تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
انیمیشن

دانلود کارتون سینمایی پت و مت + محصول ۲۰۱۶

امتیاز یادت نره

دانلود انیمیشن دانلود کارتون سینمایی پت و مت با کیفیت عالی – کارتون پت و مت

دانلود انیمیشن کارتون سینمایی پت و مت, دانلود انیمیشن پت و مت ،دانلود انیمیشن دراکولای کوچک , دانلود انیمیشن ۲۰۱۸، دانلود انیمیشن، دانلود انیمیشن دوبله دانلود کارتون سینمایی پت و مت + محصول ۲۰۱۶

 

دانلود کارتون سینمایی پت و مت + محصول ۲۰۱۶

 

پت و مت (نام اصلی در زبان چک Kuťáci,… a je to!، Pat a Mat به معنی پات و مات در شطرنج) انیمیشنی ست که با استفاده از تکنیک لحظه‌ای (حرکت-توقف، استاپ موشن) در کشور چک ساخته‌شده‌است. این انیمیشن دارای دو شخصیت به نام‌های پت ومت است که توسط لوبومیر بنش و ولادیمیر ییرانک ساخته شده‌است.

netpaak.ir telegram دانلود کارتون سینمایی پت و مت + محصول ۲۰۱۶

این انیمیشن دو کاراکتر را نمایش می‌دهد که دچار مشکلات به وجودآمده توسط خود می‌شوند و سعی در تصحیح اشتباهات با استفاده از تمامی وسایل ممکن و غیرممکن و خرده‌ریزهای اطراف خود، دارند! که در نتیجه، مشکلات جدیدی به وجود می‌آید. در نهایت، هر دو اقدام به حل مشکل با روشهایی عجیب و غریب می‌کنند.

در این پویانمایی کلیه ابزار و لوازم فنی که معمولاً برای انجام کارهای فنی و تأسیساتی لازم می‌شود از قبیل چکش، مته، انواع پیچ و مهره، گیره کار، مقیاس اندازه‌گیری و غیره در اندازه‌ای کوچک و با دقت زیاد ساخته شده و توسط شخصیت‌های پویانمایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پت و مت با اعتماد به نفس بالا و البته مهارت زیاد در کار با این ابزار فنی، کاملاً بی‌پروا به تخریب آنچه موجود است می‌پردازند و البته نتیجه کار هم کاملاً از قبل قابل پیش‌بینی است.

نکتهٔ جالب این مجموعه این است که علاوه بر خنده‌دار بودن نمایش، دیدگاهی خوش‌بینانه، نسبت به زندگی را ارائه می‌دهد. این دو شخصیت رؤیایی هرگز با به وجود آمدن مشکلات جدید، دلسرد نمی‌شوند وسعی در حل مشکل با روشهای تخیـُلی و نامتعارف، دارند. این مجموعه همین‌طور به‌خاطر موسیقی زیبایش که توسط پیتر اسکومال ساخته‌شده‌است، خاطره‌انگیز است.

Folders Downloads Folder icon e1502789823739 دانلود کارتون سینمایی پت و مت + محصول ۲۰۱۶ دانلود کـارتون سینمایی پت و مت

 


ورود به بـخـش دانـلود فـیلـم و انـیمـیشن



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا