تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های نقش افرینی و جهان باز

دانلود بازی Fallout 76 برای pc کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Fallout 76 برای pc 

دانلود بازی Fallout 76 برای pc بهمراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده

دانلود بازی Fallout 76

Fallout به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های نقش آفرینی / آخرالزمانی شناخته می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد. آخرین نسخه این مجموعه بازی Fallout 4 بود که پس از انتشار، هم نقد‌های بسیار مثبتی دریافت کرد و هم در زمینه فروش عملکردی عالی داشت. حال بتسدا و حال، این بازی با نام Fallout 76 معرفی شده است. دانلود بازی Fallout 76 در ادامه مطلب…

طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی در ویرجینیای غربی جریان دارد و دنیایش قرار است چهار برابر از بازی Fallout 4 بزرگ‌تر باشد. مناطق سرسبز و متنوعی در این بازی انتظار طرفداران را می‌کشد و به نظر می‌رسد قرار نیست دنیای بازی همانند قبل مخروبه باشد.

اتفاقات این بازی از لحاظ خط زمانی به قبل از بازی‌های قبلی باز می‌گردد و قرار است شاهد یک پیش درآمد بر سری فال آوت باشیم. Fallout 76 درباره‌ی ساختن دوباره و شروعی تازه است و همه‌ی مردمی که از والت ۷۶ بیرون آمده‌اند باید به دنبال ساختن دنیایی جدید باشند. این بازی قرار است چند ساعت دیگر نمایش کامل‌تری را در کنفرانس مطبوعاتیبتزدا داشته باشد. پیش‌خرید آن از تاریخ پانزدهم ژوئن (بیست و پنج خردادماه) ممکن خواهد بود.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Fallout 76 برای pc کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک

بازی Fallout 76

همانطور که در بالا گفتیم هم گفته شده بود این نسخه در ویرجینیای غربی و جریان دارد. جایی که کاراکتر شما پس از ۲۵ سال از والت شماره ۷۶ خارج می‌شود. به گفته تاد هاوارد، جزئیات این نسخه از فال اوت، ۱۶ برابر بیشتر از نسخه قبلی خواهد بود و همچنین در بازی شاهد ۶ منطقه با فضاها و تهدیدات گوناگون هستیم، اما مهم‌ترین نکته بازی Fallout 76 این است که این اثر تماما آنلاین خواهد بود. بازیکنان این امکان را دارند که بازی را به تنهایی یا همراه با دوستان خود و در حالت کوآپ طی تجربه کنند.

علاوه بر این‌ها، اطلاعات دیگری مثل حالت Photo Mode و همچنین نحوه دست‌یابی به سلاح‌های هسته‌ای در بازی و تاثیراتی که روی محیط می‌گذارند منتشر شد که در تریلرها می‌توانید مشاهده کنید. همچنین جزئیات نسخه‌های ویژه بازی و محتویات آن نیز نمایش داده شد.

شرکت بتسدا دو نسخه ویژه بازی Fallout 76 را معرفی کرده است که این دو نسخه Power Armor Edition و Tricentennial Edition نام دارند. نسخه Tricentennial یادآور افتتاحیه پناهگاه ۷۶ این بازی است که شامل اقلام پایین می‌شود:

پوسته شخصی‌سازی شده Tricentennial Power Armro برای زره‌های T-51 و T-45 و T-60 و X-01
پوسته شخصی‌سازی شده Tricentennial برای سلاح‌های ۱۰mm Pistol و Hatchet و Laser Rifle
سر والت بوی
لباس عمو سم
احساسات و خوشحالی والت بوی
پوسترهای کارگاه First-Class Tricentennial
قاب عکس Tricentennial
دسترسی به بتای بازی Fallout 76 (نسخه آزمایشی پیش از موعد)
بازی Fallout 76 یک اثر آنلاین بقا است که بازیکنان به صورت آنلاین با دیگر بازماندگان پناهگاه ۷۶ بازی می‌کنند و هیچکدام از بازماندگان با بازیکن رفتار دوستانه‌ای نخواهند داشت. بازیکن کنترل یک سیلوی هسته‌ای را در دست خواهد داشت و تلاش می‌کند پناهگاه خود را با ابزارهای مختلف بسازد و گسترش بدهد. همچنین، بازیکن می‌توند وارد محیط آلوده به رادیواکتیو Wasteland شود و به گشت و گذار در این محیط بپردازد. دانلود بازی Fallout 76 بزودی..

 Gallery Fallout 76

 

دانلود بازی Fallout 76 + دانلود بازی فال اوت ۷۶ کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دی ال سی پچ 


Description

Fallout 76 is an upcoming online multiplayer action role-playing video game developed by Bethesda Game Studios and published by Bethesda Softworks. It is the ninth game in the Fallout series and serves as a narrative prequel to the series. It is scheduled to be released for Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One on November 14, 2018.



 مشخصات بازی : 

 نام بازی : Fallout 76

 سبک بازی :  Multiplayer / Action-Rollenspiel

 سال انتشار : November 2018

• سازنده بازی : Bethesda Softworks

• ناشر بازی : Bethesda Softworks

• کارگردان , نویسنده , طراح بازی : Todd Howard

• سایت مربوط : Click Here

 قابلیت انلاین : Yes

 قابلیت چند نفره  : Yes

• فرمت فایل : RAR / ISO

•  امتیاز بازی : * / ۱۰ 

• رمز فایل : netpaak.com


 حداقل سیستم مورد نیاز : 

OS:
Processor:
Memory:
Graphics:
Storage:
Sound Card:

 سیستم پیشنهادی : 

OS:
Processor:
Memory:
Graphics:
Storage:
Sound Card:


  راهنمای نصب بازی ها :  ۱- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. ۲ – فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Ultra Iso یا نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید. ۳ – به نصب بازی بپردازید. ۴ –  محتوای موجود در پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. ” در صورت نیاز ” ۵ – از اجرای بازی لذت ببرید.


  پیش نیاز  نصب بازی ها :  دانلود پکیج دایرکت ایکس – دانلود اخرین نسخه دات نت فریمورک – اخرین نسخه Microsoft Visual C++ Redistributable –  اخرین نسخه Steam  –  اخرین نسخه OpenAL –  اخرین ورژن انویدیا فیزیکس –  اخرین نسخه Uplay –  اخرین نسخه Origin


 Download links 

 

لینک های دانلود بدستور فیلترینگ برداشته شد


‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام و احترام
    مهندس من فایل ها را دانلود کردم و اکسترکت کردم اما موقعی که تو بازی میری و یوزر نیم و پسورد ثبت نام شده سایت بتسدا را میزنی ارور میده و وقتی با چیز شکن وارد سایت بتسدا هم میشی گزینه دانلود نداره فقط قابل خریداری کردن هست .
    مخواستم اگر لطف کنید من را راهنمایی کنید و اگر راه حل و یا کرکی از بازی دارید برام ایمیل کنید . اگر هزینه ای هم داره به روی چشم تقدیم میکنم .
    خیلی خیلی متشکرم

    1. سلام سیامک جان . بازی انلاینه باید اکانتش رو بخری . Fallout 76 کلا انلاین باید باشی و کرک نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا