تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های اکشن و شوتربازی های ماجراجوییبازی های مخفی کاری

معرفی و دانلود بازی The Last of Us Part II برای ps4 + نسخه هک شده + اورجینال

امتیاز یادت نره

دانلود بازی The Last of Us Part II برای ps4 pc بهمراه نسخه هک شده و اپدیت جدید  لینک مستقیم دانلود بازی کامپیوتر

دانلود بازی The Last of Us Part II برای ps4 به دانلود بازی د لست آف آس ۲ همراه نسخه هک شده دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی pc با لینک مستقیم

دانلود بازی The Last of Us Part II

 این مطلب بروزرسانی میشود

تصاویر و مطالب جدید اضافه شد .  

آخرین بازمانده از ما قسمت II (به انگلیسی : The Last of Us Part II) یک بازی ویدئویی رو به انتشار در سبک اکشن ماجراجویی و ترس و بقا است که توسط شرکت ناتی داگ در دست ساخت بوده و بوسیلهٔ سونی اینتراکتیو انترتینمنت برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. بازی برای اولین بار در دسامبر ۲۰۱۶ و در طی رویداد سالانه پلی‌استیشن اکسپیریئنس، به عنوان قسمت دوم و دنبالهٔ بازی آخرین بازمانده از ما (۲۰۱۳) رونمایی شد. داستان بازی حدوداً پنج سال پس از نسخه اول اتفاق می‌افتد و در این قسمت بازیکن کنترل شخصیت اِلی را به عهده خواهد گرفت.

netpaak.ir telegram معرفی و دانلود بازی The Last of Us Part II برای ps4 + نسخه هک شده + اورجینال

بازی The Last of Us Part II

  توضیحات کارگردان The Last of Us Part 2 پیرامون منابع الهامش در بازیسازی 

نیل دراکمن، کارگردان بازی‌هایی چون The Last of Us، یکی از چهره‌های مشهور حاضر در رویداد دایس است که در جریان پنل‌هایی، توضیحات مختلفی ارائه کرده است. وی دیروز اعلام کرد که شاید بازی بعدی استودیو ناتی‌داگ یک اثر سوم شخص نباشد و حال امروز، وی در پنل دیگری توضیحاتی پیرامون منابع الهامش در بازیسازی ارائه کرده است. وی صحبت‌هایش را این چنین آغاز کرد:

من از گذشته علاقه زیادی به بازی‌هایی با داستان قوی داشتم؛ بازی‌هایی مثل Monkey Island یا ساخته‌های استودیو Sierra. همچنین هنوز هم به یاد دارم که چقدر هنگام تجربه بازی Half-Life شگفت‌زده شده بودم. در جریان این پنل دراکمن توضیحات خیلی کمی در مورد بازی بعدی‌اش یعنی The Last of Us Part 2 ارائه کرد.

با این حال وی به این موضوع اشاره داشت که برای دیالوگ‌های این بازی، از سریال «پایان دنیا» شبکه نتفلیکس الهام‌هایی گرفته است. دراکمن فعالیتش در استودیو ناتی داگ را با کار روی بازی پلتفرمر Jak 3 به عنوان برنامه‌نویس آغاز کرد اما در ادامه وی مشغول کار روی سری Uncharted شد که داستانی غنی روایت می‌کرد. حال دراکمن در مورد این تغییر سبک بازی‌های استودیو هم توضیحاتی ارائه کرده و گفت:

ما پیش از آن بیش‌تر بازی‌هایی با کاراکتر‌های کارتونی ساخته بودیم. اما در آن زمان این فکر در ذهن من بود که چطور می‌توانیم داستان بهتری در بازی‌ها روایت کنیم و از این فکر بود که به سری آنچارتد با کاراکتری مثل نیتن دریک رسیدیم. رسیدیم به چنین نقطه‌ای و عملی کردن ایده‌هایمان، در ابتدا شبیه به یک رویا بود که به واقعیت تبدیل می‌شد.

از این نقطه به بعد ما سعی داشتیم تا داستان را در بازی‌هایمان جدی بگیریم و کار‌های قهرمانان بازی را بر اساس داستان شکل دهیم. مثلا در بازی Jax and Dexter ما مکانسیم سواری با موشک را پیاده کرده و سپس به این فکر کردیم که چطور می‌توانیم این مکانیسم را در داستان بازی هم قرار داده و آن را به شکلی منطقی پیاده کنیم.

دراکمن در ادامه به عنوان یکی از کارگردان‌های بازی The Last of Us مشغول شد که در یک دنیای آخرالزمانی جریان داشت و داستانی پیرامون دو شخصیت الی و جوئل روایت می‌کرد. دراکمن در جریان دایس در مورد نحوه شکل‌گیری ایده این بازی گفت.

The Last of Us ترکیبی از دو ژانر گیم‌پلی و روایت داستان متفاوت است

هیچکدام از بازی‌های ما، از جمله The Last of Us، فقط با ایده یک نفر ساخته نشده‌اند. بلکه ایده‌های مطرح‌شده توسط افراد مختلف استودیو و جمع‌بندی آن‌ها در نهایت منجر به ساخت بازی می‌شود.

با این حال ایده اصلی The Last of Us، برگرفته از یکی از پروژه‌های شکست‌خورده زمان دانشجویی خود من بود. محوریت اصلی این پروژه در رابطه با یک مرد و زن در دنیایی پر از زامبی بود که در نهایت موفق نشد. سپس در حالی که من روی ریبوت Jax and Dexter کار می‌کردم، اعضای تیم تصمیم گرفتند تا سراغ ایده‌ای جدید برویم و همین باعث شد تا ابتدا با سونی صحبت کرده و رضایت آن‌ها را برای انجام یک کار کاملا متفاوت جلب کنیم. پس از آن ما ایده‌های مختلفی مطرح کردیم که در نهایت این ایده‌ها توسعه یافته و به The Last of Us تبدیل شدند.

The Last of Us از نظر گیم‌پلی یک بازی شوتر است ولی داستان بازی، در مورد محافظت جوئل از الی است. پس همواره سبک داستان و گیم‌پلی بازی یکسان نیست و همین امر هم باعث شد تا ما در هنگام ساخت The Last of Us، سراغ مطالعه عمیق ریشه‌های این دو سبک برویم و یاد بگیریم که چطور می‌توانیم هم گیم‌پلی اکشن خوبی در بازی پیاده کرده و هم این داستان عاطفی را به شکل درستی روایت کنیم.

من همچنین دوست دارم تا داستان بازی را از طریق یک سری المان‌های گیم‌پلی متفاوت روایت کنم. برای مثال شما یک هسته گیم‌پلی کلی دارید که روند کلی بازی‌تان بر اساس آن پیاده شده است. اما در کنار این مساله، یک سری المان‌های گیم‌پلی مجزا هم دارید که از طریق آن‌ها، داستان روایت می‌کنید. مثلا ممکن است این المان‌ها شامل یک سری حرکات یا انیمیشن‌های خاص باشند که در یک بازه پنج دقیقه‌ای در بازی اتفاق می‌افتند ولی وجود آن‌ها در بازی برای پیش بردن داستان ضروری است. منبع زومجی

TheLastofUsPartII PGW 05 1024x576 معرفی و دانلود بازی The Last of Us Part II برای ps4 + نسخه هک شده + اورجینال

بازی The Last of Us 2 دارای تکنیک‌ های گرافیکی و فنی جدیدی 

سونی و شرکت ناتی‌داگ در مراسم Playstation Experience 2016 با نمایش تریلر خیره‌کننده‌ای از بازی The Last of Us 2 رونمایی کردند. پس از مراسم PSX 2016، شان اسکایگ، کارگردان هنری بازی Uncharted: The Lost Legacy، اعلام کرد استودیو ناتی‌داگ نسبت به ساخت نسخه دوم بازی The Last of Us بسیار هیجان‌زده است.

این بازی با موتور گرافیکی اختصاصی شرکت ناتی‌داگ در دست ساخت قرار دارد و این موتور دچار بهبودها و بروزرسانی‌هایی شده است که تکنیک‌های جدید گرافیکی و فنی بسیاری را در بازی The Last of Us 2 ایجاد خواهد کرد و ما شاهد بهبود گرافیکی بهتر و خارق‌العاده‌ای در این بازی خواهیم بود. لازم به ذکر است که پیش از این شرکت ناتی‌داگ برای ساخت بازی Uncharted 4: A Thief’s End از این موتور گرافیکی استفاده کرده بود.

prince mahlangu the last of us 8 معرفی و دانلود بازی The Last of Us Part II برای ps4 + نسخه هک شده + اورجینال

در The Last of Us Part 2 در نقش الی بازی خواهید کرد

شب گذشته و در جریان کنفرانس خبری Playstation Experience، سونی در اقدامی دنیای بازی‌های ویدیویی را سورپرایز کرد. رونمایی از The Last of Us: Part 2 را بدون شک باید مهم‌ترین لحظه این کنفرانس دانست. حال ناتی‌داگ، استودیو سازنده بازی، پس از رونمایی از آن اعلام کرده است که در قسمت جدید بازی The Last of Us، شما در نقش الی بازی خواهید کرد.

در انتهای تریلر منتشر شده، ما الی را می‌بینیم که می‌گوید که تمام آنها را پیدا می‌کند و از بین می‌برد. با این حال منظور وی از «آنها» اصلا مشخص نیست. هنگامی که از نیل دراکمن سوال پرسیده شد که منظور الی از آنها چه کسی است، وی به صورت مستقیم پاسخی به این سوال نداد. با این حال وی تایید کرد که The Last of Us Part II، بازیکنان به جای جوئل، کنترل شخصیت الی را بر عهده خواهند گرفت.

الی در بسته الحاقی Left Behind، شخصیت قابل بازی بود.

دراکمن در ادامه افزود که گیم‌پلی بازی با قسمت اول آن تفاوت‌های فاحشی دارد و اعلام کرد که الی کاملا با جوئل متفاوت است. در ادامه ارائه اطلاعات درباره بازی، دراکمن گفت که در حالیکه بازی اول درباره عشق بین الی و جوئل بود، قسمت دوم درباره نفرت است و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که گیمرها این حس را تجربه کنند.

در انتها نیز دراکمن تایید کرد که گوستاو سانتاولالا، آهنگ‌ساز قسمت اول بازی، برای آهنگ‌سازی قسمت دوم نیز باز خواهد گشت و اعلام کرد که بازی در مراحل اولیه ساخت است و تا انتشار آن زمان بسیار زیادی باقی‌مانده است.

نیل دراک‌من: در مورد کیفیت The Last of Us Part 2 به ما اعتماد کنید

پس از کنفرانس خبری سونی، نیل دراک‌من، کارگردان بازی، در پنلی دیگر اطلاعات جدیدی از بازی ارائه کرده است. وی ابتدا اعلام کرد که وقایع بازی چندین سال پس از اتفاقات قسمت اول رخ می‌دهد و الی در این نسخه ۱۹ سال سن دارد.

دراک‌من در ادامه اعلام کرد که به طرفداران حق می‌دهد که نگران کیفیت بازی باشند و بترسند از اینکه نسخه دوم نتواند کیفیتی مشابه قسمت اول ارائه دهد و در نتیجه خاطرات خوب آن‌ها از بازی را خراب کند. با این حال وی اعلام کرد که گیمر‌ها باید به استودیو ناتی‌داگ و تیم سازنده بازی اعتماد داشته باشند:

ما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد این دنباله کردیم. می‌دانیم که طرفداران از اینکه قرار است دوباره با این دو کاراکتر همراه شوند، کمی نگران هستند و می‌ترسند که خاطرات خوب‌شان از بازی خراب شود. ولی مطمئن باشید که ما در مورد تمامی جنبه‌های بازی فکر کرده‌ایم و البته باید این مورد را هم بدانید که هیچ‌کس به اندازه ما این کاراکتر‌ها را دوست ندارد و ما اگر حس می‌کردیم که ارائه روایت جدیدی از آن‌ها اشتباه است، هرگز این کار را انجام نمی‌دادیم.

the last of us part 2 video game x222 معرفی و دانلود بازی The Last of Us Part II برای ps4 + نسخه هک شده + اورجینال

دراک‌من در ادامه اعلام کرد که حضور کاراکتر‌های دیگر در بازی را نیز بررسی کرده است:

من ایده‌های مختلفی را برای این بازی بررسی کردم که در برخی از آن‌ها، قرار بود از کاراکتر‌های دیگری به جای جوئل و الی استفاده کنیم. ولی خب هیچ‌یک از این ایده‌ها جذاب نیستند.

چرا که The Last of Us در مورد این دو کاراکتر است و نسخه دوم بازی هم باید دنباله داستان قسمت اول و به نوعی مکمل آن باشد. به نظرم زمانی که داستان این دو نسخه را در کنار یکدیگر بررسی کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که ما یک روایت بسیار عمیق را تعریف کرده‌ایم.

پس از طرفداران می‌خواهم که به ما اعتماد کنند تا بتوانیم آنچه را که لایق‌شان هستند، ارائه کنیم.

صداپیشه‌های بازی The Last of Us Part II 

ویکتوریا گریس صداپیشه شخصیت یارا (وی سابقه صداپیشگی در فیلم ۴۷ Ronin را دارد)
ایان الکساندر صداپیشه شخصیت لو
امیلی اسوالو صداپیشه شخصیت امیلی (بازیگر سریال سوپرنچرال)
لورا بیلی صداپیشه شخصیتی که هنوز معرفی نشده است (صداپیشه شخصیت ندین در سری Uncharted و کیت در سری Gears of War)

یک کاراکتر دیگر در طول روند بازی The Last Of Us Part 2، الی را همراهی خواهد کرد

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با توجه به مصاحبه‌ی جدید نیل دراکمن، کارگردان خلاق بازی و نایب‌رئیس شرکت ناتی داگ، متوجه شدیم که در این قسمت هم مثل قسمت قبلی، شخصیت اصلی را یک کاراکتر دیگر طی روند بازی همراهی خواهد کرد.

دراکمن در این باره به خبرگزاری Buzzfeed گفت:

الی در قسمت قبلی در نقش یک کاراکتر همراه ظاهر شد، حالا او شخصیت اصلی است و ما کنترلش می‌کنیم. امروز می‌توانم بگویم که در طی پیشرفت داستان The Last of Us Part II یک سری کاراکتر را خواهیم دید که او را همراهی می‌کنند؛ اگرچه در دموی نمایش داده شده در E3 چنین شخصیتی را ندیدیم.

رویکرد کلی ما نسبت به این کاراکترِ همراه، مثل قبل، این است که چگونه با آن‌ها رفتار کنیم و چگونه به این کاراکترها شخصیتی ببخشیم که بتوانند در جهان بازی پیش‌روی کنند، کارهایی معنی‌دار انجام بدهند و شما را شگفت‌زده کنند.

در قسمت قبلی ما کاراکتر جوئل را کنترل کردیم. مردی که مانند یک پدر از الی در طی داستان بازی مراقبت کرد و ماجرای The Last of Us را به نقطه‌ی پایانش رساند. الی در قسمت اول نقش کاراکترِ همراه و غیرقابل بازی را ایفا کرد و البته گاهی اوقات نیز ورق برمی‌گشت و شاهد کنترل او به عنوان شخصیت اصلی و جوئل به عنوان شخصیت همراه بودیم. در این مصاحبه‌ی دراکمن، او هویت کاراکتر همراه الی در The Last of Us Part II را مشخص نکرد و به‌زودی تنور گمانه‌زنی‌ها در مورد هویت کاراکتر مذکور، داغ خواهد شد.

b6882f8b b379 49a3 9fe3 c8c0c32bf2b5 معرفی و دانلود بازی The Last of Us Part II برای ps4 + نسخه هک شده + اورجینال 44edc374 2d7f 40a3 8983 18b589fbed52 معرفی و دانلود بازی The Last of Us Part II برای ps4 + نسخه هک شده + اورجینال

• اطلاعات جدید The Last of Us Part II در جریان پنل اختصاصی بازی در E3 2018

 پنل اختصاصی این بازی برگزار شده است و در آن، کرت مارگانو و آنتونی نیومن، از اعضای استودیو ناتی‌داگ، اطلاعات بیش‌تری از بازی ارائه کردند. البته برخی از این اطلاعات، تقریبا مشابه همان‌هایی هستند که نیل دراکمن هم ارائه کرده بود و به همین دلیل، دیگر آن‌ها را تکرار نخواهیم کرد و در این مطلب، فقط سراغ اطلاعات جدید ارائه‌شده در پنل اختصاصی بازی می‌رویم.

طبق اعلام سازندگان، الی در مقایسه با جوئل، از لحاظ جسمانی شخصیت ضعیف‌تری است و این مساله را در گیم‌پلی بازی به وضوح خواهیم دید. با این حال الی، مزایایی هم در مقایسه با جوئل دارد و مثلا، از چالاکی بیش‌تری برخوردار است. به همین سبب هم سبک مبارزه وی کاملا متفاوت از جوئل خواهد بود ولی کماکان آن حس خشونت و بی‌رحمی در مبارزات را در الی هم مشاهده خواهیم کرد.

همچینن مبارزات بازی، در مقایسه با نسخه اول، کاملا استراتژیک‌تر شده‌اند و به لطف سیستم ساخت و ساز بازی و همچنین سیستم جدید جاخالی دادن، می‌توانید از شیوه‌های مختلفی برای مبارزات استفاده کنید.

الی از نظر قدرت جسماتی ضعیف‌تر از جوئل است و به همین دلیل، سبک مبارزه‌ای کاملا متفاوتی دارد

یکی از مسائلی که در این چند روز بحث پیرامون آن زیاد است، بیش از حد سینمایی بودن نمایش بازی در کنفرانس سونی بود و عده‌ای، اعتقاد داشتند که نمایش نهایی بازی ممکن است چنین شرایطی نداشته باشد. با این حال سازندگان بازی در پنل آن اعلام کردند که فرضا برای جاخالی دادن، انواع و اقسام انیمیشن‌ها طراحی شده است و به همین دلیل هم الی هر بار، بسته به شرایط و جهت ضربات، واکنش متفاوتی نشان می‌دهد و شاهد انیمیشن متفاوتی برای جاخالی دادن هستیم که این مورد، خود یکی از دلایلی است که حس و حال سینمایی‌تری به بازی و گیم‌پلی آن می‌دهد.

توضیحات سازندگان The Last of Us 2 در پنل آن، بیش‌تر روی مبارزات متمرکز بود و به همین دلیل، آن‌ها کمی هم در مورد آزادی‌عمل در مبارزات توضیح دادند.

بر این اساس، مبارزات بازی روند از پیش تعیین‌شده‌ای ندارند و ممکن است بسته به تصمیم‌های بازیکن، هر گیمر اتفاقات مختلفی را از حیث مبارزات تجربه کند. به عنوان مثال، ممکن است یک بازیکن از همان ابتدا با نهایت خشونت وارد عمل شود، یک بازیکن دشمن را به سبک مخفی‌کارانه از بین ببرد و حتی یک بازیکن کلا فرار و رد شدن از محیط را به ماندن و مبارزه ترجیح بدهد و بی‌خیال نبرد شود.

همچنین در طول بازی، اصلا قرار نیست شاهد روندی خطی باشیم و فرضا، مرز‌هایی برای جدا کردن مواردی مثل مبارزه یا حرکت در محیط وجود داشته باشند. از این رو ممکن است وقتی که همه‌چیز خیلی آرام به نظر می‌رسد، ناگهان درگیری‌های شدیدی شکل بگیرد و به همین دلیل، بازی همیشه آن حس تنش را خواهد داشت و هرگز، احساس امنیت نخواهیم داشت.

به عنوان آخرین نکته جدید در مورد بازی، سازندگان اشاره‌ای به سیستم ساخت و ساز غنی بازی داشتند که با استفاده از آن، می‌توان سلاح را ارتقا داد یا حتی مهمات مختلفی برای استفاده ساخت.

به هر حال با توجه به توضیحات سازندگان و همچنین نمایش اخیر بازی، به نظر می‌رسد که ناتی‌داگ در مسیر ساخت یک بازی فوق‌العاده دیگر هم قرار دارد و حال، فقط باید منتظر ماند و دید که The Last of Us Part II، در نهایت چه زمانی منتشر خواهد شد. نظرات خود را در مورد اطلاعات جدید بازی با زومجی در میان بگذارید.

 The Last of Us Part 2 Gallery

دانلود بازی The Last of Us Part II  لینک مستقیم دی ال سی پچ 


Description

The Last of Us Part II began in 2014. Troy Baker and Ashley Johnson reprise their roles as Joel and Ellie, respectively. The story is written by Neil Druckmann and Halley Gross Gustavo Santaolallareturns to compose and perform the score. Anthony Newman and Kurt Margenau are game directors; Bruce Straley, game director on The Last of Us, left Naughty Dog in 2017. The game will feature multiplayer.

The Last of Us Part II was announced at the PlayStation Experience event on December 3, 2016. The first trailer revealed the return of Ellie and Joel, whose story takes place five years after the first game; players control Ellie. Whereas the first game centers on love, Druckmann stated Part II centers on hate. Motion capture began in 2017.[citation needed]

The second trailer was released on October 30, 2017, as part of Paris Games Week. It revealed four new characters: Yara (played by Victoria Grace), Lev (Ian Alexander), Emily (Emily Swallow), and an unnamed character played by Laura Bailey. Druckmann stated that the characters “are integral to [Ellie and Joel’s] next journey” The game was featured at Sony’s E3 event on June 11, 2018.


.


 مشخصات بازی : 

 نام بازی : The Last of Us 2 / The Last of Us Part II

 سبک بازی : اکشن ماجراجویی / Action-adventure , survival horror /

 سال انتشار : *** / *** / ۲۰۱۹

• سازنده بازی : Naughty Dog

• ناشر بازی : Sony Interactive Entertainment

• سایت مربوط : Click Here

• کارگردان + نویسنده + طراح بازی : Neil Druckmann  / Halley Gross + Emilia Schatz Richard Cambier

 قابلیت انلاین : Yes

 قابلیت چند نفره  : Yes

• فرمت فایل : RAR / pkg

•  امتیاز بازی : * / ۱۰ 

• رمز فایل : netpaak.com

  YouTube HD  

The Last of Us Part 2 Gameplay Trailer (4K) – E3 2018 – YouTube

THE LAST OF US PART 2 Official Reveal Trailer (4K) – YouTube

The Last of Us 2 Trailer (4K) – Paris Games Week 2017 – YouTube


 Download links 

هنوز تاریخ انتشار برای بازی مشخص نشده.

 

 ورود به بخش گیم 

 

| نظر یا تجربیات خود را در رابطه با این بازی با ما به اشتراک بگذارید. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا