تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
250 فیلم برترفیلم special ( امتیاز بالای 7 )فیلم خارجی🎬 فیلم , سریال , انیمیشن , مستند , فیلم پاک

دانلود فیلم The Lives of Others 2006 زندگی دیگران زیرنویس

امتیاز یادت نره

دانلود فیلم دانلود فیلم The Lives of Others 2006 زندگی دیگران زیرنویس فارسی و کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k

دانلود فیلم The Lives of Others 2006 , دانلود فیلم زندگی دیگران , دانلود زندگی دیگران دوبله فارسی + زیرنویس فارسی , دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم دوبله فارسیدانلود فیلم خارجی، دانلود فیلم

کیفیت بلوری Full HD 1080p , HD 720p – زندگی دیگران + زیرنویس فارسی – کیفیت اورجینال اچ دی و کیفیت فشرده و کم حجم موبایل

ب

  جزء ۲۵۰ فیلم برتر IMDB با رتبه ۵۸ 

امتیاز: IMDb 8.4/10

netpaak.ir telegram دانلود فیلم The Lives of Others 2006 زندگی دیگران زیرنویس

ژانر: درام | اجتماعی

مخاطب: تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود.

محصول: آلمان

کارگردان: فلوریان هنکل فون دونرسمارک

ستارگان: اورلیش موئه ، سباستین کخ ، مارتینا گدک ، اورلیش توکور ، هربرت کنوپ ،هانس-اووه باوئر

سال تولید: ۲۰۰۶ میلادی

زبان: انگلیسی (زیرنویس فارسی)

مدت زمان: ۱۲۶ دقیقه

درباره فیلم :

زندگی دیگران فیلمی آلمانی و اولین فیلم بلند فلوریان هنکل فون دونرسمارک و برنده جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان سال ۲۰۰۶ است.

فیلم با بودجه کمی حدود ۲ میلیون دلار در آلمان ساخته شده و حدود ۱۰۰ میلیون دلار فروش داشته است.

این فیلم بیش از ۳۰ جایزه از جمله جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان سال ۲۰۰۶ را به دست آورده و با استقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شده است.

خـــلاصــه فیـلــم :

یک مامور پلیس امنیتی در برلین سال ۱۹۸۴ مامور میشود در مورد یک نویسنده و معشوقه اش جاسوسی و کسب اطلاعات کند.

پس از مدتی او متوجه میشود که تحت تاثیر رابطه و زندگی آنها قرار گرفته است…

نقد فیلم :

زندگی دیگران محصول سال ۲۰۰۶ آلمان است که سال بعدش، جایزه‌‌ی اسکار بهترین فیلم خارجی و سپس، ۵۹ جایزه‌ی دیگر را دریافت کرد.

داستان فیلم جاذبه‌ی تلخی دارد. عباس میلانی در مقدمه‌ی ” چند گفتار درباره‌ی توتالیتاریسم” می‌نویسد:” [ این نوع حکومت] چون برای فردیت احترامی قائل نیست…

پس ارجی برای عرصه‌ی خصوصی فرد قائل نیست و دولت را محق و در واقع مکلف می‌کند که بر تمامی لحظات زندگی یک یک انسان ها نظارت کند.

” فیلم جدا از محتوایش، پرظرافت و خوش ساخت، و اولین ساخته‌ی بلند کارگردانش است. یادداشت زیر را سایت culture wars در مه ۲۰۰۷ به قلم laure thomas منتشر کرده که ترجمه اش را می‌خوانید.

****

زندگی دیگران از آن فیلم‌هایی است که در معرفی‌اش خیلی ساده می‌گویند:” حتما باید ببینید.”

برهه‌ای رشک انگیز از زندگی در یکی از حداقل فضاهای مطلوب را تصویر می‌کند: آلمان شرقی کمونیستی زیر نظر پلیس مخفی (stasi).

در واقع، آنچه در این زندگی باارزش است (عشق و خلاقیت هنری) رفته رفته به واسطه‌ی رژیم تباه می‌شود. همه چیز بسته به میل مردی است که فهمیده چگونه این زندگی باارزش در مقابل همه‌ی پیش داوری‌های اولیه‌اش قرار دارد تا از آن محافظت کند.

فیلم این کارگردان جوان شما را به اواسط سال‌های ۱۹۸۰ می‌برد. فلوریان هنکل فن دونرسمارک در ۱۹۸۹ وقتی دیوار برلین فرو ریخت، باید شانزده ساله باشد. سقوط کمونیسم و اتحاد دوباره‌ی آلمان مهم‌ترین وقایع پنجاه سال اخیر اروپا هستند.

این رویداد مهم روی فلوریان جوان باید چه تاثیر شگفتی گذاشته باشد.

ل

دانلود فیلم The Lives of Others 2006 زندگی دیگران زیرنویس فارسی

****

روشن است که تماشای “زندگی دیگران” باید مدت‌ها پرسش‌هایی از این قبیل را در ذهنش برانگیخته باشد: زندگی مثل آن طرف دیگر باید چطور باشد؟ مردم چطور کنار آمدند؟ چطور ماندند و ارتباط برقرار کردند؟ چطور شوق آزادی را در خودشان سرکوب کردند؟

Das Leben der Anderen [زندگی‌های دیگران] ( که به تسامح زندگی دیگران و مفرد ترجمه می‌شود) درباره‌ی زندگی نمایشنامه نویسی سوسیالیست، گئورگ درایمن (سباستیان کخ)، ” تنها نویسنده‌ی غیر برانداز آلمان شرقی”، و معشوق بازیگرش کریستا_ماریا زیلاند (مارتینا گدک) است.

آنها دیگرانند و این زندگی آنهاست. پس زمینه‌ای که از زندگی آنها در جمهوری دموکراتیک آلمان (DDR) دیده می‌شود بی‌همتاست: هوپتمان گرد ویسلر (اولریش موهه)، مامور پلیس مخفی، از سوی وزیر فرهنگ دستور دارد در مورد زندگی آنها جاسوسی کند.

این عامل حکومت فاسد و کثیف کریستا_ماریا را دوست دارد و امیدوار است که خود را از شر رقیب عشقی که زندگی نمایشنامه نویس را زیر نظر پلیس مخفی قرار داده خلاص کند.

****

عملکرد “لازلو” (اشاره به a clin d`oeil [چشمک] به رقیب عشقی بوگارت در “کازابلانکا”) ویسلر را وارد زندگی زناشویی گئورگ و کریستا_ماریا می‌کند، و نشان می‌دهد که مقامات آلمان شرقی چگونه شنود می‌کردند.

همکار ویسلر که شب‌ها ایستگاه شنود را به راه می‌اندازد، می‌گوید:” ترجیح می‌دهم جاسوسی هنرمندها را بکنم…”، و در واقع نشان می‌دهد که زندگی هنرمندان مطلقا هوس انگیزتر از افسران پلیس مخفی است که اغلب منفور و بیمناک بودند.

ویسلر قبل از اینکه بفهمد عاشق می‌شود. نه تنها به واسطه‌ی جذابیت مارتینا گدک، بلکه به واسطه‌ی خود “لازلو” و زندگی فرهنگی زوجی که با دوستان و امور هنری روزگار می‌گذرانند. اما آنچه بیشتر مایه‌ی حسرتش می‌شود، به جای دلسردی از فساد ارکان رژیم، ایمان شاعرانه‌ی درایمن به سوسیالیسم است.

****

برای اینکه این شیوه بتواند اثر بگذارد نوشتن او بیشتر امیدبخش است تا سرکوفته. وقتی دنیا در برابرشان فرو می‌ریزد، که مقدر است،

بازیگر دوست داشتنی هم فرو می‌ریزد، همان که موهه تحت تاثیرش قرار گرفته و از او حمایت می‌کند.

بازی این مرد بسیار تاثیرگذار است؛ فقط با تغییرات جزئی در چهره، بیشتر اوقات احساسات خود را درباره‌ی این زوج در حد مجاب کردن ابراز می‌کند.

و همین است که فیلم را تاثیرگذار می‌کند. همین کانون تراژدی است که می‌تواند شخصیت‌های تک بعدی را رنج دهد و در مقابل، آنها را کاملا بپرورد: گریه می‌کنند اما می‌خندند، یاس و اشتیاق را احساس می‌کنند،

با هم و کنار همند اما مفلوک و تنها، اندوه می‌خورند و عصیان می‌کنند، و می‌میرند و زندگی می‌کنند.

پایان خوش هالیوودی در کار نیست، اما فیلم در احساسی از ایمان به انسانیت پایان می‌گیرد، و حتی می‌توان گفت پیروز می‌شود؛ سرانجام غل و زنجیرها می‌شکند.

منتقد: لارا توماس

ترجمه: ربیعیان

منبع: درخت ابدی

 


لینک های دانلود فیلم The Lives of Others 2006 زندگی دیگران زیرنویس فارسی :

 دانلود تریلر فیلم

 لینک مستقیم دانلود

 دانلود فیلم با کیفیت ۷۲۰

 حجم : ۱۰۵۰ مگابایت

 لینک مستقیم دانلود 

 دانلود فیلم با کیفیت ۱۰۸۰

 حجم : ۱۸۶۰ مگابایت

 لینک مستقیم دانلود


  دانلود ۲۵۰ فیلم برتر جهان

برچسب : دانلود فیلم The Lives of Others 2006 زندگی دیگران زیرنویس

دانلود فیلم The Lives of Others 2006 زندگی دیگران زیرنویس با کیفیت عالی و لینک مستقیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا