تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

احتمالا Battlefield جدید Bad Company 3 است

امتیاز یادت نره

 Bad Company 3

احتمال دارد عنوان Battlefield جدید Bad Company 3 باشد. در چند وقت گذشته حرف و حدیث‌های بسیاری پیرامون قسمت جدید از این سری اول شخص شوتر که توسط استودیو DICE در حال توسعه است به گوش رسیده. عنوانی که بسیاری آن را با عنوان Battlefield 5 می‌شناسند. اما برخی گفته‌ها حاکی از آن است این استودیو در حال ساخت یک بازی جنگ جهانی دوم است.

با توجه به توییت‌های منتشر شده این پروژه جنگ جهانی دوم ممکن است لزوما اشاره به یک بازی قدیمی نداشته باشد بلکه به نظر می‌رسد دنباله مستقیمی بر یک سری باشد که مدت‌هاست شاهد انتشار آن نبوده‌ایم. شب گذشته فردی پستی در توییتر خود ارسال کرد که نشان می‌دهد این پروژه Battlefield 2018 بوده که پیش از این بسیاری بر این باور بودند این پروژه همان Battlefield 5 است. اما ظاهرا قسمت پنجم سری برای سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده زیرا پروژه Battlefield 2018 به نوعی همان پروژه بازی جنگ حهانی دوم است. این کاربر که Abbas Alrubaie نام دارد در توییتر خود ادعا کرده Battlefield جدید Bad Company 3 است.

نکته قابل توجه این است که صفحه توییتر Abbas Alrubaie توسط اکانت رسمی توییتر Battlefield دنبال می‌شود. پس از مدتی اما این پست از صفحه شخص اشاره شده حذف شد و اکانت وی نیز به صورت خصوصی تغییر پیدا کرد. به نظر می‌رسد اگر موضوع مطرح شده حقیقت داشته باشد استودیو DICE این شخص را متقاعد کرده که در حال حاضر از انتشار اطلاعات محرمانه خودداری کند تا شرکت EA برای EA Play خود در E3 امسال، با دستی پر پا به میدان بگذارد.

گیم پاک

 Bad Company 3

netpaak.ir telegram احتمالا Battlefield جدید Bad Company 3 است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا