تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
فیلم ایرانی🎬 فیلم , سریال , انیمیشن , مستند , فیلم پاک

دانلود فیلم مسافر ری با کیفیت عالی – سیروس گرجستانی – دانلود فیلم ایرانی

امتیاز یادت نره

دانلود فیلم مسافر ری کیفیت عالی – دانلود فیلم ایرانی مسافر ری – فیلم سینمایی ایرانی مسافر ری با حضور / دانلود فیلم جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم مسافر ری دانلود مسافر ری با دوبله فارسی و کیفیت عالی فیلم قدیمی

دانلود فیلم جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k

دانلود فیلم ایرانی مسافر ری  دانلود فیلم imdb – wiki – youtube

فارسی دوزبانه و سانسور شده کیفیت بلوری Full HD 1080p , HD 720p – کیفیت اورجینال اچ دی و کیفیت فشرده و کم حجم موبایل اپارات نوستالژی تلویزیون

دانلود فیلم مسافر ری , دانلود مسافر ری , دانلود رایگان فیلم مسافر ری – فیلم سینمایی ایرانی  مسافر ری 

مسافر ری
مسافر ری

درباره فیلم:

قرن سوم هجری، مقارن با خلافت عباسی (دهمین خلیفه) و امامت دهمین پیشوای شیعه امام هادی (ع) است. عبدالعظیم حسنی یکی از شاگردانشان و مریدان امام هادی (ع) مغضوب دستگاه خلیفه است. پس از تخریب بارگاه امام حسین (ع) در کربلا به دستور عمال خلیفه، عبدالعظیم به توصیه امام هادی (ع)، به مهاجرتی طولانی به سمت ایران و شهرری می زند. این هجرت از نظر سیاسی بسیار پر اهمیت است و عبدالعظیم طی این مسافرت حامل پیام امام هادی (ع) به علویان ایرانی است.

netpaak.ir telegram دانلود فیلم مسافر ری با کیفیت عالی – سیروس گرجستانی – دانلود فیلم ایرانی

او در این مسافرت طولانی با خطرات و حوادث گوناگونی روبرو می شود و در مواجه با نژادها و اقوام مختلف ساکن ایران، جلوه هایی از فرهنگ شیعه اصیل را آشکار می سازد. سرانجام پس از مسافرتی خطیر و انباشته از حوادث تلخ و شیرین به مقصد می رسد.

در فیلم – سریال «مسافر ری» که پس از اکران در سینماها نسخه سریال آن از تلویزیون پخش شد، داریوش ارجمند به ایفای نقش پرداخته است؛ بازیگری که ۹ سال قبل از این کار با ایفای نقش در سریال «امام علی (ع)» به کارگردانی میرباقری و ایفای نقش مالک اشتر محبوبیت بسیاری را در میان مردم به دست آورده بود. ارجمند پیش از ایفای نقش در «مسافر ری» در سینمایی «اعتراض» به کارگردانی مسعود کیمیایی بازی کرده بود و بلافاصله پس از بازی در فیلم میرباقری و درست در همان سال مقابل دوربین سینمایی «سگ کشی» به کارگردانی بهرام بیضایی رفت و نقشی کاملا متفاوت را بازی کرد.
ویشکا آسایش دیگر بازیگر این فیلم است که او هم در سریال امام علی (ع) بازی داشت و از بازیگران اصلی این سریال هم محسوب می‌شد.

در کنار این دو بازیگر، هنرپیشگانی چون جمشید هاشم‌پور، محمدرضا شریفی نیا، عنایت بخشی، عنایت الله شفیعی، سیاوش طهمورث، زهره حمیدی و ستاره اسکندری نیز در فیلم- سریال «مسافر ری» بازی کرده بودند.
کارگردان : داود میرباقری
نویسنده : داود میرباقری
بازیگران : احمد نجفی، فرهاد خان محمدی، اکبر دودکار، سعید پیر دوست،محمدرضا شریفی نیا ، رضا ژیان،ویشکا آسایش،حسن پورشیرازی،بهناز جعفری و …..
این سریال کاری از داوود میرباقری کارگردان سریال های : امام علی (ع) ، معصومیت از دست رفته ، مختار نامه و … میباشد ، لازم به ذکر است که مابقی سریال های تاریخی را از بخش سریال های سایت میتوانید تهیه کنید


 ورود به بـخش دانـلود فیلم و انیمشن


لینک مستقیم و رایگان دانلود فیلم 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا