تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
ویـدئـو کـلیپ 🎞ویدیو کلیپ سینما و هنرمندان

صحبت های آتشین ابراهیم حاتمی کیا پس از دریافت سیمرغ

امتیاز یادت نره

انتقاد تند ابراهیم حاتمی‌کیا پس از دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر

 ابراهیم حاتمی کیا-فیلم به وقت شام-انتقاد تند از رشید پور-صحبتهای جنجالی حاتمی کیا پس از دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی-فیلمهای دفاع مقدسی سیمرغ داران سی وششمین جشنواره فیلم فجر-حاتمی کیا: شکایتم را پیش خدا میبرم-مدافعان حرم-حاج قاسم سلیمانی-فیلم فجر-سازمان اوج-سربازان گمنام امام زمان عج-فیلم مدافعان حرم-مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر-انتقاد به شبکه دو و سه سیما-سخنان تند ابراهیم حاتمی‌کیا علیه رشیدپور و تلویزیون در اختتامیه-من فیلمساز وابسته‌ام-من فیلمساز این نظامم-

صحبت های آتشین ابراهیم حاتمی کیا پس از دریافت سیمرغ

ابراهیم حاتمی کیا در اختتامیه جشنواره فیلم فجر از رضا رشیدپور برای ساختن واژه‌هایی علیه فیلم «به وقت شام» و نپرداختن برنامه های شبکه دو و سه به این فیلم انتقاد کرد.

ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم سینمایی «به وقت شام» در مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را به صورت مشترک به همراه بهرام توکلی برای فیلم «تنگه ابوقریب» دریافت کرد.

این کارگردان پس از دریافت جایزه با حضور روی صحنه، ضمن انتقاد از رویکرد تلویزیون و رضا رشیدپور در پرداختن به فیلم «به وقت شام» گفت: «من فیلمساز وابسته‌ام. من فیلمساز این نظامم. من ۳۰ سال است که روی این سن می‌آیم و می‌روم، بار اولم نیست. باید تقدیر کنم از سازمان اوج که واقعا سربازان گمنام هستند. افرادی مانند رشیدپور واژه‌هایی در این باره می‌سازند که مطرح می‌شود. من اعتراض می‌کنم به صداوسیما و از سبکه سه شکایت به خدا می‌برم.

حاج قاسم سلیمانی می‌گوید من برای «به وقت شام» گریه کردم اما اُف بر آن کسی که می‌گوید این فیلم کمدی است. من افتخار می‌کنم فیلمی درباره مدافعان حرم ساخته‌ام و افتخار می‌کنم بابت ساخت این فیلم از عزیزی مثل حاج قاسم سلیمانی هدیه گرفتم.»

netpaak.ir telegram صحبت های آتشین ابراهیم حاتمی کیا پس از دریافت سیمرغ

او افزود: «افرادی مانند رشیدپور واژه‌هایی در این باره می‌سازند که مطرح می‌شود. من اعتراض می‌کنم به صداوسیما و از سبکه سه شکایت به خدا می‌برم. حاج قاسم سلیمانی می‌گوید من برای به وقت شام گریه کردم اما ااف بر کسانی که می‌گویند این فیلم کمدی است. افتخار می‌کنم فیلمی درباره مدافعان حرم ساخته‌ ام و افتخار می‌ کنم بابت ساخت این فیلم از عزیزی مثل حاج قاسم سلیمانی هدیه گرفتم.»

حاتمی کیا همچنین گفت: «من اعتراض مي كنم به تلويزيون. من از مسئولان شبكه ٣ و ٢ شكايتم را به خدا مى برم. اين لجبازي و نگاه زشت را به خدا شكايت مى برم.»

 

پخش آنلاین ویدیو


برترین سخنرانان کشوری - رائفی پور - عباسی - پناهیان - دکتر حسن عباسی - بیانات رهبری - ایت الله قرائتی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا