تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

تریلر معرفی بازی PES 2019

امتیاز یادت نره

تریلر معرفی بازی PES 2019

کونامی با انتشار تریلری رسما از بازی PES 2019 رونمایی کرد.
.

 + تریلر بازی اضافه شد  /  ۱۹  اردیبهشت 

بدون شک سری Pro Evolution Soccer را می‌توان یکی از پرطرفدار‌ترین بازی‌ های ورزشی به شمار آورد. عنوانی که در طول سال‌ های اخیر سعی کرده تا با نوآوری‌ های بیشتر فاصله خود با رقیب همیشگی‌ اش یعنی سری FIFA را کاهش دهد. حال به نظر می‌ رسد اطلاعات و تصاویر جدیدترین نسخه از این سری یعنی PES 2019 به صورت تصادفی توسط فروشگاه پلی‌استیشن هُنگ‌کُنگ فاش شده است.

فروشگاه پلی استیشن هُنگ‌ کُنگ طی اقدامی عجیب اطلاعات مربوط به پیش خرید عنوان PES 2019 را در وب‌ سایت این فروشگاه فاش کرده است. به گفته این وب سایت، عنوان PES 2019 در تاریخ پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ (۳۰ اوت ۲۰۱۸) عرضه می‌شود و آن‌ طور که مشخص است دیوید بکهام اسطوره فوتبال انگلیس بر روی کاور این عنوان حضور خواهد داشت.

اطلاعات منتشر شده در فروشگاه پلی‌ استیشن هُنگ‌ کُنگ به شرح زیر است:

  • لیگ‌های معتبر: قانونی شدن بسیاری از لیگ‌های جهان.
  • بخش MYCLUB جدید: تمام عناصر این بخش بازسازی شده‌اند، از امضای قراداد با بازیکنان گرفته تا کارت‌های مختلفی از آن‌ها که در طول سال عرضه می‌شوند.
  • لحظات جادویی: با اضافه شدن یازده مهارت جدید، حرفه بازیکنان وارد مرحله جدیدی خواهد شد. به وسیله بازسازی، بهبود انیمشین و حرکات شوت زدن بازیکنان، آن‌ها قادر خواهند بود گل‌های زیبا‌تری به ثمر برسانند. به علاوه استقامت بازیکنان بر روی خستگی آن‌ها در بازی نیز تاثیر گذار خواهد بود.
  • یک بازی زیبا از نظر بصری: انیمیشن‌های زیبا و واقع گرایانه بازی با رزلوشن ۴K.
  • بخش مربی‌گری: حرفه فوتبال را به عنوان یک مربی واقعی تجربه کنید. این بخش ۳ تغییر عمده به همراه خواهد داشت: جام بین المللی قهرمانان پیش فصل(ICC)، سیستم نقل و انتقالات عمیق و لیگ‌های قانونی جدید.

همچنین فروشگاه هنگ کنگ پلی‌ استیشن تصاویری از عنوان PES 2019 را نیز منتشر کرده است که شما می‌توانید تصاویر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

netpaak.ir telegram تریلر معرفی بازی PES 2019


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا