تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
مطالب " مهدویت "

نقش یهودیان فراماسون در اداره جهان

امتیاز یادت نره

نقش یهودیان فراماسون در اداره جهان

نقش یهودیان فراماسون در اداره جهان

نقش یهودیان فراماسون در اداره جهان

نقش یهودیان فراماسون در اداره جهان

همانطور که می‌دانیم یهود و صهیونیسم با فراماسون رابطه‌ای تنگاتنگ دارند و می‌توان گفت فراماسون یکی از زیرمجموعه‌های یهودیت انحرافی است که در واقع خدمت‌گذار شیطان و مجری دستورات اوست. در این مطلب نگاهی اجمالی می‌اندازیم به نقش یهودیان ماسون در اداره جهان.

یهودیان فراماسون ابتدا کنترل اسرائیل را به دست گرفتند و بانفوذ در آمریکا، کرسی‌های قدرت را نیز در این کشور به دست آورده‌اند و هم‌اکنون به دنبال تصاحب کل جهان هستند. هدف اصلی یهودیان فراماسون به کنترل درآوردن و برده کردن تمامی افراد جهان است. آن‌ها به دنبال بنا کردن جامعه‌ی نوین جهانی هستند و منتظر ظهور مسیح خودشان‌اند. در متون اسلامی از این مسیح دروغین به نام دجال یا ضد مسیح نام‌برده می‌شود. یهودیان فراماسون به دنبال ساخت معبد سلیمان هستند.

یهودیان فراماسون به طرز آرام و در سکوت رسانه‌ای به دنبال خراب کردن مسجدالاقصی در اورشلیم هستند. یهودیان ارتودکس بیشترین نقش را در این بازی به عهده گرفته‌اند. در بالای تپه‌ی دوم در اورشلیم، یهودیان فراماسون می‌خواهند معبدی را بسازند که بتوانند مسیح دروغین را پرستش کنند.

netpaak.ir telegram نقش یهودیان فراماسون در اداره جهان

عقاب دو سر مصری در نماد یهودیان فراماسون و ارتودکس دیده می‌شود. آن‌ها بی‌نهایت تشنه‌ی قدرت هستند و سعی دارند کشور بزرگ اسرائیل را بنیان نهند. خوب به نماد بالا دقت کنید. چرا باید در نماد یهودیان از عقاب دو سر مصر باستان و تاج ملکه استفاده شود؟ چرا یهودیان ارتودوکس علاقه‌ی وافری به مصر باستان دارند؟ به نماد هرم بالای نماد دقت کنید.همچنین عدد ۳۳ داخل آن مضربی از عدد ۱۱ است(عدد ۱۱ یکی از نمادهای شیطان و شیطان‌پرستی است).

فراماسونری، جادوی یهودیان
پس از تحقیقات زیاد، برخی مورخان متوجه شدند که ارتباط تنگاتنگی بین یهودیان و لژهای فراماسونری وجود دارد. دینی که امروزه به یهودیت معروف است، ترکیبی از جادوی سیاه کابلا و آمیزه‌های بابل در عراق قدیم است. اکس مارس، یک محقق آمریکایی است که تحقیقات زیادی را راجع به ماسون ها انجام داده است. او برای فراماسونری سی‌وسه پله در نظر گرفته است. او معتقد است که تمامی قوانین فراماسونری از آمیزه‌های یهودیان است.

آلبرت پایک یکی از استادان اعظم فراماسونری در تعالیمش که به‌طور مخفیانه کشف‌شده است بین می‌کند که جادوی کابالا یکی از ابتدایی‌ترین مراحل فراماسونری است. استاد بزرگ فراماسونری از جادوی سیاه و ارتباط با شیاطین استفاده‌ی زیادی می‌کنند.

پایک می‌نویسد: “در جادوی کابالا، نام واقعی شیطان، یاه وه است. ما شیطان را یک فرد نمی‌دانیم. بلکه او را نیرویی می‌دانیم که برای همه آزادی و برابری می‌آورد.” پایک درجایی دیگر بیان می‌کند که یهودیان فراماسون، اسرار  و رموزشان را برای سال مخفی کرده‌اند.

مارس می‌گوید: “من برای سال‌ها اسرار فراماسونری را بررسی کرده‌ام. کتب زیادی را در این زمینه نوشته‌ام و امروز با جرات به شما می‌گویم که فراماسونری جادوی خالص و کابالای یهودیان است. در کتاب‌های من پرده از اسرار بسیار هولناکی برداشته‌شده است. یهودیان می‌خواهند تمامی ملت‌های جهان را فریب دهند و در این راه هر جنایتی را نیز انجام خواهند داد. آن‌ها از رمان مزرعه حیوانات جورج اروول استفاده‌ی زیادی کرده‌اند و با شعارهایی مانند برابری انسان ها، افراد زیادی را شست و شوی مغزی داده‌اند.”

نحوه ی به قدرت رسیدن یهودیان فرماسون در اسرائیل

یهودیان فراماسون از سال ۱۹۴۸ میلادی آهسته و به‌آرامی قدرت را در اسرائیل به دست گرفتند. دیوید بن گوریان، نخستین نخست‌وزیر اسرائیل یک فراماسون بود. در ویدئویی که مخفیانه از انجمن سری ماسون ها در اسرائیل ضبط‌شده است، آن‌ها رفتارهایی بسیار عجیب‌وغریب داشته‌اند.
تصویری از عبدالله دوم، پادشاه اردن و عهود بارام نخست وزیر اسرائیل. هر دوی آن‌ها ماسون بوده اند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل نیز هنگامی‌که در آمریکا بود به لژهای فراماسونری رفت‌وآمدهای زیادی می‌کرد. یهودیان فراماسون از طریق تلویزیون و سایر رسانه‌های جمعی جادوی کابالا را وارد ذهن‌های مردم می‌کنند. در بیشتر کشورهای جهان، کنترل دولت‌ها در دستان فراماسون‌ها است. آن‌ها با ایجاد جنگ سعی در ناامن کردن مناطق مختلف جهان دارند.

منبع: شگفتی‌های تاریخ / تبیان

فراماسون‌ ها پایه‌ گذاران هالیوود

فراماسونری فرقه ای پیچیده و مخفی

اسرار فوق سری فراماسونری + عکس


مقاله مهدویت + تسلیم و جامعه مهدوی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا