تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
انیمیشن

انیمیشن قصه های آسمانی + نگین انگشتری – زندگانی امام هادی(ع)

امتیاز یادت نره

دانلود انیمیشن قصه های آسمانی دانلود کارتون قصه های آسمانی دانلود انیمیشن قصه های آسمانی + نگین انگشتری دوبله فارسی دانلود کارتون قصه های آسمانی + نگین انگشتری

دانلود انیمیشن قصه های آسمانی + نگین انگشتری , دانلود انیمیشن ۲۰۱۸، دانلود انیمیشن، دانلود انیمیشن دوبله دانلود انیمیشن قصه های آسمانی + نگین انگشتری زندگانی امام هادی(ع)

انیمیشن قصه های آسمانی + نگین انگشتری - زندگانی امام هادی(ع)

انیمیشن قصه های آسمانی + نگین انگشتری

“علیرضا فرمانی” کارگردان انیمیشن “قصه های آسمانی” در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: مجموعه “قصه های آسمانی” تاکتیک دو بعدی در ۱۵ قسمت در مرکز پویانمایی صبا تهیه شده است.

وی افزود: “قصه های آسمانی” در سال ۷۸ تولید شده و ساخت آن ۲ سال و نیم به طور انجامید.
این مجموعه اولین انیمیشن بعد از انقلاب بود که با نگاه شیعه به زندگی معصومین پرداخته بود.
“فرمانی” در خصوص “نگین انگشتری” یکی از آیتمهای این مجموعه اظهار داشت: “نگین انگشتری” که به زندگی اما علی النقی (ع) اشاره دارد در ۱۵ دقیقه امشب ساعت ۲۰:۴۳ از شبکه پویا به روی آنتن می رود.

وی قصه این مجموعه را اینگونه بیان کرد: یکی از حاکمان در زمان امام علی النقی (ع) به فردی جواهرساز نگینی را برای ساخت انگشتری می دهد و به او متذکر می شود که نباید هیچ آسیبی به این نگین بخورد و درصورت بروز هر نوع مشکلی با او و خانواده اش برخورد خواهند کرد.
وی در این باره اضافه کرد: هنگام ساخت “انگشتر نگین” از وسط دو نیم می شود و جواهرساز از ترس به مسجد پناه می برد و از خدا طلب نیاز می کند که در هنگام دعا امام به نزد آن مرد آمده و جویای مشکلش می شود.

“مهرداد رجبی” نویسنده، “علیرضا فرمانی” بازنویسی فیلمنامه و کارگردان از عوامل ساخت این اثر هستند.
“فرمانی” در پایان خاطر نشان کرد: آخرین اثر من تحت عنوان “نمکی و مار عینکی” در ایام نوروز از رسانه ملی پخش شد و هم اکنون نگارش سری دوم این مجموعه به پایان رسیده و منتظر تصویب و تأمین بودجه آن هستیم.

netpaak.ir telegram انیمیشن قصه های آسمانی + نگین انگشتری - زندگانی امام هادی(ع)

 دانلود با لینک مستقیم

 


ورود به بـخـش دانـلود فـیلـم و انـیمـیشن



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا