تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های نقش افرینی و جهان بازبازی های اکشن و شوتربازی های پیشنهادیبازی های سرگرم کنندهبازی های کامپیوترگیم پاک 🎮 Game Paak

دانلود بازی Just Cause 4-All Dlcs نسخه جدید Razor1911

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Just Cause 4 برای pc دانلود جاست کاز ۴ دانلود بازی کامپیوتر

دانلود بازی جاست کاز ۴ دانلود بازی Just Cause 4 برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود بازی Just Cause 4 برای pc دانلود جاست کاز 4

دانلود Just Cause 4

نسخه جدید Razor1911 اضافه شد. نسخه ۲۰۲۲

Just Cause 4 Complete Edition – Razor1911 

netpaak.ir telegram دانلود بازی Just Cause 4-All Dlcs نسخه جدید Razor1911

طرفداران بازی‌های جهان‌باز، سری Just Cause را با اکشن هیجان‌انگیز و دیوانه‌وارش می‌شناسند و خب خبر خوب برای طرفداران این بازی اینکه نسخه جدیدی از این سری، قرار است سال جاری منتشر شود. اولین شایعه‌های مربوط به Just Caues 4 پیش از نمایشگاه به‌گوش رسید ولی این بازی نهایتا در جریان این رویداد به‌صورت رسمی معرفی شد و پس از آن شاهد انتشار چند تریلر از آن بودیم. دانلود بازی Just Cause 4

در این نسخه هم دوباره با شخصیت نیکو رودریگز همراه خواهیم شد که این بار، در کشوری خیالی با نام سولیس به ماجراجویی مشغول است و با گروهی ملقب به بلک هند درگیر می‌شود.

دانلود بازی Just Cause 4 برای pc دانلود جاست کاز 4

• استودیو آوالانچ از تغییرات شخصیت ریکو در بازی Just Cause 4 می‌گوید

دانلود بازی جاست کاز ۴ دانلود بازی Just Cause 4 برای کامپیوتر با لینک مستقیم تیم سازنده در صحبت‌های خود به این مورد اشاره می‌کند که ریکو رودریگز در این نسخه آسیب‌پذیرتر از همیشه است و با موردی مواجه می‌شود که شخصیت او را تغییر خواهد داد. در ادامه استودیو آوالانچ اعلام کرده است که تا به‌امروز شخصیت ریکو، شخصیت پردازی خاصی نداشته است و صرفا از یک آواتار در بازی استفاده شده است که اتفاقات مختلفی را تجربه می‌کند و کاربران آزاد هستند که کارهای متنوعی را از طریق این شخص انجام دهند.

از این‌رو در نسخه چهارم، شاهد دنیا و وقایع واقع‌گرایانه‌تری نسبت به گذشته هستیم. برای مثال عملکرد وینگ‌سوییت ریکو واقع‌گرایانه طراحی شده است و واکنش طبیعی‌تری نسبت به باد و ارتفاعی که در آن هستید، از خود نشان می‌دهد. به‌عبارتی آب و هوا موردی است که می‌تواند در طول بازی به‌شما آسیب جدی‌ای وارد کند و چیزی نیست که بتوانید آن را خراب کنید یا علیه آن مبارزه کنید. در نسخه‌های پیشین نبود آب و هوای واقع‌گرایانه سبب می‌شد مدام در هوا باشید و کارهای دیوانه‌وار مختلفی انجام دهید اما در Just Cause 4، از آن‌جایی که این مورد واقع گرایانه طراحی شده است، باید برای مبارزات تدابیر دیگری داشته باشید و از سایر شخصیت‌های بازی کمک بگیرید.

بازی Just Caues 4 برای pc دانلود جاست کاز 4

دانلود بازی جاست کاز ۴ دانلود بازی Just Cause 4 برای کامپیوتر با لینک مستقیم

البته تا به اینجای کار تنها در مورد آسیب پذیری ریکو صحبت شد و باید بگویم که بُعد قهرمانی وی همچنان پابرجا است و در میان انبوهی از گلوله و انفجار، می‌توانید کارهای دیوانه‌وار مختلفی را انجام دهید. به‌عبارتی تیم سازنده سعی کرده است از نظر شخصیتی تغییراتی را روی شخصیت و احساسات ریکو انجام دهد و درکنار آن، شاهد یک سری تغییرات در سیستم گیم‌پلی بازی هستیم که سبب می‌شود ریکو آسیب‌پذیرتر از گذشته باشد.

در انتها می‌توانید ویدیو پشت صحنه بازی Just Cause 4 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Just Cause 4 در تاریخ ۱۳ آذر ماه (چهار دسامبر) برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود.

274482 uBjxB3JsfR 265921 ii7zj9bwlt just cause 4 2 دانلود بازی Just Cause 4-All Dlcs نسخه جدید Razor1911

تریلر Just Cause 4 قدرت موتور جدید بازی را به نمایش در می‌آورد

یکی از بزرگ‌ ترین تغییرات Just Cause 4 به موتور بازی‌سازی تازه آن مربوط می‌شود که تریلر جدید بازی نیز به نمایش آن می‌پردازد.

پس از تقلاهای بسیار بازی Just Cause 3 برای اجرا روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴، استودیوآوالانچ تصمیم به بهبود موتور بازی برای دنباله این مجموعه یعنی بازی Just Cause 4 گرفت. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از بازی Just Cause 4 منتشر شده است که تغییرات موثر موتور بازی‌سازی Apex را که در ساخت نسخه چهارم مجموعه Just Cause مورد استفاده قرار گرفته است، دانلود بازی Just Cause 4

به نمایش در می‌آورد. موتور اپکس به عنوان بزرگ‌ترین موتور بازی‌سازی‌ای که استودیو Avalanche تا به حال توسعه داده است، باعث بهبود گرافیک، فیزیک و استفاده از سیستم آب‌وهوایی پویا در بازی Just Cause 4 می‌شود که دستیابی به این موارد پیش از این امکان‌پذیر نبود.

تغییراتی که استودیو آوالانچ روی موتور بازی‌سازی اعمال کرده است، بیش از هر چیز دیگری طرفداران را در نمایشگاه E3 2018 به وجد آورد. با اینکه موارد جالب بسیاری در بازی جاست کاز ۴ وجود دارد، اما استفاده از موتور Apex این نوید را می‌دهد که دیگر شاهد ایرادات نسخه قبلی مجموعه نباشیم. دانلود بازی Just Cause 4 بزودی…

دانلود بازی Just Cause 4 + دانلود بازی جاست کاز ۴


Description

Just Cause 4 is an upcoming action-adventure game developed by Avalanche Studios and published by Square Enix. The game is scheduled to be released for PlayStation 4, Windows, and Xbox One on December 4, 2018.

Just Cause 4 is a third-person action-adventure game set in an open world environment. The player assumes the role of series protagonist Rico Rodriguez.

Just Cause 4 is being developed by Avalanche Studios and published by Square Enix. The game is being developed with a new version of Avalanche’s game engine Apex. The new technology allows the game to have diverse and extreme weather effects including blizzards, sandstorms, tornadoes and more.


 مشخصات بازی : 

 نام بازی : Just Caues 4

 سبک بازی : Action-adventure / Single-player/

• سازنده بازی : Avalanche Studios

• ناشر بازی : Square Enix

 سال انتشار : December 2018

• کارگردان / طراح بازی : Omar Shakir

• سایت مربوط : Click Here

 قابلیت انلاین : No

 قابلیت چند نفره  : Yes

•  امتیاز بازی : ۷٫۸ / ۱۰

• فرمت فایل : RAR / ISO

• رمز فایل : netpaak.com


 حداقل سیستم مورد نیاز : 

OS: Windows 7 SP1 with Platform Update for Windows 7 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i5-2400 @ 3.1 GHz | AMD FX-6300 @ 3.5 GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 (2GB VRAM or better) | AMD R9 270 (2GB VRAM or better)
DirectX: Version 11
Storage: 59 GB available space

 سیستم پیشنهادی : 

OS: Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i7-4770 @ 3.4 GHz | AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz or equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070 (6GB VRAM or better) | AMD Vega 56 (6GB VRAM or better)
DirectX: Version 11
Storage: 59 GB available space


  YouTube HQ

Just Cause 4 – Announcement 4K Gameplay Trailer [E3 2018] – YouTube

Just Cause 4: Apex Engine Reveal [PEGI] – YouTube


 Download links 

 دانلود فیت گرل Just Cause 4: Day One Edition + 5 DLCs-FitGirl:

دانلود پارت ۱ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۲ با لینک مستقیم

دانلود کرک بازی Just Caues 4 بصورت جداگانه

دانلود کرک بازی Just Caues 4 بصورت جداگانه

 ورود به بخش گیم 

| نظر یا تجربیات خود را در رابطه با این بازی با ما به اشتراک بگذارید. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا