تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های شبکه و چندنفرهبازی های سرگرم کننده

دانلود بازی Scribblenauts Showdown کامپیوتر + نسخه کامل و فشرده Fitgirl , Corepack

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Scribblenauts Showdown – کرک + اپدیت + نسخه کامل و فشرده Fitgirl , Corepack – PC

دانلود بازی Scribblenauts Showdown – دانلود بازی ۲۰۱۸ بازی Scribblenauts Showdown – دانلود بازی Scribblenauts Showdown – دانلود بازی Scribblenauts Showdown جدید دانلود بازی Scribblenauts Showdown – کرک + اپدیت + نسخه کامل و فشرده – دانلود بازی Scribblenauts Showdown جدید برای کامپیوتر  – دانلود بازی Scribblenauts Showdown ۲۰۱۸  بازی بسیار زیبا و فوقالعاده Fitgirl , Corepack  دانلود بازی – دانلود بازی ۲۰۱۸ – دانلود بازی جدید – گیم پاک – نت پاک 

بازی Scribblenauts Showdown

چندی قبل بخش سرگرمی های تعاملی برادران وارنر نسخه جدیدی از مجموعه Scribblenauts را با نام Scribblenauts Showdown معرفی کرد که یک بازی کلمه محور چندنفره است و برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. زمان زیادی به انتشار این بازی باقی نمانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یک تریلر جدید از بازی Scribblenauts Showdown منتشر شده است که گیم‌پلی بازی را به نمایش در می‌آورد.

اگر درباره بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Scribblenauts Showdown در سبک چندنفره و گروهی طراحی شده و به این خاطر تمرکز اصلی آن روی بازی با دوستان و خانواده است. این بازی تا ۴ کاربر را به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و بیش از ۲۵ بازی کوچک را در خود جای داده است که از میان آنها می‌توان به حالت رقابتی Showdown، حالت سنتی Sandbox و حالت Versus اشاره کرد.

دانلود بازی Scribblenauts Showdown در تاریخ پانزدهم اسفندماه (۶ مارس) برای PS4 ،Xbox One و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.


گیم پاگ | Game Paak

netpaak.ir telegram دانلود بازی Scribblenauts Showdown کامپیوتر + نسخه کامل و فشرده Fitgirl , Corepack

• لینک های مستقیم و پرسرعت دانلود بصورت رایگان

♥ دانلود بازی Scribblenauts Showdown

پانزدهم اسفندماه (۶ مارس) برای PS4 ،Xbox One و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد نسخه پی سی معلوم نیست…..


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا