تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های شبیه سازبازی های پیشنهادیبازی ورزشی , متوری , ماشینی , هواپیمایی

دانلود بازی Forza Motorsport 7 برای PC و کرک CODEX + کرک + اپدیت

1/5 - (1 امتیاز)

دانلود بازی Forza Motorsport 7 برای PC و Xbox + کرک + نسخه پی سی (PC)ویندوز ۱۰

9999 دانلود بازی Forza Motorsport 7 برای PC و کرک CODEX + کرک + اپدیت

دانلود جدیدترین نسخه از بازی فورزا موتور اسپورت ۷ – Forza Motorsport 2017

Forza Motorsport 7 for Xbox One and Windows 10

یکی از مهم‌ترین بازی‌های ریسینگ صنعت گیم بدون شک سری Forza است. این سری با شبیه‌ساز Motorsport کار خود را آغاز کرد و حال در کنار برادر کوچک‌ترش یعنی سری Horizon، تبدیل به خانواده‌ای قدرتمند در این سبک شده‌‌اند. بازی Forza Horizon 3 که سال پیش منتشر شد، یکی از بهترین بازی‌های ماشین‌سواری آرکید را در اختیار طرفداران قرار داد و حال امسال نوبتی هم باشد،

نوبت هفتمین نسخه از شبیه‌ساز ریسینگ Forza Motorsport است. اما یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های جدید این بازی این است که این سری بازی که همیشه از نظر گرافیک فنی و بصری به یکی از بهترین‌های این سبک تبدیل شده، این بار قرار است روی قوی‌ترین کنسول ساخته شده در صنعت بازی‌های ویدیویی، یعنی ایکس‌ باکس وان ایکس منتشر شود و از این جهت نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. برای دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Forza Motorsport 7 برای PC و کرک CODEX + کرک + اپدیت

بازی Forza 7 به عنوان اولین شاخ کنسول ایکس‌ باکس وان ایکس، توانسته کیفیتی در حد و اندازه بالاترین تنظیمات یک پی سی ارایه دهد

بازی Forza Motorsport 7 تنها پرچمداری از بازی‌های فرست پارتی مایکروسافت است که باید با تمام توان خود قدرت کنسول جدید این کمپانی را به رخ بکشد و با توجه به نمایش‌های منتشر شده از این بازی، می‌توان گفت استودیو ترن ۱۰ روی مایکروسافت را زمین ننداخته است. این بازی روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس با رزولوشون ۴K و نرخ ثابت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و از نظر بصری به شدت چشمگیر ظاهر شده است که در کنار قابلیت HDR می‌تواند تجربه بازی را بیش از پیش هیجان‌انگیزتر کند.

همچنین این بازی روی کنسول‌های معمولی ایکس‌باکس وان با رزولوشن ۱۰۸۰p و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد، هر چند که مشخص نیست این نسخه از بازی از نظر بصری تا چه حد با نسخه ایکس‌باکس وان ایکس فرق خواهد داشت اما می‌توان گفت که تغییرات در حدی خواهد بود که اگر عاشق سری فورزا و ریسینگ هستید، به خرید کنسول ایکس‌باکس وان ایکس فکر کنید.

تا به حال در نمایشگاه‌های مختلف و نمایش‌های گیم‌پلی بازی، Forza Motorsport 7 شرایط فنی و بصری فوق‌العاده‌ای داشته و اینطور که پیداست می‌توان از این نظر انتظار یک شاهکار از این اثر را داشت. اما بحث کنسول جدید و ارایه تجربه فنی و بصری را که کنار بگذاریم، Forza Motorsport 7 شرایط ویژه و جذابی دارد که می‌تواند طرفداران این سری را به شدت هیجان زده کند

این نسخه از فورزا دارای آب و هوای پویا است و به گفته‌ی سازندگان، این بازی رانندگی را متحول خواهد کرد و بیش از ۷۰۰ اتومبیل مختلف در داخل بازی گنجانده شده است. بازی Forza Motorsport 7 با رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ روی ایکس‌باکس اکس اجرا می‌شود. در ویدیو سینمایی بازی که با صحنه‌های گیم‌پلی بازی ترکیب شده است،

شاهد پیست‌های متنوع بازی هستیم. از مسابقات در پیست‌های خاکی گرفته تا پیست‌های خیابانی و سرسبز که با تنوع بالای اتومبیل‌ها ترکیب شده و همه‌ی این موارد دست به دست هم داده‌اند تا بهترین تجربه در زمینه مسابقات شبیه‌ساز رانندگی در اختیار کاربران قرار داده شود.  در ادامه گفته شد

بازی در تاریخ سه اکتبر روی رایانه‌های شخصی ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوطه را در گیم پاک تماشا کنید.

نسخه پی‌سی بازی از رزولوشن‌های فوق عریض ۲۱:۹ هم پشتیبانی خواهد کرد و علاوه بر آن، نرخ فریم بازی محدود نخواهد بود. بازی همچنین از ویژگی بازی بین پلتفرمی ایکس باکس وان و کامپیوتر پشتیبانی خواهد کرد و کاربران این دو پلتفرم می‌توانند بازی را باهم تجربه کنند. همچنین بازی Forza Motorsport 7 از قابلیت Play Anywhere نیز پشتیبانی می‌کند و افرادی که نسخه دیجیتالی بازی را روی یکی از پلتفرم‌ها خریداری کنند، به نسخه دیجیتالی دیگر پلتفرم نیز دسترسی خواهند داشت. منبع زومجی


Forza Motorsport 7 is a racing video game. It will be featuring over 700 cars and more than 200 different configurations to race on across 32 locations at launch, including all of them from Forza 6; a fictional street circuit in Dubai is one of the new circuits and several tracks returning from Forza 4 including Maple Valley Raceway, Mugello Circuit & Suzuka Circuit. Two features that are new to the Motorsport title include dynamic weather (previously seen in Horizon titles) and customisable drivers.


• گالری تصاویر بازی فورزا موتور اسپورت ۷

مقایسه گرافیک فورزا موتور اسپورت ۷ در PC و XboxOne

 


• سیستم مورد نیز برای اجرای بازی فورزا موتور اسپورت ۷ – Forza Motorsport: 

سیستم موردنیاز برای اجرای بازی در رزولوشن ۷۲۰p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه:

پردازنده: اینتل Core i5-750 یا AMD FX-6300
رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: انویدیا GT 740 / GTX 650 یا AMD R7 250X با دو گیگابایت حافظه

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی در رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه:

پردازنده: اینتل Core i5-4460یا AMD FX-8350
رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: انویدیا GTX 670 / GTX 1050 Tiیا AMD RX 560 با چهار گیگابایت حافظه

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی در رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه:

پردازنده: اینتل Core i7-6700Kیا AMD Ryzen 7 CPU
رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: انویدیا GTX 1080یا AMD RX Vega 64 با هشت گیگابایت حافظه

سیستم لپ‌تاپ پیشنهادی برای اجرا در رزولوشن ۷۲۰p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه:

پردازنده: اینتل Core i5-6200U
رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: Intel HD 520 (کارت گرافیکی مجتمع)


مشخصات بازی بازی فورزا موتور اسپورت ۷ – Forza Motorsport : 

 نام بازی : Forza Motorsport 7

 سبک بازی : ریسینگ ماشین مسابقه ای

 سال انتشار : ۲۰۱۷ سپتامبر

• سازنده بازی : Turn 10 Studios

• انتشار دهنده : Microsoft Studios

• سایت مربوط : Click Here

 قابلیت انلاین : Yes

 قابلیت چند نفره  : Yes

 صفحه بازی در استیم : No /  Click Here

• حجم بازی : ۱۰۰ GB

• فرمت فایل : RAR / ISO

• امتیاز بازی : ۹٫۲/۱۰

• رمز فایل : netpaak.com

• نرم افزار های ضروری برای اجرا : درصورت نیاز / اخرین نسخه دایرکت ایس ۹,۱۰,۱۱,۱۲ /  اخرین نسخه دات نت فریمورک / اخرین نسخه Microsoft Visual C++ Redistributable / اخرین نسخه Steam  / اخرین نسخه OpenAL / اخرین ورژن انویدیا فیزیکس / اخرین نسخه Uplay /  اخرین نسخه Origin /

• راهنما و نکات :

– ابتدا بازی را با دانلود منیجیر IDM دریافت کنید | فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید. || هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید. || کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

Undo font awesome.svg e1502910420304 دانلود بازی Forza Motorsport 7 برای PC و کرک CODEX + کرک + اپدیت اخرین ورژن ابزارهای ضروری بازی


آموزش نصب نسخه فشرده FitGirl:

۱: دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

۲: فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و ستاپ را اجرا کنید تا عملیات نصب آغاز شود.

۳: پس از اتمام نصب بازی، شورتکات ایجادشده تحت عنوان “Forza Motorsport 7 (Install Crack)” را حتما به صورت Run as Administrator اجرا کنید. حال، باید چندین گام را طی کنید که ترتیب انتخاب گزینه‌ها در اجرا و نصب به صورت زیر است:

Steps are: 3 -> 1 -> 4 -> 5

۴: با استفاده از شورتکات ایجاد شده در منوی استارت ویندوز خود، بازی را اجرا کنید (بازی شورتکات بر روی دسکتاپ ایجاد نمی کند و حتما باید از استارت منو اجرا شود).


آموزش نصب نسخه فشرده DODI:

۱: دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

۲: فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و ستاپ را اجرا کنید. با نمایش عکس بازی، یک بار جهت بالا را بزنید تا صفحه نصب و تنظیمات مربوطه نمایش داده شود.

۳: فایل “UWP_Helper.bat” واقع در محل نصب بازی خود را اجرا کنید. حال به ترتیب محتوای مربوطه را نصب نمایید:

فعال سازی حالت Developer Mode => نصب بازی => نصب DLCها => غیرفعال سازی Developer Mode

۴: با استفاده از شورتکات ایجاد شده در منوی استارت ویندوز خود، بازی را اجرا کنید (بازی شورتکات بر روی دسکتاپ ایجاد نمی کند و حتما باید از استارت منو اجرا شود).


رفع مشکلات رایج بازی:

نکته اول: برای اجرای بازی حتما نیاز به ویندوز ۱۰ ورژن ۱۹۰۹ به بالا دارید.

نکته دوم: اگر پس از نصب و اتمام کرک شدن، باتوجه به اجرای بازی از استارت منو، بازهم بازی برای شما اجرا نشد؛ لطفا بازی را در پارتیشن دیگری غیر از درایو ویندوز خود نصب کنید.

نکته سوم: در اولین بار که بازی را اجرا می کنید، از شما آدرسی جهت ذخیره سازی سیو بازی می خواهد. هرجایی که دوست دارید را انتخاب کنید.

نکته چهارم: حتما به اکانت Microsoft خود لاگین باشید. از لاگین بودن در دو بخش XBOX و Windows Store در محیط ویندوز ۱۰ اطمینان حاصل کنید. توصیه می‌شود از یک اکانت غیررسمی استفاده کرده و اکانت اصلی مایکروسافت خود را استفاده نکنید.

نکته پنجم: اگر حالت Developer Mode توسط ستاپ بازی برای شما فعال نشد، برای نصب موفقیت آمیز بازی حتما باید آن را به طور دستی (از طریق Settings -> Windows Update -> For Developers) فعال کند.

نکته ششم: حتما مطمئن شوید که سیستم شما و گرافیک کارت شما در حالت High-Performance می باشند. بر روی سیستم های دارای دو کارت گرافیک، عموما گرافیک کارت اصلی شناسایی نمی شود و باعث می شود تا بازی برای شما اجرا نشود. با تنظیمات High-Performance می توانید از شناخت گرافیک کارت اصلی خود برای اجرای بازی مطمئن شوید.


دقت داشته باشید که آنتی ویروس یا دیفندر شما به طور کامل غیرفعال باشد.

+ فایل های RAR یا ZIP دانلود شده را توسط نرم افزار WinRAR استخراج کنید. درصورت چند پارت بودن فایل های دانلود شده انها را در یک پوشه بریزید و فقط روی یکی از فایل ها راست کلیک کرده و گزینه EXTRACT HERE بزنید.

+ فایل ISO بدست آمده رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز ( MOUNT ) کنید و یا و نصب نمایید.
اگر از ویندوز ۱۰ استفاده میکنید نیازی به نرم افزارهای ذکر شده ندارید چرا که ویندوز ۱۰ از فایل های ISO پشتیبانی میکند. توجه کنید بعضی از بازی ها iso نیستن که نیازی به اقدامات بالا نیست و بعد از اکسترکت اقدام به نصب کنید.

+ کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید (در صورت نیاز) . نسخه های فشرده FITGIRL , COREPACK , BLACKBOX , R.G.Mechanics , dodi و .. نیازی به کرک ندارند.

کرک ها معمولا در پوشه های با نام گروه کرک کننده هست بطور مثال : codex , skidrow , hoodlum , PLAZA , CPY , crack و …


دانلود بازی Forza Motorsport 7 Ultimate Edition v1.174.4791.2 – FitGirl حجم: ۷۱ گیگابایت فرمت: Rar

پیش نیاز نصب : دانلود پکیج دایرکت ایکس بصورت نصب اسان اتوماتیک اختصاصی نت پاک + کاملترین نسخه

پیش نیاز نصب : Microsoft Visual C++  – مجموعه کامل ویژوال سی پلاس پلاس تا ۲۰۱۸ برای کامپیوتر

دانلود بازی Forza Horizon 3 فورزا هورایزن ۳ + نسخه کامل


‫5 دیدگاه ها

  1. منم دقیقا مشکل علیرضا رو دارم….ویندوزم ۱۰ نسخه ۱۸۰۹ هست…همه کاری کردم…همه پیش نیاز ها رو نصب کردم..همه اکانت ها رو ساختم…نسخه کودکس رو هم نصب کردم…ولی روی ایکونش توی استارت صفحه سیاه میاد و یه دایره کوچیک پایین سمت راست میچرخه و یکدفعه میپره بیرون….

    1. یه بازی دیگه نصب کن اول اون بازی رو انجام بده تقریبا ۵ دقیقه بعد بیا بیرون بزن فورزا موتور اسپورت مشکل حل میشه …راه حل دیگه ای کسی اگه میدونه بگه …ایراد از کجاست

  2. من نصب کردم نسخه codex رو و تمامی مطالب احل رو هم به درستی رفتم وقتی در منو استارت میزنم بر روی آیکن صفحه اولی که عکس بازی هست رو میاره و بعد صفحه سیاه میشه و کلا بسته میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا