تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های دوبله فارسیبازی های استراتژیکبازی های اکشن و شوتربازی های پیشنهادیبازی های ترسناکبازی های سرگرم کنندهبازی های شبیه سازبازی های شمشیری و هک اند اسلشبازی های کامپیوتربازی های ماجراجوییبازی های مخفی کاریبازی های نقش افرینی و جهان بازبازی ورزشی , متوری , ماشینی , هواپیمایی

تجربه یک واقعه تاریخی با بازی مختار (دانلود بازی مختار)

امتیاز یادت نره

دانلود بازی مختار برای کامپیوتر

دانلود بازی مختار برای کامپیوتر

بازی مختار در ۱۲ مرحله و با موتور آنریل انجین ۴ ساخته شده است. بنابراین گرافیک واقع گرایانه جذابی دارد. صداگذاری نیز به نحوی جذاب در این بازی اجرا شده است. این موارد موجب می شود که کاربر به خوبی درگیر این بازی شود. پیشرفت بازی سازی در ایران به خوبی در این اثر مشهود است. دانلود بازی مختار

دانلود بازی مختار

با این سبک ارائه می دهند. بازی های این سبک معمولا موفق عمل کرده و رضایت کاربران را کسب می کنند. یکی از بازی ها ایرانی در این دسته، دانلود بازی مختار است.

این بازی نوظهور در سبک تاریخی و نگاه به جزئیات موفق بوده است. با ما همراه باشید تا نگاهی به جزئیات و نکات ریز این بازی داشته باشیم. مواردی که شاید کمتر به آنها توجه شده باشد اما نقش مهمی در این بازی ایفا می کنند.

بازی مختار

netpaak.ir telegram تجربه یک واقعه تاریخی با بازی مختار (دانلود بازی مختار)

نیم نگاهی به صنعت بازی سازی در ایران

به طور کلی چه بخواهیم و یا نخواهیم، در صنعت بازی سازی شرکت های برتر حضور دارند. با اینکه این شرکت ها رقابت را بسیار سخت می کنند، اما با این حال می توان از راه و روش آنها به عنوان یک الگو استفاده کرد. قطعا مواردی که یک بازی ساز به آنها توجه می کند، بسیار متفاوت با تجربه ای است که افراد عادی از آن اثر دارند. تجربه بیشتر یکی از موانع ساخت بازی های موفق است که فعالیت را برای شرکت های تازه کار سخت می کند.

بازی مختار، گام بزرگی از بازی سازی در ایران است که با نگاه به جزئیات پدیده شگفت انگیزی را خلق کرده است. بزرگ از این بابت که گرافیک و موارد بازی پیشرفت بسیار چشمگیری نسبت به قبل داشته است. از نکات مثبت بازی می توان فهمید که سازندگان تلاش شبانه روزی در تولید این اثر داشته اند و الحق که باید به آنها خسته نباشید جانانه ای گفت. البته در خصوص ساخت بازی فوق تنها از الگو های واقع استفاده نشده است، بلکه برای نخستین بار نوآوری هایی هم به کار گرفته شده اند. این موارد بازی مختار را به یک شاهکار تبدیل کرده است.

در ابتدای کار شاید هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که صحنه های بازی مختار تا این حد به جلوه های واقعی نزدیک باشد. استفاده از موتور آنریل انجین ۴ یکی از نکات بسیار قابل توجه در این بازی است. این گرافیک واقع گرایانه نکات مثبت بسیاری دارد اما به طور کلی تجربه ساخت بازی های موفقی نظیر پابجی موبایل و فورتنایت مهری بر عملکرد خوب آن است.

روند بازی مختار (دانلود بازی مختار)

شاید بتوان بازی ها را به دو دسته کلی تقسیم کرد: برخی از بازی ها هیچ ریشه ای نه در افسانه ها و نه در تاریخ دارند. سازندگان یک بازی را تولید و روند آن را آغاز می کنند. اگر تاثیرگذاری بازی کم باشد، گیمر ها با آن ارتباط برقرار نمی کنند و این امر موجب می شود که از آن دلزده شود. اما برخی از بازی ها نیز دارای یک ریشه تاریخی یا افسانه ای هستند. معمولا کاربران با این دسته از بازی ها راحت تر ارتباط برقرار می کنند و حتی اگر ضعف هایی هم داشته باشد از آن میگذرند. بازی مختار را قطعا می توان جز دسته دوم طبقه بندی کرد.

بازی مختار بر اساس رویدادی تاریخی است تا کاربر به راحتی با آن ارتباط برقرار کند. به خصوص اگر فیلم مختارنامه را هم تماشا کرده باشید بهتر پذیرای این بازی خواهید بود. بازی در سلول های زندان آغاز می شود و یادآور زمانی است که مختار در بند بود. این رویداد تاریخی تا جایی ادامه پیدا خواهد کرد که مختار ثقفی با هدف خونخواهی امام حسین به قیام خواهد پرداخت و جنگ هایی را طی خواهد کرد.

صداگذاری به نحوی زیبا در بازی مختار انجام شده است که بر جذابیت آن می افزاید. صدای مبارزات به شکلی واقعی اجرا می گردد تا شما در هنگام تجربه بازی احساس کسری نکنید.

مبارزات در بازی مختار

اجرای بازی تا تجربه کاربران

برای اجرای بازی مختار به یک سیستم نسبتا خوب نیاز دارید. همانطور که گفته شد بازی مختار گام بزرگ بازی سازی در ایران است. بنابراین به عنوان یک بازی ایرانی شما را شگفت زده خواهد کرد اما قطعا نباید توقع یک بازی تمام عیار را از آن داشته باشید. تجربه کاربران نشان می دهد با اینکه بازی مختار بسیار موفق بوده است اما همچنان راه زیادی برای پیشرفت دارد. جزئیاتی که سازندگان قطعا در سری های بعدی بیشتر به آنها توجه خواهند کرد.

در بازی مختار بیشتر از هر چیز به سبک مبارزات بازی توجه شده است. قطعا مبارزات در هر بازی اکشن مهم ترین جز آن را تشکیل می دهند. سازندگان نیز بر همین اساس به بخش جزئیات یک مبارزه توجه ویژه ای داشته اند. به نحوی که پس از شروع بازی محو نبرد ها و جزئیات بازی خواهید شد. لباس ها و لوازم جنگی هم به شکل سنتی و بر اساس همان دوران طراحی شده اند. پس اگر قصد تجربه یک بازی موفق را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما اقدام به دانلود بازی مختار نمایید. این بازی در ۱۲ مرحله شما را سرگرم قیامی خواهد کرد که هیچگاه از ذهن ها پاک نخواهد شد.wiki


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا