تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های اکشن و شوتر

دانلود بازی DOOM Final Repack (v6.66/Update 9) PC-FitGirl+ مولتی پلیر

امتیاز یادت نره

دانلود بازی doom 2016 برای pc دانلود doom 2016

 دانلود بازی دوم ۴ – دانلود بازی رستاخیز ۴ – دانلود نسخه فوق فشرده بازی (Doom IV (2016

دانلود بازی doom 2016  دانلود doom 2016 برای کامپیوتر به دانلود بازی رستاخیز ۴ همراه کرک دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی pc با لینک مستقیم complete edition دانلود بازی دوم ۴ – دانلود بازی رستاخیز ۴ – دانلود نسخه فوق فشرده بازی (Doom IV (2016 

دانلود بازی دوم ۴ – دانلود بازی رستاخیز ۴ – دانلود نسخه فوق فشرده بازی (Doom IV (2016 

دانلود بازی دوم 4 - دانلود بازی رستاخیز 4 - دانلود نسخه فوق فشرده بازی (Doom IV (2016 

دانلود بازی DOOM IDKFA برای کامپیوتر – نسخه فشرده فیت گرل

در نگاه کلی، Doom تشکیل شده از خون، آتش، اسلحه، اهریمنان. لیست وسیعی از ابزار کشتار جمعی مانند ارّه برقی، شات‌گان‌، اسلحه‌های فضایی و اتوماتیک بدون هیچ حد و مرزی در اختیار کاراکتر قرار خواهند داشت. تمام این ابزار به سیل عظیم و بی‌پایانی از انفجارهایی از دل، روده و فواره‌هایی از خون منتهی می‌شوند.

همچنین کاورگیری و گوشه‌ای پنهان شدن در این بازی بی‌معنی است؛ معطل کنید کشته خواهید شد. شما نقش قهرمان بی‌نام و نشان این بازی را ایفا می‌کنید، او همانند مسترچیف بی‌باک است و همانند کریتوس بی‌رحم. خشونت بی‌حد و اندازه‌ای که در قلب Doom وجود دارد، از طریق رگ‌های خود به تک تک المان‌ها و تمامی حوادثی که در بازی رخ می‌دهند سرایت می‌شود و همگی همانند یک اکوسیستم به هم پیچیده هستند.

netpaak.ir telegram دانلود بازی DOOM Final Repack (v6.66/Update 9) PC-FitGirl+ مولتی پلیر

چیزی در این بازی بی‌معنی ساخته نشده است و از یکدیگر جدا نیستند. تمامی اسلحه‌هایی که با آن به وجد می‌آیید بخشی از یک پازل هستند و تک تک دشمنانی که گوشت و استخوان آن‌ها را از هم جدا می‌کنید همانند کیکی می‌مانند که برش دادن آن‌ها لذت بخش است.دانلود بازی دوم 4 - دانلود بازی رستاخیز 4 - دانلود نسخه فوق فشرده بازی (Doom IV (2016 

دانلود بازی doom 2016 در ادامه مطلب دانلود بازی دوم ۴ – دانلود بازی رستاخیز ۴ – دانلود نسخه فوق فشرده بازی (Doom IV (2016 

یکی از ستون‌های اصلی بازی Doom چیزی نیست جز اسلحه‌ها. تنوع و نوع مکانیزم اسلحه‌ها در این بازی وسیع است و علاوه بر آن، ابزارهای اضافی زیادی نیز برای هر یک از اسلحه‌ها وجود دارد تا قابلیت‌های بیشتری از نظر عملکرد به آن‌ها ببخشند. هر یک از این اسلحه‌ها نیز برای مصارف خاص به کار برده می‌شوند.

از راکت لانچر برای نابود کردن دشمنان از راه دور یا شیاطین درشت هیکل استفاده کنید. با شات‌گان از فاصله نزدیک با اهریمنان آبگوشت درست کنید، توسط وُرتِکس رایفل که چیزی شبیه به اسنایپر است سَر دشمان خود را از جا بکنید و در نهایت با ارّه برقی با تکه‌های گوشت شیاطین در و دیوار محیط را رنگ‌آمیزی کنید.

اگر تا امروز لذت واقعی شات‌گان و اسلحه دو لول را در هیچ بازیی نیافتید، Doom آن را به شما تقدیم می‌کند.

چرا که استفاده از این سلاح در فاصله نزدیک به خوبی طراحی شده و به راحتی می‌توان تکه تکه شدن دشمن را تماشا کرد، چیزی همانند گَنشر در بازی Gears of War. از طرفی همیشه این دشمنان بودند که در فیلم‌ها و بازی‌ها با ارّه به جان شخصیت اصلی می‌افتادند. اما اینجا همه چیز برعکس است.

دانلود بازی doom 2016 در ادامه مطلب…

صدای دلنواز روشن شدن موتور ارّه برقی و سپس صدای چرخش تیغه‌های آن روی گوشت و پوست دشمنان لذتی وصف نشدنی دارد. هر یک از اسلحه‌ها نیز آیتم‌های منحصر به فردی دارند که قدرت بیشتری به آن‌ها اضافه می‌کنند. مثلا با یافتن یکی از آن‌ها، شات‌گانی که در دست دارید تیرهایی انفجاری شلیک می‌کند، یا اسنایپر قادر است دشمن را منفجر کند.

دانلود بازی doom 2016 برای pc دانلود doom 2016 کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دی ال سی پچ  دانلود بازی دوم ۴ 

دانلود بازی رستاخیز ۴ – دانلود نسخه فوق فشرده بازی (Doom IV (2016 


Doom 2016 Description

Doom is a first-person shooter video game developed by id Software and published by Bethesda Softworks. A reboot of the Doom franchise, it is the fourth title in the main series and the first major installment since Doom 3 in 2004. It was released worldwide on Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One in May 2016 and is powered by id Tech 6. A port for Nintendo Switch, co-developed with Panic Button, was released in November 2017.

Players take the role of an unnamed space marine as he battles demonic forces from Hell that have been unleashed by the Union Aerospace Corporation on a future-set colonized planet Mars. The gameplay returns to a faster pace with more open-ended levels, closer to the first two games than the slower survival horror approach of Doom 3.WIKI

Doom 2017 Description

Expand your gameplay experience using DOOM SnapMap game editor to easily create, play, and share your content with the world.

STORY Doom 2017 :

You’ve come here for a reason. The Union Aerospace Corporation’s massive research facility on Mars is overwhelmed by fierce and powerful demons, and only one person stands between their world and ours. As the lone DOOM Marine, you’ve been activated to do one thing – kill them all.



 مشخصات بازی : 

 نام بازی : Doom

 سبک بازی : first-person shooter

• سازنده بازی : id Software

• ناشر بازی : Bethesda Softworks

 سال انتشار : ۱۰, ۲۰۱۷

• کارگردان / طراح بازی : Adam Gascoine

• سایت مربوط : Click Here

 قابلیت انلاین : Yes

 قابلیت چند نفره  : Yes

•  امتیاز بازی : ۸ / ۱۰

• فرمت فایل : RAR / ISO

• رمز فایل : netpaak.com


حداقل سیستم مورد نیاز Doom  :

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
Processor: Intel Core i5-2400/AMD FX-8320 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 670 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or better
Storage: 55 GB available space
Additional Notes: Requires Steam activation and broadband internet connection for Multiplayer and SnapMap

 

سیستم پیشنهادی Doom :

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
Processor: Intel Core i7-3770/AMD FX-8350 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 4GB/AMD Radeon R9 290 4GB or better
Storage: 55 GB available space
Additional Notes: Requires Steam activation and broadband internet connection for Multiplayer and SnapMap


  YouTube HQ

 

تماشای تریلر بازی در یوتیوب


 Download links 

ورود به بخش گیم 

 

| نظر یا تجربیات خود را در رابطه با این بازی با ما به اشتراک بگذارید. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا