تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
عمومیفناوری

۹ مرورگر برتر برای سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۱۷

امتیاز یادت نره

۹ مرورگر برتر برای سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۱۷ کدامند؟

۹ مرورگر برتر برای سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۱۷
۹ مرورگر برتر برای سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۱۷

معرفی بهترین مرورگر های اندروید | بهترین مرورگر های اینترنت اندروید موبایل | مرورگر برتر اندروید موبایل ۲۰۱۷

water netpaak999 e1496362010441 ۹ مرورگر برتر برای سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۱۷

ما در دنیای مجازی شاهد رشد روز افزون انتشار و تولید نرم‌ افزار و اپلیکیشن های متفاوتی هستیم. مرور وب ‌سایت ها یکی از کارهای مهمی است که روزانه وقت زیادی برای آن اختصاص می دهیم ولی لازمه یک وب ‌گردی خوب، انتخاب یک مرورگر مناسب با سرعت خوب است تا بتوانیم به وسیله آن راحت و با سرعت بالا وب ‌گردی کنیم. به همین منظور در این مقاله آموزشی قصد داریم تا بهترین مرورگرهای وب را که برای اندروید منتشر شده است، به شما معرفی کنیم. با مجله نت پاک در ادامه مطلب همراه باشید

برای سیستم‌عامل اندروید مرورگرهای زیادی وجود دارند و هم چنان در حال انتشار هستند، اما شاید سوالی که بیش‌تر کاربران اندروید با آن روبه‌رو باشند این است که کدام مرورگر در اندروید ویژگی های خوب و مناسب برای وب ‌گردی دارد؟ با کدام مرورگر وب ‌گردی کنیم؟ ما امروز به این سوال شما پاسخ می دهیم و مرورگرهای برتر در اندروید را با بیان عملکرد و قابلیت برای شما توضیح می دهیم.

مواردی که برای انتخاب یک مرورگر مناسب باید به آن توجه کنیم، سرعت مرورگر، میزان مصرف حافظه، سازگاری، مقدار فضایی که اشغال می کنند و ویژگی ها و قابلیت های مرورگر است.

• مرورگر کروم برای اندروید

مرورگر گوگل کروم برای بسیاری از شما مرورگر اصلی برای وب ‌گردی در دستگاه های هوشمند و دسکتاپ ها است، چرا که قابلیت و ویژگی های زیادی دارد و سرعت بارگذاری مناسبی دارد. از دیگر ویژگی های این مرورگر می توان به رابط کاربری خوب و قابل درک آن و سازگاری موتور داخلی این مرورگر با اکثر وب سایت ها اشاره کرد. این مرورگر هم چنین از چند زبان پشتیبانی می کند و امنیت مناسبی چون قابلیت وب گردی به صورت مخفیانه (Incognito) دارد.

netpaak.ir telegram ۹ مرورگر برتر برای سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۱۷

• مرورگر اپرا

 “Opera browser”، صفحات وب را با سرعتی بالا و در محیطی ساده و زیبا برای شما به نمایش می گذارد. با اپرا موبایل می توانید صفحات وب را با کیفیتی بالا و سریع بارگذاری کنید و از وب ‌گردی لذت ببرید. این مرورگر از کدهای اچ‌تی‌ام‌ال ۵ و جاوا اسکریپت صفحات وب پشتیبانی می کند. هم چنین این مرورگر دارای یک دانلود منیجر داخلی است. مرورگر “Opera Mobile” یک انتخاب کامل است ولی برخلاف برادر کوچک‌ترش، این مرورگر سریع‌ترین مرورگر نیست، در حقیقت رتبه این مرورگر از نظر سرعت متوسط است.

• مرورگر اپرا مینی

تولیدکنندگان مرورگر “Opera Mini” ادعا دارند که سریع ‌ترین مرورگر برای گوشی های موبایل موجود را ارائه داده ‌اند. در مورد این ادعا در ابتدا نمی توان مطمئن بود، اما پس از استفاده از این مرورگر کاملا قابل باور است که “Opera Mini” سریع‌ ترین مرورگر وب برای گوشی های اندرویدی است، به طوری‌ که احساس می شود زمانی برای لود شدن صفحات وب صرف نمی شود. هم چنین سرعت بالای این مرورگر در تماشای ویدیو، دانلود و ارسال فایل نیز کاملا متمایز است. از ویژگی قابل توجه “Opera Mini” قابلیت تب‌بندی(tabbed) است که حس استفاده از یک مرورگر در کامپیوتر را به کاربر منتقل می کند و امکان دسترسی سریع به چندین سایت مختلف به صورت همزمان را فراهم می سازد. اپرا مینی هم چنین به ‌تازگی با ویژگی های جدید به ‌روزرسانی شده است. در بحث مربوط به سرعت در مرورگرهای پلتفرم اندروید، مرورگر “Opera Mini” تمامی رقبای خود را کنار زده و در صدر ایستاده است. ویژگی فشرده‌سازی این مرورگر باعث شده است تا زمان مورد نیاز برای بارگذاری صفحات کاهش یابد. حتی در بعضی موارد مشاهده شده است که مرورگر “Opera Mini” حدود پنج برابر سریع‌تر از رقبای خود عمل می کند، در نتیجه اگر هدف اصلی شما سرعت است پیشنهاد می کنیم حتما این مرورگر را امتحان کنید.

• مرورگر فایرفاکس

مرورگر موزیلا فایرفاکس از جمله بهترین و پرسرعت ‌ترین مرورگرهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید است. فایرفاکس از حریم خصوصی شما به شدت محافظت می کند و در برابر هکرهای اینترنتی بسیار مقاوم است. شما می توانید صفحات متعددی را با این نرم‌افزار باز کنید. بدون شک فایرفاکس از بهترین مرورگرهای اندروید است. از قابلیت های اصلی این نرم‌افزار می توان به ایمن بودن و پر سرعت بودن آن اشاره کرد.

• مرورگر دلفین

بسیاری از کاربران اندروید در مورد “Dolphin Browser” شنیده‌اند. این مرورگر علاوه بر ارائه کیفیتی بالا در وب ‌گردی از نظر سرعت بارگذاری صفحات وب، این قابلیت ها را نیز دارا است: دسترسی به افزونه های مفید (add-ons)، گرافیک مناسب که باعث می شود شما تصاویر، منوها و دیگر جزئیات را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید، تم های رنگارنگ، پشتیبانی چندین زبان و استفاده از چندین تب. این مرورگر از نظر قابلیت و ویژگی های متنوع جزء مرورگرهای محبوب در اندروید است که کاربران زیادی آن را دانلود کرده‌اند و استفاده می کنند.

• مرورگر Ghostery Privacy

نام یک مرورگر امن برای سیستم عامل اندروید است. این مرورگر به شما این امکان را می دهد تا با امنیت کامل وب ‌گردی کنید. این مرورگر اینترنتی بدون هیچ‌گونه تبلیغات اضافه‌ای ارائه شده است و از تمامی کوکی ها محافظت کرده و اجازه نمی دهد بدافزارها به گوشی اندرویدی شما نفوذ کنند.

• مرورگر Link Bubble 

مرورگر شناوری است که دسترسی شما را به وب‌ سایت های مورد نظر وقتی درون اپلیکیشن های مختلف هستید آسان می کند. این مرورگر این امکان را فراهم می کند که بتوانید روی لینک های درون اپلیکیشن ها کلیک کنید و به‌ جای انتظار برای لود شدن صفحه، در همان اپلیکیشن کار کنید و همزمان صفحه مرورگر را نیز مشاهده کنید. از دیگر ویژگی های این مرورگر می توان به تم های متنوع، سازگاری با اپلیکیشن های مختلف اشاره کرد و هم چنین مانند اپلیکیشن “Pocket” می تواند صفحه ها را در خود ذخیره کند تا در صورت آفلاین بودن نیز بتوانید از آن لینک ها دیدن کنید.

• مرورگر Puffin

یکی از بهترین و سریع‌ ترین مرورگرها برای اندروید است. با استفاده از این مرورگر می توانید بدون هیچ‌گونه محدودیتی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید و قادر خواهید بود تا تب های نامحدودی را ایجاد کنید. از قابلیت اصلی این مرورگر می توان به امکان دانلود فایل ها از اینترنت، سرعت بسیار بالا و وجود ماوس مجازی بر روی صفحه نمایش اشاره کرد. این مرورگر از فلش پشتیبانی می کند و هم چنین از سریع ترین موتور جاوا اسکریپت موجود در میان مرورگرها  بهره می برد. یکی از دلایلی که باعث شده است سرعت این مرورگر نسبت به گونه های مشابه بسیار بالاتر باشد، بهره‌گیری از سرویس های ابری است. با هر درخواست باز کردن آدرسی که از طریق این مرورگر ارسال می کنید، به جای دریافت مستقیم اطلاعات از سرور مقصد نسخه بهینه شده آن را از سرورهای ابری مرورگر دریافت خواهید کرد که به مراتب حجم کم‌تر و سرعت بیش‌ تری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

• مرورگر Mercury

 یکی از مرورگرهای بی ‌نظیری است که در ابتدا برای سیستم‌عامل “iOS” منتشرشد، و پس از آن نسخه اندروید آن راهی بازار شد. این مرورگر قابلیت های کاربردی و مهمی دارد که باعث شده است در لیست مرورگر های برتر قرار گیرد. سرعت بارگذاری بالایی دارد، صفحات مورد نظر خود را می توانید در منوی “Reading List” قرار دهید و وقتی که آفلاین هستید به مرور صفحات اینترنتی با تمام جزئیات بپردازید. این مرورگر به طور کامل از فلش پشتیبانی می کند، بنابراین در مشاهده ویدیو در وب سایت های مختلف مشکلی نخواهید داشت. نقاط قوت این مرورگر پلاگین های آن هستند که می توان به گوگل ترنسلیت، دراپ‌باکس، گوگل درایو و “Ad Block” اشاره کرد که شاید مورد آخر مهم‌ترین آن ها باشد. این مرورگر هم چنین امنیت بالایی دارد، چرا که با فعال‌سازی “Private Mode” می توانید بدون برجای گذاشتن هیچ‌گونه اثری در کوکی ها و “History” به مرور مخفی صفحات وب بپردازید. این مرورگر هم چنین مجهز به فایل منیجر داخلی است که قابلیت همگام شدن با فضاهای ابری را دارد. تم های متنوع، رابطه کاربری خوب از سایر ویژگی های این مرورگر هستند. “Mercury” از جمله مرورگرهایی است که قابلیت های متنوع و کاربردی مناسبی دارد، حتما توصیه می کنیم وب ‌گردی را با مرورگر “Mercury” تجربه کنید.

آیا شما تجربه کار با مروگرهای دیگر را دارید؟ در صورتی که مرورگر مناسب دیگری را می شناسید نام آن را با ما در میان بگذارید و از مزایای آن بگویید. مجله نت پاک

معرفی بهترین مرورگر های اندروید | بهترین مرورگر های اینترنت اندروید موبایل | مرورگر برتر اندروید موبایل ۲۰۱۷


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا