تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

وحید امیری به ترابزون اسپور ترکیه پیوست / رسمی / تصویری

امتیاز یادت نره

وحید امیری به ترابزون اسپور ترکیه پیوست / رسمی / تصویری – وحید امیری به ترابزون اسپور ترکیه پیوست

وحید امیری به ترابزون اسپور ترکیه پیوست / رسمی / تصویری

وحید امیری به ترابزون اسپور ترکیه پیوست

 


 

netpaak.ir telegram وحید امیری به ترابزون اسپور ترکیه پیوست / رسمی / تصویری

وحید در ترکیه

به گزارش “ورزش سه”، وحید امیری یکی از دو ستاره پرسپولیسی ها بود که پس از پایان بازی های جام جهانی صحبت از جدایی‌شان به گوش می رسید. هافبک – مهاجم سرخ پوشان که دو فصل اخیر را با پیراهن این تیم به میدان رفته بود پس از پایان لیگ هفدهم قرارداد خود را با این تیم پایان یافته می دید و به همین دلیل مانعی برای جدایی خود نمی دید.

او در روزهای پس از جام جهانی و در تعطیلات دو هفته ای به سبک و سنگین کردن پیشنهادات پرداخت تا بهترین تصمیم را برای خود بگیرد.

وحید امیری که دو فصل اخیر را در جمع پرسپولیسی ها درخشان ظاهر شد در جام جهانی روسیه و در هر سه دیدار تیم ملی به میدان رفت. بازی های موفق این مهاجم با پیراهن تیم ملی در آوردگاه جهانی باعث شد تا پس از پایان این رقابت ها پیشنهادات خوبی جهت لژیونر شدن به این بازیکن ارائه شود و او نیز پس از مدت ها بررسی به این نتیجه رسید تا در ترکیه و تیم ترابزون اسپور به دوران فوتبال خود ادامه دهد.

 

01321439 وحید امیری به ترابزون اسپور ترکیه پیوست / رسمی / تصویری

امیری پس از حضور در تیم نفت تهران توانست با ارائه بازی هایی چشم نواز نام خود را بر سر زبان ها بیندازد تا در نهایت با انتخاب کارلوس کی روش به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی راهی جام ملت های آسیا شود.

او پس از دوران موفق همراه نفتی ها به جمع سرخ پوشان پایتخت پیوست و توانست دو فصل موفق را با این تیم سپری کند. فصل هایی که بازی های خوب امیری و دیگر بازیکنان سرخ پوشان دو قهرمانی پیاپی برای شاگردان برانکو در پی داشت.

ملی پوش لرستانی فوتبال ایران در اولین فصل حضور خود در جمع سرخ پوشان توانست با ۶ گل زده و ارسال ۶ پاس گل یکی از بهترین بازیکنان این تیم لقب بگیرد. در لیگ هفدهم نیز همین موفقیت برای امیری تکرار شد چرا که او توانست با ۷ پاس گل مشترکا در رده دوم بهترین گلسازهای لیگ قرار بگیرد.

امیری در دو فصل اخیر همان طور که یکی از مهره های تعیین کننده برانکو محسوب می شد، از جمله بازیکنان منتخب و مورد اعتماد کارلوس کی روش نیز بود و حضور ثابت او در هر سه دیدار مهم تیم ملی در جام جهانی روسیه نشان دهنده همین نکته است.

 

01321437 وحید امیری به ترابزون اسپور ترکیه پیوست / رسمی / تصویری

هافبک – مهاجم سابق پرسپولیسی ها که پیشنهاد اخیر خود را شاید آخرین فرصت برای لژیونر شدن می دید پس از بازگشت ملی پوشان از روسیه تمام تلاش خود را به کار بست تا بتواند بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرد و در نهایت بیرون آمدن نام تیم ترابزون اسپور ترکیه نشان داد که او باید فصل پیش رو را در لیگ همسایه شمال غربی کشورمان به بازی بپردازد.

ترابزون اسپور ترکیه یکی از قدیمی ترین و مطرح ترین تیم های حاضر در سوپرلیگ ترکیه محسوب می شود. آنها ۵۰ سال پیش و در سال ۱۹۶۷ موجودیت خود را اعلام کردند و تاکنون نیز در سطح اول فوتبال این کشور حضور داشتند.

در حال حاضر اونال کارامان سرمربی گری این تیم را برعهده دارد و در لیگ قبلی آنها توانستند به رده پنجم جدول دست پیدا کنند.

 

01321436 وحید امیری به ترابزون اسپور ترکیه پیوست / رسمی / تصویری

نکته ویژه حضور امیری در تیم ترابزون اسپور ترکیه به تعداد بازیکنان ایرانی در این تیم باز می گردد چرا که تاکنون هیچ بازیکن ایرانی برای این تیم به میدان نرفته است تا مهاجم سابق سرخ پوشان این عنوان را به نام خود بزند. امیری اولین بازیکن جذب شده تیم ترکیه ای برای آغاز فصل جدید نیز محسوب می شود.

ترابزون اسپور اولین قهرمانی خود را در فصل ۷۶-۱۹۷۵ به دست آوردند و پس از آن نیز پنج بار دیگر موفق به تکرار آن شدند.

 

01321438 وحید امیری به ترابزون اسپور ترکیه پیوست / رسمی / تصویری

 


 

وحید امیری به ترابزون اسپور ترکیه پیوست / رسمی / تصویری – وحید امیری به ترابزون اسپور ترکیه پیوست

وحید امیری به ترابزون اسپور ترکیه پیوست / رسمی / تصویری

وحید امیری به ترابزون اسپور ترکیه پیوست


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا