تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
فیلم ایرانی

دانلود فیلم قانون مورفی – رایگان – کارگردانی رامبد جوان

امتیاز یادت نره

دانلود فیلم قانون مورفی – رایگان – کارگردانی رامبد جوان

دانلود رایگان فیلم قانون مورفی ۱۰۸۰/۷۲۰/۴۸۰

دانلود فیلم قانون مورفی

 

رامبد جوان برای سومین بار پس از فیلم‌های «پسر آدم، دختر حوا» و «اسپاگتی در هشت دقیقه» قرار است در فیلمی به کارگردانی خودش ایفای نقش کند. طبق اخبار، رامبد جوان قرار است در جدیدترین فیلم خودش به نام قانون مورفی به ایفای نقش بپردازد. روابط عمومی فیلم قانون مورفی اخیرا و با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام این فیلم، اعلام کرد که رامبد جوان به عنوان بازیگر در این فیلم حضور خواهد داشت. طبق تصویر منتشر شده، رامبد جوان در این فیلم با یک گریم و نقش متفاوت حاضر خواهد شد. شما می‌توانید تصویر منتشر شده از رامبد جوان برای بازی در فیلم قانون مورفی را یک‌بار دیگر در زیر ببینید.

دانلود فیلم قانون مورفی

فیلم قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی محمد شایسته در شمال کشور مراحل فیلمبرداری‌اش را پشت سر می‌گذارد. قانون مورفی یک فیلم پر بازیگر در ژانر اکشن-کمدی است. این فیلم بازیگرانی چون امیر جعفری، امیر جدیدی، سروش صحت، هادی کاظمی و حالا رامبد جوان را در تیم بازیگری‌اش می‌بیند. در خبرهای قبلی منتشر شده از این فیلم اعلام شده بود که قانون مورفی یک بازیگر اصلی دارد که به‌زودی معرفی خواهد شد.

دانلود فیلم قانون مورفی

با توجه به معرفی رامبد جوان، احتمال دارد که رامبد جوان همان بازیگر اصلی باشد که قرار بود معرفی شود. مدتی پیش اخباری مبنی بر پخش نشدن برنامه خندوانه در ایام عید به دلیل ساخت فیلم قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان منتشر شد. طبق آن خبر فیلمبرداری فیلم قانون مورفی تا اواخر اسفند به پایان می‌رسید که اکنون مشخص شده است فیلمبرداری این فیلم تا اواسط فروردین ادامه خواهد داشت. این موضوع می‌تواند پخش نشدن برنامه خندوانه در طول نوروز را تقریبا قطعی کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا