقابل انکار و به سزایی دارد. افراد ورزشکار ذهن فعالتر و خلاقانه ای دارند و دیرتر نسبت به بقیه دچار خستگی ذهنی می‌شوند.

تغذیه در ورزش : 

امروز بیش از هر زمان دیگری ارزش فعالیتهای بدنی و نقش آن در سلامت شناخته شده‌است. در واقع زندگی ماشینی، فعالیتهای حرکتی روزمره را کاهش داده و برای جلوگیری از بروز بسیاری از بیماریها ورزش امری ضروری است. گاهی یک ورزشکار فراتر از حفظ سلامتی در رشته‌ای خاص جهت کسب مقام قهرمانی کوشش مستمر می‌نماید که در این شرایط تمامی عوامل در بدن تغییر می‌کنند.

قلب، ریه، دستگاه گوارش، هورمون‌ها، سیستم عصبی و بخصوص ماهیچه‌ها نیاز به تطابق با وضعیت جدید دارند. در واقع هیچ استرس و فشاری مانند یک ورزش سنگین و طولانی مدت روی بدن تأثیر نمی‌گذارد؛ بنابراین جهت کسب مقام قهرمانی یکی از مسایل مهم، تغذیه ورزشکاران است. ورزشکارا برای ریکاوری بهتر و گرفتن نتیجه بهتر مصرف ویتامین هایA,B,CD,E,zic,iron,K,calsiom,chorumium کنند. رسیدن ویتامین‌های لازم به بدن باری فعالیت‌های ورزشی بسیار مهم است و با رعایت این امر نتیجه بهتر حاصل می‌شود.

انرژی

انرژی مورد نیاز برای یک ورزشکار به عوامل مختلفی مثل خصوصیات فردی ورزشکار (قد، وزن، جثه فرد، جنس، سن و بلوغ)، مدت ورزش، نوع و شدت ورزش و شرایط جغرافیایی محل زندگی فرد و شرایط روحی و روانی فرد بستگی دارد. بطور کلی طی فعالیت ورزشی از یک طرف میزان متابولیسم پایه (BMR) افزایش می‌یابد و از طرف دیگر فعالیت فرد زیاد می‌شود؛ بنابراین مقدار نیاز انرژی بین ۳ تا ۶ هزار کیلو کالری در روز توصیه می‌شود.

برای ورزش‌های سنگین مثل اسکی، ماراتن و ورزش‌های تیمی حداکثر انرژی لازم است که برای این نوع ورزش‌ها توصیه می‌شود ۷۵–۷۰ درصد کالری رژیم از منبع کربوهیدرات که قسمت اعظم آن از نوع کمپلکس می‌باشد تأمین گردد.

در ورزش‌هایی که انرژی زیادی در مدت کوتاه نیاز دارند مثل کشتی و شنای ۵۰ متر، میزان نیاز انرژی بین ۵۰۰–۳۰۰۰ کیلو کالری است. کمترین میزان نیاز به انرژی مربوط به فعالیت‌های ورزشی با شدت کم و مدت طولانی یا ورزش‌هایی که با شدت زیاد و مدت کم انجام می‌شود است. ورزش‌هایی مثل پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب دیسک، پرش با نیزه و غیره…

به طور کلی میزان نیاز انرژی برای زنان ورزشکار ۱۰ درصد کمتر از مردان ورزشکار می‌باشد. در اینگونه ورزش‌ها بدن نیاز به ریکاوری و مواد معدنی ومغذی لازم را دارد.

پروتئین

پروتیین برای رشد و بازسازی، انقباض عضلانی و گاهی تولید انرژی برای ورزشکاران لازم است. اما مصرف زیاد پروتیین بر قدرت عضلانی نمی‌افزاید (فقط حجم عضلات را زیاد می‌کند) و توصیه می‌شود ۱۵–۱۲ درصد انرژی مصرفی بایستی از منبع پروتیین تأمین شود. چون نیاز ورزشکاران به انرژی افزایش می‌یابد، بنابراین مقدار پروتیین مورد نیاز برای فعالیت‌های ورزشی حداکثر ۵/۱ گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در روز است که در مورد پروتیین مصرفی توصیه می‌شود.

نسبت پروتیین حیوانی به گیاهی ۶۰ به ۴۰ می‌باشد و نوع پروتیین مصرفی بهتر است از گوشت‌های کم چربی (گوشت سفید مثل مرغ و ماهی) و بیشتر بصورت کبابی یا آب‌پز باشد. سفیده تخم مرغ و لبنیات کم چربی نیز از منابع خوب پروتیین هستند. جگر منبع خوبی از پروتیین، آهن، فسفر، ویتامین‌های گروه AوB می‌باشد. اما به دلیل اینکه غنی از اسیدهای نوکلییک، ترکیبات پورین‌دار و کلسترول است.

مصرف آن بیش از هفته‌ای یک بار توصیه نمی‌شود. باید به این نکته توجه کرد که مصرف زیاد پروتیین باعث ایجاد عوارضی مثل از دست دادن کلسیم، خشکی بدن، ایجاد نقرس، دهیدراتاسیون یا کاهش آب بدن، کنونریس و اختلالات کلیوی می‌شود.

چربی

جهت تولید انرژی برای فعالیتهایی که مدت زیادی طول می‌کشد سوختن مواد حاوی چربی ضروری است. با طولانی شدن ورزش، اسیدهای چرب آزاد از ذخایر بافت چربی رها می‌شوند و برای مصرف عضلات به عنوان سوخت استفاده می‌شوند.

عضلات در ۶۰ تا ۹۰ دقیقه ابتدای ورزش از گلوکز و گلیکوژن ذخیره شده استفاده می‌کنند و پس از ۹ دقیقه اسیدهای چرب آزاد جهت سوخت مصرف می‌شوند. تحقیقات نشان داده‌است که چربی زیاد در رژیم غذایی باعث کاهش قدرت ورزشکاران می‌شود. در تحقیقی که روی دوچرخه سواران انجام گرفته مشاهده شده دوچرخه سوارانی که غذای مصرفی آنها غنی از کربوهیدرات پیچیده (نان‌های سبوس دار، پاستا و…) و محدود از چربی بوده، تا ۲۴۰ دقیقه دوچرخه‌سواری کرده‌اند.

در حالی که در نتیجه خوردن غذای چرب مقاومت آنها کم شده و حداکثر تا ۷۵ دقیقه توانسته‌اند فعالیت دوچرخه سواری داشته باشند. بطور کلی چربی مصرفی باید کمتر از ۲۵ درصد کالری رژیم باشد که از این مقدار ۱۰ درصد آن به اسیدهای چرب غیر اشباع حاوی چند باند دوگانه (روغن گیاهی مایع) اختصاص داده شود.

آب

آب تنها ماده‌ای است که کمبود یا فقدان آن تهدید جدی برای سلامتی است. بخصوص در فعالیتهای ورزشی فقدان آب یا کمبود آب سبب خستگی زودرس ورزشکار می‌شود. نقش آب برای فعالیت قلب و عروق، متابولیسم مواد مغذی، سیستم تنظیمی حرارت بدن و همچنین دفع مواد زاید حاصل از متابولیسم سلولی است. از طرف دیگر انتقال آب از داخل به خارج از سلول و بالعکس متضمن جابجایی یون‌های سدیم، پتاسیم، کلرومنیزم است.

هر چند که عرق یک ترکیب هیپوتونیک (رقیق) است و غلظت سدیم، پتاسیم و کلر در عرق کمتر از خون است، ولیکن در فعالیتهای طولانی مدت تعریق زیاد سبب افزایش غلظت خون و در نتیجه خستگی و عدم توان ورزشی می‌شود. مصرف نوشیدنی‌ها و ترکیب آن در فعالیتهای ورزشی به عواملی مثل حرارت محیط، رطوبت محیط، خصوصیات مورفولوژیک و بیوشیمیایی فرد و شدت و مدت ورزش بستگی دارد. توصیه می‌شود که مصرف روزانه آب برای هر نفر بین ۶ تا ۸ لیوان باشد.

بطورکلی توصیه می‌شود قبل از مسابقات ورزشی حدود ۵۰۰–۴۰۰ سی سی از نوشیدنی‌های مختلف که حاوی گلوکز است، استفاده شود و گاهی اوقات کمی الکترولیت به این نوشیدنی‌ها اضافه شود.

مواد معدنی

در حین فعالیتهای ورزشی نیاز به مصرف بسیاری از مواد معدنی در ورزشکاران افزایش می‌یابد. به عنوان مثال نیاز به کلسیم در ورزشکاران زیادتر می‌شود زیرا کلسیم در افزایش دانسیته استخوانی، از بین رفتن استرس‌های ناشی از ورزش و افزایش توان ورزشی نقش بسزایی ایفاد می‌کند. نیاز به منیزیم افزایش می‌یابد زیرا منیزیم در متابولیسم مواد مغذی و تولید انرژی شرکت می‌کند.

نیاز به فسفر افزایش می‌یابد به دلیل اینکه فسفر در تنظیم انرژی بصورت ATP، تعادل اسید و باز و در نتیجه افزایش توان ورزشی مؤثر است.

نیاز به «روی» افزایش می‌یابد زیرا روی جزء ساختمانی بسیاری از آنزیم‌هایی است که در متابولیسم مواد مغذی شرکت می‌کنند و همچنین به همراه مس و آهن در سنتز هموگلوبین و خونسازی شرکت می‌کند. نیاز به مصرف مس به دلیل نقشی که در بالا بردن درصد جذب آهن، سنتزمیلین و فسفر لیپیدها،

استحکام بافت پیوندی و همین‌طور آزادسازی انرژی از مواد مغذی دارد افزایش می‌یابد؛ و بالاخره نیاز به آهن به دلیل نقشی که آهن در انتقال اکسیژن به صورت هموگلوبین و میوگلوبین و خونسازی دارد بیشتر می‌شود؛ بنابراین مواد معدنی در تأمین سلامت ورزشکاران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

ویتامین‌ها

مصرف ویتامین‌ها باید در ورزشکاران جهت افزایش توان ورزشی و کاهش خستگی ناشی از ورزش افزایش یابد. این گروه از مواد مغذی هرچند نقش انرژی‌زایی ندارند و لیکن به صورت کوآنزیم در متابولیسم مواد مغذی شرکت می‌کنند. به عنوان مثال ویتامین‌های B2،B1،B3 همگی برای انرژی‌زایی نقش مهمی دارند. مصرف ویتامین B6 باید در بدن سازان بیشتر شود چون این ویتامین نقش مهمی در سنتز پروتیین‌ها بر عهده دارد.

کمبود ویتامین B۱۲ و اسید فولیک در ورزشکاران گیاهخوار که برای چند سال این رژیم را داشته‌اند شایع است و مصرف مکمل برای این گروه توصیه می‌شود.

در فعالیت‌های ورزشی نیاز به ویتامین‌های E, A و C نیز به دلیل نقش آنتی‌اکسیدانی که دارند افزایش می‌یابد، زیرا در نتیجه ورزش فرایند اکسیداتیو (ورزش‌هایی که در آن اکسیژن زیادی مصرف می‌شود) در عضله افزایش می‌یابد و منجر به افزایش تولید پراکسیدهای چربی و رادیکال‌های آزاد می‌گردد.

نتایج مطالعاتی که روی ورزشکاران صورت گرفته نشان می‌دهد که مصرف این سه ویتامین برای مدت ۳ تا ۴ هفته از طریق برنامه غذایی سبب کاهش میزان آنزیم‌های کراتین فسفوکیناز (CRK) و لاکتات دهیدروژناز (LDH) می‌گردد که کاهش این دو آنزیم سبب افزایش توان ورزشی می‌شود.

چند حدیث از ائمه اطهار درباره ورزش و قوای بدنی : 

رسول گرامی اسلام فرمود :
خداوند متعال انسان قوی ونیرومند را دوست دارد.
بحار الانوار : ۶۴ / ۱۸۴

پیامبر اکرم (ص) فرمودند :
شخص با ایمان قوی ونیرومند از شخص با ایمان ضعیف بهتر ودوست داشتنی تر است.
الاسلام والطب : ص ۲۶۳

حضرت على (ع) در فرازى از دعاى کمیل عرضه مى دارد :
پروردگارا ! پروردگارا ! پروردگارا ! اعضاء وجوارح مرا ، در راه خدمت به خودت، قوى ونیرومند گران.
مفاتیح الجنان ، دعاء کمیل

حضرت علی (ع) فرمود :
برای افراد ضعیف ، قوی مباش (وبه آنها زورگویی وستم مکن).
غرر الحکم : ۶ / ۴۳۶

حضرت علی (ع) فرمود :
در بامداد وعصر که هوا خنک است راه پیمایی کن ودر وسط روز که هوا گرم است مردم را (برای استراحت وآسایش) باز دار وآهسته بران (تا ناتوانان نیز بتوانند همراه توانایان بیایند).
نهج البلاغه فیض الاسلام : نامه ۱۲ / ۸۵۶

حضرت علی (ع) فرمود :
اگر اشیاء دسته بندی شوند بدون شک صدق وراستی باشجاعت وقهرمانی همراه خواهد بود.
غرر الحکم : ۵ / ۱۱۸

رسول خدا (ص) فرمود :
تفریح وبازی کنید زیرا دوست ندارم در دین شما خشونتی دیده شود.
نهج الفصاحه : ۱۰۵ / ح ۵۳۱

امام صادق (ع) توصیه فرمودند :
از چاق شدن همانند خوکهایى که براى ذبح نگهدارى مى شوند ، بپرهیزید.
الکافى : ۶ / ۲۷۰ ، والحیاه : ۴ / ۲۰۶

پیامبر خدا (ص) فرمود :
به پسرانتان شنا وتیراندازی را آموزش دهید .
نهج الفصاحه : ۴۱۳ / ح ۱۹۵۵

حضرت علی (ع) فرمود :
وهرگاه توانا بودی، بر طاعت وبندگی خدا توانا باش واگر ناتوان بودی از معصیت ونافرمانی خدا ناتوان باش.
نهج البلاغه فیض الاسلام : ۱۲۶۸

حضرت علی (ع) فرمودند :
در بین مردم آن کس از همه قوی تر است که تسلطش بر هوای نفس خویش، بیشتر باشد.
غرر الحکم : ۲ / ۴۳۶

پیامبر اکرم (ص) فرمود :
خوشبخت کسى است که اسلام را پذیرفته وبه قدر معاش خود در آمد دارد وقواى بدنش نیرومند است.
بحار الانوار : ۷۲ / ۶۷

رسول اکرم (ص) فرمود :
حق فرزند (پسر) بر عهده پدرش این است که به او نوشتن، شنا کردن وتیراندازى را آموزش دهد وروزى او را تنها از راه حلال وپاکیزه تهیه نماید.
نهج الفصاحه : ۲۹۳ / ح ۱۳۹۴

حضرت على (ع) فرمود :
وهرگاه توانا بودى، بر طاعت وبندگى خدا توانا باش واگر ناتوان بودى از معصیت ونافرمانى خدا ناتوان باش.
نهج البلاغه فیض الاسلام : ۱۲۶۸

حضرت على (ع) فرمود :
هر نیرومندى جر خداوند سبحان، ضعیف وناتوان است (پس به زوربازو وسایر توانایى هایتان مغرور نشده واز آن سوء استفاده نکنید).
غرر الحکم : ۴ / ۵۳۶

حضرت علی (ع) در وصیت خویش خطاب به امام حسن وامام حسین (ع) فرمود : همواره دشمن ظالم ویاور مظلوم باشید.
نهج البلاغه فیض الاسلام : نامه ۴۷ / ۹۷۷

نت پاک،رفیق و همراه شما

______________________________

Sash! Group – Invisible Borders ۲۰۱۶ Special Edition | Exclusive Release

دانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۷,۲۰۱۸ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

آلبوم موسیقی مرزهای نامرئی – Invisible Borders یکی دیگر از آثار خاطره انگیز دهه های ۷۰ شمسی است که در میان دوستداران موسیقی الکترونیک و دنس محبوبیت فراوانی دارد. در این پست نسخه ی ویژه ای از این اثر بیادماندنی برای شما علاقمندان تهیه و آماده شده است. آلبوم مرزهای نامرئی حاصل کار گروه موسیقی !Sash سش! است. این گروه متشکل از Sascha Lappessen ساشا لپسن ، Ralf Kappmeier  رالف کپمیر و Thomas Alisson Lüdke توماس الیسون لودک است.

تا کنون ۲۲ میلیون نسخه از آلبوم های این گروه در سراسر جهان منتشر شده و بیش از ۶۵ جایزه ی ارزنده از فستیوال های مختلف عاید این گروه کرده است. در ادامه شما عزیزان می توانید این اثر شنیدنی را بصورت نسخه ی ویژه با کیفیت کاملاً اوریجینال ۳۲۰ به همراه کیفیت رایگان دریافت نمایید.

______________________________

Various Artists – Sydney’s Kids (2016) Special Edition | Exclusive Release

دانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۷,۲۰۱۸ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

آلبوم موسیقی Sydney’s Kids – بچه های سیدنی عنوان یکی دیگر از آلبوم های موسیقی خاطره انگیز دهه های هفتاد است که خیلی از دوست داران موسیقی های بی کلام ورزشی آنرا یا بصورت کاست در اختیار دارند و یا قطعاتی از آن را در رادیو و تلویزیون شنیده اند. در این پست نسخه ای ویژه از این آلبوم را گرد آوری کرده ایم که بر خلاف نسخه ی منتشر شده توسط شرکت پویا موزیک ، دارای پنج قطعه ی بیشتر و در قالب بیست آهنگ بی کلام منتشر می شود. برخی از قطعات آلبوم پیش رو بصورت ریمکس های جدید یا ریمستر های جدید هستند

و شاید با نسخه ی قدیمی متفاوت باشند. به هر ترتیب تلاش ما بر این بوده تا در عین حفظ نوستالژیک بودن اثر قطعات اضافه شده به این آلبوم نیز هم سطح دیگر آهنگهای آلبوم باشند. هیچ کدام از آثار این آلبوم مربوط به الکس نوروف ، آندره تنه برگر و و یا جیمز هریسون نیستند و عمدتا توسط گروه سه نفره ی آلمانی موسوم به DJs@Work متشکل از فرد مولر ،

ژان هندریک گسنر و انی مک داستین بوده و حتی لوگوی روی کاور هم مربوط به این گروه است. از دیگر هنرمندان حاضر در این آلبوم میتوان به  دی جی Alligator  و برادران بارکد نیز اشاره کرد. در ادامه می توانید این مجموعه ی اختصاصی را با کیفیت کاملاً اورجینال ۳۲۰ به همراه کیفیت رایگاناینترنتی از نت پاک دریافت نمایید.


دانلود ۵۰ اهنگ ورزشی زیبا بصورت یکجا

______________________________

دانلود ۲۰ آهنگ تکنو و ورزشی بی‌کلام فوق العاده زیبا که در شبکه های تلویزیونی و رادیویی ایران ،خصوصاً در مسابقات فوتبال و در مستندهای ورزشی پخش شده است.

دانلود ۲۰ اهنگ متفاوت ورزشی با هم 

______________________________

دانلود مجموعه ۲۰ اثر محبوب رادیو ترنس

دانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۷,۲۰۱۸ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

پس از موفقیت های بزرگی که آرمین ون بورن با آلبوم ‘Intense’ کسب کرد. دی جی اول جهان محبوب ترین مجموعه ماهانه خود را در قالب “A State Of Trance Radio Top 20” در ماه آگوست منتشر کرد. این ۲۰ اثر برتر شامل آثار مورد علاقه‌ی شخصی بورن و همچنین از آثار محبوب بیش از ۲۵ میلیون شنونده رادیوی هفتگی اوست.

* برای علاقه مندان به موسیقی ترنس این آلبوم به شدت توصیه می شود.

آهنگساز : VA
آلبوم : A State Of Trance Radio Top 20 – August 2013 Including Classic Bonus Track
ژانر : Trance
سال تولید : ۲۰۱۳
کدک های صوتی : MP3
کیفیت : ۱۲۸ / ۳۲۰ kbps
مدت زمان : ۰۲:۰۸:۴۰ (۲۱ tracks)
حجم : ۱۱۸ / ۲۹۱ Mb

 

آهنگ انتخابی : ۱-۲-۷-۹

XIING – Original Mix

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۵٫۶۷ MB

Orjan Nilsen – XIING – Original Mix

Rise Above The World

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۷٫۰۱ MB

Dimension – Rise Above The World – Ultimate Remix

The Other Side

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۷٫۰۲ MB

Skytech – The Other Side – Original Mix

Iris

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۲٫۶۶ MB

Audien – Iris – Original Mix Edit

Tracks:

۰۱/۲۱٫ Orjan Nilsen – XIING – Original Mix
۰۲/۲۱٫ Dimension – Rise Above The World – Ultimate Remix
۰۳/۲۱٫ Delerium – Chrysalis Heart – Stereojackers vs Mark Loverush Remix
۰۴/۲۱٫ Dash Berlin – Steal You Away – Club Mix
۰۵/۲۱٫ Aly & Fila – Mysteries Unfold – Uplifting Mix
۰۶/۲۱٫ Bogdan Vix – Stella Maris – Radio Edit
۰۷/۲۱٫ Skytech – The Other Side – Original Mix
۰۸/۲۱٫ John O’Callaghan – Breathe – Will Atkinson Remix
۰۹/۲۱٫ Audien – Iris – Original Mix Edit
۱۰/۲۱٫ Alex M.O.R.P.H – Monday Morning Madness – Alexander Popov Alternative Radio Edit
۱۱/۲۱٫ Afternova – Tranquility – Original Mix
۱۲/۲۱٫ Paul van Dyk – We Are One 2013 – Radio Mix
۱۳/۲۱٫ Tonerush – Comet – Original Mix Edit
۱۴/۲۱٫ Faruk Sabanci – Discover – Photographer Radio Edit
۱۵/۲۱٫ Tonny Nesse – Indestructible – Ahmed Romel Remix
۱۶/۲۱٫ A.r.d.i. – Beyond The Time – Original Mix
۱۷/۲۱٫ Cosmic Gate – Crushed – Mark Sixma Remix
۱۸/۲۱٫ Betsie Larkin – Breathe You In – Solarstone Pure Mix
۱۹/۲۱٫ Running Man – Heavens Gate – Original Mix
۲۰/۲۱٫ Woody Van Eyden – Nangulan – Original Mix
۲۱/۲۱٫ Three Drives – Carrera 2 – NU NRG Remix – Classic Bonus Track

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : ۳۲۰kbps / حجم : ۲۹۱ MB

VA – A State Of Trance Radio Top 20 – August 2013 Including Classic Bonus Track (2013)

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۱۱۸ MB

VA – A State Of Trance Radio Top 20 – August 2013 Including Classic Bonus Track (2013)

______________________________

دانلود آلبوم ” خاطرات آینده ” ، شاهکاری تمام نشدنی از آندره تنه برگر

دانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۷,۲۰۱۸ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

آهنگساز : ATB
آلبوم : Future Memories
ژانر : Trance, Ambient
سال تولید : ۲۰۰۹
کدک های صوتی : MP3
کیفیت : ۱۲۸kbps | 320kbps
حجم : ۱۲۴Mb | 308Mb
مدت زمان : ۰۲:۱۳:۰۰

آهنگ انتخابی : Selection

L.A. Nights

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۴٫۲۰ MB

ATB – L.A. Nights

Luminescence

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۴٫۱۷ MB

ATB – Luminescence

Future Memories

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۵٫۵۰ MB

ATB – Future Memories

Track:

CD1:
۱٫ L.A. Nights (4:33)
۲٫ What About Us (5:36)
۳٫ Swept Away (6:42)
۴٫ A New Day (5:01)
۵٫ My Everything (5:06)
۶٫ Summervibes with 9PM (5:31)
۷٫ Gravity (5:58)
۸٫ ATB Pres. Josh Gallahan – Luminescence (4:31)
۹٫ ATB Pres. Flanders – Behind (4:01)
۱۰٫ Future Memories (5:58)
۱۱٫ Still Here (5:36)
۱۲٫ My Saving Grace (4:09)
۱۳٫ Terra 260273 (5:49)
۱۴٫ ATB Pres. Jades – Communicate (4:05)
CD2:
۱٫ Talismanic (5:39)
۲٫ Missing (4:15)
۳٫ Horizon (6:15)
۴٫ Voices (4:35)
۵٫ ATB Pres. Flanders – Behind (ATB’s Ambient Version) (3:02)
۶٫ ATB Pres. Apple & Stone – Authentic Reaction (3:52)
۷٫ Careless (6:56)
۸٫ Twilight (5:48)
۹٫ Listen To Me (4:06)
۱۰٫ Living Life Over (5:33)
۱۱٫ Silent Meaning (5:35)
۱۲٫ Malibu Road (4:24)

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : ۳۲۰kbps / حجم : ۳۰۸ MB

ATB – Future Memories (2009)

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۱۲۴ MB

ATB – Future Memories (2009)

______________________________

دانلود برترین های ارائه شده در A State Of Trance

دانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۷,۲۰۱۸ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

آهنگساز : VA
آلبوم : Armin Van Buuren Presents A State Of Trance: Best Of 2013
ژانر : Trance
سال تولید : ۲۰۱۳
کدک های صوتی : MP3
کیفیت : ۱۲۸kbps | 320kbps
حجم : ۶۶Mb | 165Mb
مدت زمان : ۰۱:۱۱:۵۱

 

آهنگ انتخابی : ۱-۶-۹

The Expedition

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۶٫۴۴ MB

Armin van Buuren & Markus Schulz – The Expedition (ASOT 600 Anthem)

Gladius

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۴٫۷۵۶٫۷۸ MB

Arisen Flame – Gladius (Original Mix)

Modus Operandi

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۷٫۲۰ MB

Airbase – Modus Operandi (Original Mix)

Tracks:

۰۱٫ Armin Van Buuren & Markus Schulz – The Expedition (A State Of Trance 600 Anthem) (Original Mix) 07:02
۰۲٫ Alex M.O.R.P.H. Feat. Natalie Gioia – Dreams (Original Club Mix) 08:43
۰۳٫ Marlo – Boom (Original Mix) 06:21
۰۴٫ Jorn Van Deynhoven – Six Zero Zero (Original Mix) 07:32
۰۵٫ Eco – A Cry To The Moon (Original Mix) 06:46
۰۶٫ Arisen Flame – Gladius (Original Mix) 07:26
۰۷٫ Marlo, Sarah Swagger – Always Be Around Feat. Sarah Swagger (Marlo’s Tech-Energy Remix) 05:32
۰۸٫ A.R.D.I. – The Ultimate Destination (Original Mix) 06:51
۰۹٫ Airbase – Modus Operandi (Original Mix) 07:52
۱۰٫ Jorn Van Deynhoven – Superfly (Original Mix) 07:42

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : ۳۲۰kbps / حجم : ۱۶۵ MB

VA – Armin Van Buuren Presents A State Of Trance: Best Of 2013 (2013)

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۶۶ MB

VA – Armin Van Buuren Presents A State Of Trance: Best Of 2013 (2013)

______________________________

دانلود برترین تک آهنگ های ترنس بخش دوم 

دانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۷,۲۰۱۸ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

 

آهنگساز : VA
آلبوم : Best Of Trance Music Select By – Vol.2
ژانر : Trance
سال تولید : ۲۰۱۴
کدک های صوتی : MP3
کیفیت : ۱۲۸kbps | 320kbps
حجم : ۱۴۰Mb | 347Mb
مدت زمان : ۰۲:۳۰:۴۱

آهنگ انتخابی :  Selection

Pacifique

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۵٫۶۴MB

Orkidea – Pacifique (Original Mix)

Senbonzakura

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۳٫۸۱MB

Orkidea – Senbonzakura (Original Mix)

Track:

۰۱٫ Andres Sanchez – Sunset At Kanya – Raw Nerve (2014)
۰۲٫ Arisen Flame – Magnus – Dimension Of Space (2014)
۰۳٫ Audiocells – Asia (2014)
۰۴٫ Biotones & Max Farewell – Senbonzakura (2014)
۰۵٫ Jean Claude Ades – My Journey (2010)
۰۶٫ Johan Vilborg feat. Johnny Norberg – Another Day (2014)
۰۷٫ Orkidea – Pacifique (2013)
۰۸٫ Soundprank – Gemini – Atlantic (2014)
۰۹٫ Suprano vs Rya & Manida – Away From Here (2014)
۱۰٫ The Orange – Are U Ready For (2012)

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : ۳۲۰kbps / حجم : ۳۴۷MB

VA – Best Of Trance Music Select By – Vol.2 (2014)

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۱۴۰MB

VA – Best Of Trance Music Select By – Vol.2 (2014)


______________________________

دانلود دو ترنس زیبا و پر انرژی از مارک دریمر و آرایا

دانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۷,۲۰۱۸ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

آهنگساز : Araya & Mark Dreamer
آلبوم : Zebra EP
ژانر : Trance
سال تولید : ۲۰۱۴
کدک های صوتی : MP3
کیفیت : ۱۲۸kbps | 320kbps
حجم : ۱۱٫۶Mb | 29Mb
مدت زمان : ۰۰:۱۲:۳۸

آهنگ انتخابی : ۱-۲

Zebra

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۵٫۸۶ MB

Araya & Mark Dreamer – Zebra (Original Mix)

Go On

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۵٫۶۱ MB

Araya & Mark Dreamer – Go On (Original Mix)

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : ۳۲۰kbps / حجم : ۲۹ MB

Araya & Mark Dreamer – Zebra EP (2014)

______________________________

دانلود ترنس های پرتحرک و هیحان انگیز از سراسر جهان

دانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۷,۲۰۱۸ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

آهنگساز : VA
آلبوم : Trance Worldwide Vol Two
ژانر : Trance
سال تولید : ۲۰۱۳
کدک های صوتی : MP3
کیفیت : ۱۲۸ / ۳۲۰ kbps
مدت زمان : ۰۲:۳۱:۲۲
حجم : ۱۳۹ / ۳۴۳ Mb

 

آهنگ انتخابی : ۱-۷-۱۴-۲۰

Gentle Touch

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۷٫۰۴ MB

Arty – Gentle Touch – Juventa Club Mix

۳ Strikes UR In

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۸٫۷۵ MB

Daniel Kandi – ۳ Strikes UR In – Original Mix

Eleventh Street

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۷٫۰۸ MB

Adam Nickey – Eleventh Street – Ferry Tayle & Static Blue Remix

Take Off

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۶٫۹۷ MB

Ost & Meyer – Take Off – Original Mix

Tracks:

۰۱٫ Arty – Gentle Touch – Juventa Club Mix
۰۲٫ Tritonal – I Can Breathe – Tritonal Club Mix
۰۳٫ Max Braiman – Moving Metropol – Original Mix
۰۴٫ Emery – Lose Yourself – Tritonal Air Up There Remix
۰۵٫ Will Holland – Amnesia – John O’Callaghan Remix
۰۶٫ LTN – Daylight – Original Mix
۰۷٫ Daniel Kandi – ۳ Strikes UR In – Original Mix
۰۸٫ Vascotia – Verano 2010 – Sean Tyas Remix
۰۹٫ Arty – Absynthe – Original Mix
۱۰٫ Ad Brown – From Within – Dayon Remix
۱۱٫ Daniel Kandi – Flying Blue – Original Mix
۱۲٫ Falcon – Punch – Original Mix
۱۳٫ ۱۹ Hz – Bakcheia – Original Mix
۱۴٫ Adam Nickey – Eleventh Street – Ferry Tayle & Static Blue Remix
۱۵٫ Den Rize – Better Half Of Me – Original Mix
۱۶٫ Suncatcher – Simplicity – Original Mix
۱۷٫ Exostate – Easily I Fell – Ferry Tayle ‘The Wizard’ Remix
۱۸٫ Sound Quelle – Shawarma – Original Mix
۱۹٫ Photographer – Kervansaray – Original Mix
۲۰٫ Ost & Meyer – Take Off – Original Mix

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : ۳۲۰kbps / حجم : ۳۴۳ MB

VA – Trance Worldwide Vol Two (2013)

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۱۳۹ MB

VA – Trance Worldwide Vol Two (2013)

______________________________

دانلود آلبوم « FG Top 10 March 2017 » موسیقی الکترونیک پر انرژیدانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۷,۲۰۱۸ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

 

آهنگساز : VA
آلبوم : FG Top 10 March 2017
ژانر : Electronic, Trance, Progressive
سال تولید : ۲۰۱۷
کدک های صوتی : MP3
کیفیت : ۳۲۰kbps | 128kbps
حجم : ۱۴۲MB | 57MB
مدت زمان : ۰۱:۰۱:۳۷

آهنگ انتخابی  : ۲-۳

White Island (Original Mix)

لینک دانلود مستقیم آهنگ

کیفیت : ۱۲۸kkbps | حجم : ۴٫۵MB

Dominic Manns – White Island (Original Mix)

Gentle Touch (Original Mix)

لینک دانلود مستقیم آهنگ

کیفیت : ۱۲۸kbps | حجم : ۵٫۹MB

Slow Fish – Gentle Touch (Original Mix)

Tracklist:

۱٫ Dezza – Stratos (Lee Fraser Remix) 07:47
۲٫ Dominic Manns – White Island (Original 04:52
۳٫ Slow Fish – Gentle Touch (Original Mix 06:19
۴٫ Martin Graff – Victoria’s Chants (Orig 06:15
۵٫ Live Ayce – Blinded (Original Mix) (fe 06:08
۶٫ Maglev – Far Away (Original Mix) 06:13
۷٫ Jon Bourne – Piroska (Original Mix) 05:31
۸٫ GAR – Aeon (Original Mix) 07:48
۹٫ DJ Xquizit – The Time Has Come (Origin 05:45
۱۰٫ Max Freegrant – Sometimes We Need To F 04:54

 لینک دانلود مستقیم کامل آلبوم

 کیفیت : ۳۲۰kbps | حجم : ۱۴۲MB

VA – FG Top 10 March 2017 (2017)

 لینک دانلود مستقیم کامل آلبوم

 کیفیت : ۱۲۸kbps | حجم : ۵۷MB

VA – FG Top 10 March 2017 (2017)


 

ترنسی زیبا و نشاط بخش از وی پی با عنوان ” آهنگ موزون “

دانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۷,۲۰۱۸ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

آهنگساز : Weepee
آلبوم : Lilt
ژانر : Progressive House
سال تولید : ۲۰۱۳
کدک های صوتی : MP3
کیفیت : ۱۲۸kbps | 320kbps
حجم : ۲۰Mb | 50Mb
مدت زمان : ۲۱:۵۶

آهنگ انتخابی : Lilt (Original Mix)

Lilt (Original Mix)

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۷٫۴۴ MB

Weepee – Lilt (Original Mix) – proper

Track:

۱٫ Lilt (Original Mix) 8:10
۲٫ Lilt (Matt Fax Remix) 7:27
۳٫ Lilt (Schodt Remix) 6:16

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : ۳۲۰kbps / حجم : ۵۰ MB

Weepee – Lilt (2013)

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۲۰ MB

Weepee – Lilt (2013)

______________________________

دانلود مجموعه ۲۰ اثر محبوب رادیو ترنس

دانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۷,۲۰۱۸ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

آهنگساز : VA – Armin Van Buuren
آلبوم : A State Of Trance Radio Top 20 September, October, November, 2013
ژانر : Trance
سال تولید : ۲۰۱۳
کدک های صوتی : MP3
کیفیت : ۱۲۸ / ۳۲۰ kbps
مدت زمان : ۰۲:۲۰:۴۷
حجم : ۱۳۱ / ۳۲۰ Mb

آهنگ انتخابی : ۲-۳

Unity – Original Mix

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۶٫۴۵ MB

Arisen Flame – Unity – Original Mix

Immersion – Original Mix

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۵٫۸۴ MB

Omnia – Immersion – Original Mix

Tracks:

۰۱٫ Sergey Nevone – Apprehension – Aly & Fila Mix
۰۲٫ Arisen Flame – Unity – Original Mix
۰۳٫ Omnia – Immersion – Original Mix
۰۴٫ Craig Connelly – Black Hole – Jorn van Deynhoven Radio Edit
۰۵٫ Alex M.O.R.P.H – An Angel’s Love – Andrew Rayel Aether Remix
۰۶٫ Rex Mundi – Aureolo – Original Mix
۰۷٫ Mark Eteson – The Firm – Radio Edit
۰۸٫ Orjan Nilsen – XIING – Original Mix
۰۹٫ John O’Callaghan – Riders Of Rohan – Original Mix
۱۰٫ Photographer – This Is Upstep – Original Mix
۱۱٫ Dash Berlin – Go It Alone – Andrew Rayel Remix
۱۲٫ Nic Toms – Velvet – Original Mix
۱۳٫ Andrew Rayel – We Are Not Afraid Of 138 – Original Mix
۱۴٫ Super8 & Tab – The Way You Want – Original Mix Edit
۱۵٫ Hazem Beltagui – Curfew – Original Mix
۱۶٫ The Thrillseekers – Daydream – Will Atkinson Dreamy Mix
۱۷٫ Andy Moor – Don’t Sound The Alarm – Tenishia Remix
۱۸٫ Dash Berlin – Jar Of Hearts – Club Mix
۱۹٫ ECO – Walkabout – Original Mix
۲۰٫ Ferry Corsten – Diss! – Original Mix
۲۱٫ Nic Chagall – Monday Bar – Original Mix – Classic Bonus Track

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : ۳۲۰ / حجم : ۳۲۰ MB

VA – Armin Van Buuren – A State Of Trance Radio Top 20 September, October, November, 2013 (2013)

لینک دانلود مستقیم ودئو

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۱۳۱ MB

VA – Armin Van Buuren – A State Of Trance Radio Top 20 September, October, November, 2013 (2013)

______________________________

دانلود برترین موسیقی های ترنس بخش اول

دانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۷,۲۰۱۸ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

آهنگساز :  VA
آلبوم  : The Very Best Of Trance Vol1 (Selected By ALi – )
ژانر : Trance
سال تولید  : ۲۰۱۴
کدک های صوتی : MP3
کیفیت : ۱۲۸kbps | 320kbps
حجم : ۷۱Mb | 175Mb
مدت زمان : ۰۱:۱۵:۳۹

آهنگ انتخابی : Selection

Are We There Yet

لینک دانلود مستقیم آهنگ

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۶٫۹۹ MB

Suncatcher – Are We There Yet

Black Is Back

لینک دانلود مستقیم آهنگ

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۶٫۳۸ MB

Super8, Tab, Jan Burton – Black Is Back

Melotrance

لینک دانلود مستقیم آهنگ

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۵٫۸۸ MB

Hazem Beltagui – Melotrance

Tracklist:

۱٫ ۵۰۰۰ Light Years From Earth
۲٫ Colors of the Rain
۳٫ Black Is Back
۴٫ Melotrance
۵٫ Never Cry Again
۶٫ Sinai
۷٫ Solarcoaster
۸٫ Song For Sendai
۹٫ Supernatural
۱۰٫ Symphonica

لینک دانلود مستقیم کامل آلبوم

کیفیت : ۳۲۰kbps / حجم : ۱۷۵ MB

The Very Best Of Trance Vol1 (Selected By ALi ) (2014)

لینک دانلود مستقیم کامل آلبوم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۷۱ MB

The Very Best Of Trance Vol1 (Selected By ALi – ) (۲۰۱۴)

______________________________

دانلود مجموعه کامل ” اکسیژن ” اثری از ژان میشل ژار

دانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۷,۲۰۱۸ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

آهنگساز : Jean Michel Jarre
آلبوم : The Complete Oxygene
ژانر : Downtempo
سال تولید : ۲۰۰۹
کدک های صوتی : MP3
کیفیت آلبوم : ۱۲۸ / ۳۲۰ kbps
مدت زمان آلبوم : ۰۲:۱۹:۳۶
حجم آلبوم : ۱۲۷ / ۳۰۹ Mb

آهنگ انتخابی : ۸-۱۰-۱۲

Oxygene, Pt. VIII

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۳٫۶۰ MB

Oxygene, Pt. X

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۳٫۹۳ MB

Oxygene, Pt. XII

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۵٫۲۱ MB

Tracks:

۰۱٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. I (7:40)
۰۲٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. II (8:08)
۰۳٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. III (2:54)
۰۴٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. IV (4:14)
۰۵٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. V (10:24)
۰۶٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. VI (6:20)
۰۷٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. VII (11:41)
۰۸٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. VIII (3:54)
۰۹٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. IX (6:13)
۱۰٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. X (4:16)
۱۱٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. XI (4:58)
۱۲٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. XII (5:40)
۱۳٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. XIII (4:27)
۱۴٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. VIII Dado’s Ethnic Remix (Remixed By F. Dado & R. Gallo Salsotto) (5:58)
۱۵٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. VIII Hani’s 303 Reprise (Remixed By Hani) (3:48)
۱۶٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. X Resistance D Treatment (Remixed By Resistance D) (8:38)
۱۷٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. X Apollo 440 Remix Dub (Remixed By Apollo 440) (6:54)
۱۸٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. X Transcengenics 1 (Remixed By Loop Guru) (5:33)
۱۹٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. X Transcengenics 2 (Remixed By Loop Guru) (6:28)
۲۰٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. VII Sash! RMX Single Edit (Remixed By Tokapi) (3:33)
۲۱٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. VIII Takkyu Ishino Extended Mix (Remixed By Takkyu Ishino) (7:36)
۲۲٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. VIII Sunday Club Radio Edit (Remixed By Sunday Club) (4:18)
۲۳٫ Jean-Michel Jarre – Oxygene, Pt. X Sash! RMX Maxi Version (Remixed By Tokapi) (6:01)

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : ۳۲۰kbps / حجم : ۳۰۹ MB

Jean Michel Jarre – The Complete Oxygene (2009)

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۱۲۷ MB

Jean Michel Jarre – The Complete Oxygene (2009)

______________________________

آمبینتی زیبا از دیوید آرکنستون ، موسیقی مناسب برای یوگا و مدیتیشن

دانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۷,۲۰۱۸ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

آمبینتی زیبا از دیوید آرکنستون آهنگساز سبک های Trance Celtic Folk Ambient New Age و همچنین سازنده موسیقی متن فیلم و موسیقی متن بازیهای کامپیوتری. آلبوم “دنیای آمبینت” شامل دو سی دی و جمعا ۱۰+۹=۱۹ قطعه بوده که در مجموع آلبوم خیلی خوبی‌ـست و برای یوگا ، مدیتیشن بسیار مناسب می باشد.

آهنگساز : David Arkenstone
آلبوم : Ambient World
ژانر : New age, Meditative
سال تولید : ۲۰۱۱
کدک های صوتی : MP3
کیفیت : ۱۲۸kbps | 320kbps
حجم :  ۱۲۰Mb | 299Mb
مدت زمان : ۰۲:۰۹:۵۹

آهنگ انتخابی :  Selection

Acquiring Satellites

لینک دانلود مستقیم آهنگ

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۴٫۳۵MB

David Arkenstone – Acquiring Satellites

Off The Map

لینک دانلود مستقیم آهنگ

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۶٫۳۴MB

David Arkenstone – Off The Map

Tracklist:

CD1
Total Playtime : 01:03:32
۰۱٫ [۰۴:۴۵] Acquiring Satellites
۰۲٫ [۰۷:۰۰] Gargouille
۰۳٫ [۰۸:۰۷] Liquid Sky
۰۴٫ [۰۶:۴۰] Shinkansen
۰۵٫ [۰۶:۰۸] By a Moving River
۰۶٫ [۰۷:۳۹] Night Scape
۰۷٫ [۰۵:۱۹] Time Lapse
۰۸٫ [۰۶:۰۴] Filtered Sunrise
۰۹٫ [۰۶:۰۶] Night Traveler
۱۰٫ [۰۵:۲۱] Tokyo Rain
CD2
Total Playtime : 01:06:24
۰۱٫ [۰۵:۳۹] Tunnels
۰۲٫ [۰۷:۳۷] Water Birth
۰۳٫ [۰۶:۵۹] Off the Map
۰۴٫ [۰۸:۳۰] Star Fall
۰۵٫ [۰۶:۰۳] Oborozukiyo
۰۶٫ [۱۰:۰۵] Cloud Rider
۰۷٫ [۰۵:۵۰] Insomniax
۰۸٫ [۰۸:۴۸] Collective Dream
۰۹٫ [۰۶:۳۲] The Last Train

لینک دانلود مستقیم کامل آلبوم

کیفیت : ۳۲۰kbps / حجم : ۲۹۹MB

David Arkenstone – Ambient World (2011)

لینک دانلود مستقیم کامل آلبوم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۱۲۰MB

David Arkenstone – Ambient World (2011)

______________________________

دانلود آلبوم « Trance Spring Essentials 2017 »

دانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۷,۲۰۱۸ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

 

آهنگساز : VA
آلبوم : Trance Spring Essentials 2017
ژانر : Trance
سال تولید : ۲۰۱۷
کدک های صوتی : MP3
کیفیت : ۳۲۰kbps | 128kbps
حجم : ۲۵۶MB | 109MB
مدت زمان : ۰۱:۴۷:۲۳

آهنگ انتخابی  : ۵-۱۲

Breaking The Illusion (Original Mix)

لینک دانلود مستقیم آهنگ

کیفیت : ۱۲۸kkbps | حجم : ۸٫۵MB

Dan & Sam – Breaking The Illusion (Original Mix)

Sunset (LTN Remix)

لینک دانلود مستقیم آهنگ

کیفیت : ۱۲۸kbps | حجم : ۶٫۷MB

Gal Abutbul – Sunset (LTN Remix)

Tracklist:

۰۱٫ Vintage & Morelli & Arielle Maren – Awaken (Extended Mix) 07:49
۰۲٫ Shingo Nakamura – The Four (Yuji Ono Remix) 05:53
۰۳٫ Ltn And Roni Joni – In Between (Sound Quelle Remix) 05:48
۰۴٫ Gregory Esayan – Make A Wish (Eleven.Five Remix) 07:18
۰۵٫ Dan And Sam – Breaking The Illusion (Original Mix) 08:34
۰۶٫ Our Stolen Theory – Warmest Day (Talamanca Remix) 07:08
۰۷٫ Blugazer And The Cynic Project – Waves On The Ocean (Terry Da Libra Remix) 06:37
۰۸٫ Proff – Starstruck (Original Mix) 08:34
۰۹٫ Schodt – Angel No. 8 (Jallen Remix) 08:11
۱۰٫ Sundriver – Orion (Club Mix) 07:31
۱۱٫ Andromedha – The Hike (Original Mix) 06:06
۱۲٫ Gal Abutbul – Sunset (Ltn Remix) 06:38
۱۳٫ Terry Da Libra – The Butterfly Stroke (Original Mix) 06:46
۱۴٫ Snr – Limbo (Adam Sobiech Remix) 06:01
۱۵٫ Aki Amano – Scene In The Sunset (Original Mix) 08:25

 لینک دانلود مستقیم کامل آلبوم

 کیفیت : ۳۲۰kbps | حجم : ۲۵۶MB

VA – Trance Spring Essentials 2017 (2017)

 لینک دانلود مستقیم کامل آلبوم

 کیفیت : ۱۲۸kbps | حجم : ۱۰۹MB

VA – Trance Spring Essentials 2017 (2017)

______________________________

دانلود آلبوم Best Of Trance Vol. 05دانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۷,۲۰۱۸ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

 

آهنگساز : VA
آلبوم : Best of Trance 2017, Vol. 05
ژانر : Melodic, Atmospheric, Emotional
سال تولید : ۲۰۱۷
کدک های صوتی : MP3
کیفیت : ۳۲۰kbps | 128kbps
حجم : ۳۲۴MB | 130MB
مدت زمان : ۰۲:۲۰:۵۰

آهنگ انتخابی  : ۲-۷

Us (Original Mix)

لینک دانلود مستقیم آهنگ

کیفیت : ۱۲۸kkbps | حجم : ۵٫۷MB

Vintage & Morelli & LTN – Us (Original Mix)

Changes (Sundriver Remix)

لینک دانلود مستقیم آهنگ

کیفیت : ۱۲۸kkbps | حجم : ۵٫۷MB

Gregory Esayan – Changes (Sundriver Remix)

Tracklist:

۰۱٫ Talamanca – Ocean Road (Original Mix) 06:52
۰۲٫ Vintage & Morelli & Ltn – Us (Original Mix) 06:11
۰۳٫ Eleven.Five & Arielle Maren – Remember (Eleven.Five Club Mix) 06:10
۰۴٫ Vintage & Morelli – While The Earth Sleeps (Extended Mix) 08:12
۰۵٫ Shingo Nakamura & Stendahl – Tribute, Chapter Ii (Blugazer Remix) 06:36
۰۶٫ Tara Louise & Masoud – My Dreams (Vintage & Morelli Dub Remix) 07:10
۰۷٫ Gregory Esayan – Changes (Sundriver Remix) 06:10
۰۸٫ Our Stolen Theory – Warmest Day (Talamanca Dub Mix) 07:08
۰۹٫ Blood Groove & Kikis – Harmonic (Original Mix) 08:38
۱۰٫ Rnx & Robert Nickson – Joshua Tree (Original Mix) 07:57
۱۱٫ Miroslav Vrlik – Walk With Me (Original Mix) 05:58
۱۲٫ Sam Davies – Cosmos (Sundriver Remix) 08:22
۱۳٫ Chomi & Elly – She Is (Mehilove Dub Remix) 05:45
۱۴٫ Vintage & Morelli – Dark Room, Happy Thoughts (Original Mix) 08:20
۱۵٫ Sam Davies – Sunbound (Awd Remix) 05:47
۱۶٫ Our Stolen Theory – Godzilla Watch (The Madison Vocal Remix) 05:40
۱۷٫ Fon.Leman – You Can’t Hide (Original Mix) 06:55
۱۸٫ Airdraw – Olaen (Aleksey Yakovlev Remix) 09:10
۱۹٫ Piramex – Aquamarine (Airdraw & Noar Remix) 07:23
۲۰٫ Attila Syah – Twilight (Original Mix) 06:23

 

لینک دانلود مستقیم کامل آلبوم

 کیفیت : ۳۲۰kbps | حجم : ۳۲۴MB

VA – Best of Trance 2017, Vol. 05 (2017)

لینک دانلود مستقیم کامل آلبوم

 کیفیت : ۱۲۸kbps | حجم : ۱۳۰MB

VA – Best of Trance 2017, Vol. 05 (2017)

______________________________

دانلود آلبوم Best of Deep House Vol. 05دانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۷,۲۰۱۸ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

 

آهنگساز : VA
آلبوم : Best of Deep House Vol. 05
ژانر : Melodic, Progressive, Dream House
سال تولید : ۲۰۱۷
کدک های صوتی : MP3
کیفیت : ۳۲۰kbps | 128kbps
حجم : ۲۳۶MB | 95MB
مدت زمان : ۰۱:۴۲:۵۳

آهنگ انتخابی  : ۷-۱۵

Retinal Pathology

لینک دانلود مستقیم آهنگ

کیفیت : ۱۲۸kkbps | حجم : ۵٫۲MB

Enviado Vida – Retinal Pathology

Into The Storm

لینک دانلود مستقیم آهنگ

کیفیت : ۱۲۸kkbps | حجم : ۵٫۱MB

Elypsis – Into The Storm

Tracklist:

۱٫ Nick Hogendoorn – Science (Shingo Nakamura remix) (06:48)
۲٫ Elypsis & Mandy Reign – Poison (Gregory Esayan vocal mix) (05:42)
۳٫ The Midnight – Vampires (Vintage & Morelli remix) (07:00)
۴٫ Eleven.five – Silver London (original mix) (06:53)
۵٫ Marsh – Me & You (extended mix) (07:36)
۶٫ Approaching Black – At Just The Right Time (original mix) (06:18)
۷٫ Enviado Vida – Retinal Pathology (original mix) (05:40)
۸٫ Pavel Denisov & Alex Pich – Prana (original mix) (06:42)
۹٫ Chris Domingo & Miss T – Airwaves (original dub mix) (07:05)
۱۰٫ Anthony Mea – Crimson (original mix) (06:38)
۱۱٫ Adam Byrd – Born Into A New World (original mix) (07:43)
۱۲٫ K-Milian – Oditi (original mix) (08:26)
۱۳٫ Dapple Apple – Beyond A Shadow Of A Doubt (Stan Chetverikov remix) (08:13)
۱۴٫ LaMeduza & Stendahl – Different You (Approaching Black dub remix) (06:27)
۱۵٫ Elypsis – Into The Storm (original mix) (05:37)

 

لینک دانلود مستقیم کامل آلبوم

 کیفیت : ۳۲۰k | حجم : ۲۳۶MB

VA – Best of Deep House Vol. 05 (2017)

لینک دانلود مستقیم کامل آلبوم

 کیفیت : ۱۲۸kbps | حجم : ۹۵MB

VA – Best of Deep House Vol. 05 (2017)

______________________________

دانلود آلبوم برترین ترنس های ۲۰۱۷ بخش ششم از EDM Compsدانلود برترین اهنگ ترنس ۲۰۱۷,۲۰۱۸ + مناسب + ورزش + باشگاه + فیتنس + دو

 

آهنگساز : VA
آلبوم : Best of Trance 2017, Vol. 06
ژانر : Melodic, Atmospheric, Progressive, Emotional
سال تولید : ۲۰۱۷
کدک های صوتی : MP3
کیفیت : ۳۲۰kbps | 128kbps
حجم : ۳۳۹MB | 158MB
مدت زمان : ۰۲:۱۲:۰۹

آهنگ انتخابی  : ۱-۱۱

Oregon (Rnx Mix)

لینک دانلود مستقیم آهنگ

کیفیت : ۱۲۸kkbps | حجم : ۶٫۸MB

Shingo Nakamura & Rnx – Oregon (Rnx Mix)

Coastal Glow (David Broaders Remix)

لینک دانلود مستقیم آهنگ

کیفیت : ۱۲۸kkbps | حجم : ۸٫۱MB

Gregory Esayan – Coastal Glow (David Broaders Remix)

Tracklist:

۰۱٫ Shingo Nakamura And Rnx – Oregon (Rnx Mix) 05:30
۰۲٫ Vintage And Morelli – Aurora 07:23
۰۳٫ Eleven.Five And Arielle Maren – Remember (Blood Groove & Kikis Remix) 08:38
۰۴٫ Ltn And Attila Syah – Fata Morgana 06:21
۰۵٫ Rnx – Utah 04:54
۰۶٫ Sundriver – Chase The Light 07:48
۰۷٫ Noel Sanger And Mezo – Believed In You (Ltn ‘Sunrise’ Vocal Remix) 05:29
۰۸٫ Terry Da Libra – Zephyrus 07:02
۰۹٫ Puremusic – Dreams (Jayeson Andel Remix) 05:52
۱۰٫ Talamanca,John Grand, David Sherlock – Balearic Soul 06:31
۱۱٫ Gregory Esayan – Coastal Glow (David Broaders Remix) 06:55
۱۲٫ Snr – Limbo 05:39
۱۳٫ Eastbound And Alex Bang – Again 06:59
۱۴٫ Mehilove – Airy 06:15
۱۵٫ Gregory Esayan – Numb Capsule (Sam Davies Remix) 07:54
۱۶٫ David Broaders & Density Fuzion – Breathe 06:26
۱۷٫ Lukas Solcani – Tsunami 07:19
۱۸٫ Reimu – Lunarfall 06:30
۱۹٫ Gregory Esayan – Taxi (Alexander Volosnikov Extended Remix) 06:14
۲۰٫ Mhammed El Alami & Amine Maxwell – Fireflies 06:26

 

لینک دانلود مستقیم کامل آلبوم

 کیفیت : ۳۲۰kbps | حجم : ۳۳۹MB

VA – Best of Trance 2017, Vol. 06 (2017)

لینک دانلود مستقیم کامل آلبوم

 کیفیت : ۱۲۸kbps | حجم : ۱۵۸MB

VA – Best of Trance 2017, Vol. 06 (2017)

دانلود آهنگ ورزشی خارجی دانلود آهنگ ورزشی ایروبیک دانلود آهنگ ورزشی شاد دانلود اهنگ ورزشی برای بدنسازی دانلود آهنگ ورزشی فوتبال دانلود آهنگ ورزشی برای دویدن دانلود آهنگ ورزشی بی کلام دانلود آهنگ ورزشی اکسیژن دانلود آهنگ ورزشی خارجی دانلود آهنگ ورزشی ایروبیک دانلود آهنگ ورزشی شاد دانلود اهنگ ورزشی برای بدنسازی دانلود آهنگ ورزشی

 فوتبال دانلود آهنگ ورزشی برای دویدن دانلود آهنگ ورزشی بی کلام دانلود آهنگ ورزشی اکسیژندانلود آهنگهای ورزشی مخصوص باشگاه های ورزشی , دانلود آهنگ مخصوص باشگاه بدنسازی . دانلود آهنگ مخصوص باشگاه بدنسازی . دانلود اهنگ بیس دار برای باشگاه بدنسازی . دانلود مجموعه آهنگ های ورزشی ۹۷ . دانلود رایگان آهنگ بی کل

ام برای باشگاه بدنسازی . آهنگهای خفن برای باشگاه دانلود آهنگ ورزشی ریتم تند . مجموعه موسیقی های ورزشی مخصوص پرورش اندام دانلود آهنگ مخصوص باشگاه بدنسازی ۲۰۱۸ / دانلود آهنگ شاد ورزشی – دانلود آهنگ برای باشگاه ایروبیک – د

انلود اهنگ ورزشی تکنو – دانلود آهنگ ایرانی برای باشگاه بدنسازی دانلود آهنگ مخصوص باشگاه بدنسازی ۲۰۱۸ – دانلود آهنگ مخصوص باشگاه بدنسازی ۲۰۱۷ – دانلود آهنگ تکنو خارجی ۱۳۹۷ – ۱۳۹۷ body building music download, bodybuilding music download, bodybuilding music free download, bodybuilding music free mp3 download, bodybuilding musics, music sport, Song Bodybuilding, sport music, Sports music, Sports Tracks, آهنگ برای باشگاه, آهنگ برای ورزش, آهنگ بی کلام برای باشگاه,آهنگ تکنو باشگاه بدنسازی, آهنگ تکنو تند برای ورزش, آهنگ جدید خوراک ماشین, آهنگ جدید شاد خارجی, آهنگ شاد, آهنگ مخصوص باشگاه, آهنگ ورزشی, آهنگ ورزشی با لینک مستقیم, آهنگهای باحال ورزشی, آهنگهای باشگا

ه بدنسازی باشگاه بدنسازی, آهنگهای باشگاه های ورزشی, آهنگهای خفن برای باشگاه, آهنگهای مخصوص پرورش اندام, آهنگهای ویژه باشگاه, اهنگهای ورزشی برای پرورش اندام, بدون كلام خارجي تكنو و ايروبيك آهنگ ورزش صبحگاهی, برترین آهنگهای

باشگاه, بهترین آهنگ ها برای سیستم اتومبیل, بهترین آهنگها برای باشگاه, بهترین ترانه های خارجی مخصوص ماشین, تکنو برای باشگاه, دانل, دانلود آهنگ اسپورت, دانلود آهنگ با کلام بدنسازی, دانلود آهنگ باشگاه بدنسازی, دانلود آهنگ بترکون خارجی, دانلود آهنگ برای باشگاه, دانلود آهنگ برای باشگاه های ورزشی, دانلود آهنگ برای باشگاه پرورش اندام, دانلود آهنگ بی کلام, دانلود آهنگ تکنو برای بدنسازی, دانلود آهنگ تکنو خارجی, دانلود آهنگ جدید خارجی برای ماشین, دانلود آهنگ جدید خوراك ماشين, دانل

ود آهنگ خارجی برای سیستم ماشین, دانلود آهنگ خارجی برای ماشین, دانلود آهنگ خوراک سیستم ماشین, دانلود آهنگ مخصوص باشگاه بدنسازی, دانلود آهنگ مخصوص ورزش, دانلود آهنگ هیجان انگیز ورزشی, دانلود آهنگ هیجانی, دانلود آهنگ هیجانی ایرانی, دانلود آهنگ هیجانی بی کلام, دانلود آهنگهای باشگاه های ورزشی, دانلود آهنگهای تند برای باشگاه, دانلود آهنگهای ورزشی, دانلود آهنگهای ورزشی برای باشگاه, دانلود آهنگهای ورزشی مخصوص باشگاه,دانلود آهن

گهای ورزشی مخصوص باشگاه های ورزشی, دانلود اهنگ بدون کلام, دانلود اهنگ برای ماشین, دانلود اهنگ بی کلام, دانلود موزیک بی کلام, دانلود موسیقی تكنو مخصوص ماشین و باشگاه ورزشی, موزیک بی کلام,موزیک بی کلام ورزشی مخصوص ماشین و باشگاه DOWNLOAD JAZZ VARZESHI MUSIC، TEKNO SPORT SONGS، آهنگ آرامش بخش، آهنگ برای باشگاه بدنسازی، آهنگ تکنو جدید، آهنگ جاز مخصوص تست سیستم ماشین، آهنگ مخصوص تروکوندن باند، آهنگ های جاز بی کلام، آهنگ های فوتبال، اهنگ اوپس اوپس، اهنگ اکسیژن دار جدید، اهنگ باس، اهنگ جاز، اهنگ جاز اوپس اوپس، اهنگ جاز اکسیژندار خفن، اهنگ جاز مخصوص

ماشین، اهنگ مخصوص باند، اهنگ های باشگاه، بهترین و زیباترین آهنگ های جاز، جاز بی کلام، جاز مخصوص ماشین، خفن ترین اهنگ های جاز، دانلود آهنگ اکسیژن دار جدید، دانلود آهنگ برای مستند ورزشی، دانلود آهنگ بی کلام، دانلود آهنگ بی کلام آرام، دانلود آهنگ بی کلام برای پس زمینه فیلم و کلیپ،دانلود آهنگ تکنو و ترنس بی‌کلام، دانلود آهنگ

جاز، دانلود آهنگ جاز اوپس اوپس، دانلود آهنگ جاز بی کلام، دانلود آهنگ جاز خفن، دانلود آهنگ مخصوص باشگاه بدنسازی، دانلود آهنگ های جاز خارجی، دانلود آهنگ گلچین بی کلام، دانلود اهنگ اکسیژن دار برای تست باند ها،دانلود اهنگ بی کلام برای پس زمینه، دانلود اهنگ جاز بی کلام زیبا،دانلود اهنگ های مخصوص بدنسازی، دانلود بهترین آهنگهای دنیا، دانلود بهترین اهنگ های جاز دنیا،

 دانلود جاز خفن، دانلود مشهورترین موسیقی های پس زمینه فیلمها، دانلود موزیک لایت، دانلود موسیقی بی کلام،دانلود گلچین آهنگ های ورزشی، دانلود گلچین اهنگ های جاز، لایت موزیک، موزیک برای ورزش، موزیک تکنو ورزشی جدید، موزیک شروع فوتبال ۹۰، موزیک فوتبالی، موزیک لایت، موزیک ملایم، موسیقی فیفا،موسیقی کلاسیک، گلچین آهنگ های جاز

نت پاک،رفیق و همراه شما

دانلود آهنگهای ورزشی مخصوص باشگاه های ورزشی , دانلود آهنگ مخصوص باشگاه بدنسازی . دانلود آهنگ مخصوص باشگاه بدنسازی

دانلود آهنگهای ورزشی مخصوص باشگاه های ورزشی , دانلود آهنگ مخصوص باشگاه بدنسازی . دانلود آهنگ مخصوص باشگاه بدنسازی . دانلود اهنگ بیس دار برای باشگاه بدنسازی . دانلود مجموعه آهنگ های ورزشی ۹۷ . دانلود رایگان آهنگ بی کلام برای باشگاه بدنسازی . آهنگهای خفن برای باشگاه دانلود آهنگ ورزشی ریتم تند . مجموعه موسیقی های ورزشی مخصوص پرورش اندام دانلود آهنگ مخصوص باشگاه بدنسازی ۲۰۱۸ / دانلود آهنگ شاد ورزشی – دانلود آهنگ برای باشگاه ایروبیک – دانلود اهنگ ورزشی تکنو – دانلود آهنگ ایرانی برای باشگاه بدنسازی دانلود آهنگ مخصوص باشگاه بدنسازی ۲۰۱۸ – دانلود آهنگ مخصوص باشگاه بدنسازی ۲۰۱۷ – دانلود آهنگ تکنو خارجی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا