📚 مجله نت پاکتبلیغاتفناوری

خرید ویباکس فورتنایت ارزان

امتیاز یادت نره

بازی و سرگرمی در دنیای پر از تکنولوژی امروزه بسیار تغییر کرده است و شباهتی با بازی‌های قدیمی ندارد. بازی‌ها از حالت فیزیکی و متحرک به حالت بدون حرکت تغییریافته‌اند. امروزه بازی‌های رایانه‌ای از محبوبیت فراوانی برخوردار هستند و اغلب افراد این بازی‌ها را به بازی‌های قدیمی ترجیح می‌دهند.

کامپیوتر یکی از ابزار پرکاربرد و محبوب در میان مردم است که برای انجام کارهای مختلف از آن استفاده می‌کنند. بازی‌های رایانه‌ای یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های کامپیوتر برای ایجاد سرگرمی است که تا چندین سال پیش مورداستفاده بسیاری از افراد قرار می‌گرفت. آتاری نیز یکی از ابزارهای بازی و سرگرمی بود که روزگاری از محبوبیت فراوانی برخوردار بود. به‌مرورزمان و با پیشرفت علم و تکنولوژی، ابزار دیگری مانند پلی‌استیشن برای بازی و سرگرمی تولید و به بازار عرضه شدند. اگر شما هم از پلی‌استیشن استفاده می‌کنید و یا علاقه‌مند به استفاده از آن هستید، قطعاً در مورد خرید ویباکس فورتنایت هم اطلاعاتی دارید.

images 1662881385 خرید ویباکس فورتنایت ارزان

این دستگاه‌ها به‌تنهایی قابل‌استفاده نیستند و برای اینکه بتوانید از آن‌ها استفاده کنید، لازم است بازی‌های مخصوص به آن‌ها را خریداری و نصب کنید. بازی‌های بسیاری با موضوعات گوناگون، طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌شود؛ مانند بازی‌های فوتبالی، مسابقات رزمی، بازی‌های جنگی و… که مخاطب، متناسب با علاقه‌هایی که دارد آن‌ها را خریداری و نصب می‌کند.

در میان انواع بازی‌های منتشرشده، برخی از آن‌ها از محبوبیت فراوانی برخوردار هستند، مانند فورتنایت که جزو بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین برای گیمرها در تمام دنیا محسوب می‌شود و در ایران نیز طرفداران بی‌شماری دارد. برای خرید ویباکس فورتنایت و نصب آن راه‌هایی وجود دارد اما پیش از آنکه بدانید چگونه می‌توانید موفق به خرید ویباکس فورتنایت شوید، باید بدانید که این بازی چیست.

ویباکس فورتنایت

پیش از آنکه به خرید ویباکس فورتنایت اقدام کنید، باید درباره‌ی آن اطلاعات کاملی کسب کنید و به‌طور کامل با سبک آن آشنا شوید. امروزه فورتنایت یکی از بازی‌های بسیار محبوب برای گیمرها به شمار می‌آید که قابلیت‌های فراوانی دارد. یکی از ویژگی‌هایی که باعث محبوبیت این بازی شده است، قابلیت خرید و اضافه کردن آیتم‌های خاص به بازی است. برای استفاده از این آیتم‌ها و اسکین‌ها باید آن‌ها را به‌وسیله ویباکس خریداری کنید. قطعاً برای شما این سؤال به وجود می‌آید و می‌پرسید که ویباکس چیست؟ ویباکس واحد پول اختصاصی برای بازی فورتنایت است که با خرید آن می‌توانید تمامی تجهیزات داخل بازی را خریداری کنید؛ این واحد پول فقط مختص به این بازی است.

در این بازی با واحد پول مخصوصی که دارد، می‌توانید برای کاراکترهای خود اسلحه و تجهیزات و هر چیز دیگری که نیاز دارید خریداری کنید. از راه‌های مختلفی می‌توانید ویباکس را به دست آورید و بدون داشتن آن نمی‌توانید به مراحل بعدی صعود کنید و در مبارزات پیروز شوید.

images 1662919901 خرید ویباکس فورتنایت ارزان

روش‌های به‌دست آوردن ویباکس فورتنایت

برای اینکه بتوانید این عنصر مهم را به دست آورید، دو روش وجود دارد:

  • در روش اول گیمر می‌تواند به‌صورت رایگان اما وقت‌گیر به خرید وی باکس فورتنایت اقدام کند. گیمر می‌تواند با طی کردن مراحل گوناگون، شرکت در بتل رویال‌های متعدد و کسب پیروزی در آن‌ها، ویباکس رایگان به دست آورد و یا باید بخش Save the world را تجربه کند و در مبارزه با حریفان سرسخت و خشن کامپیوتری پیروز شود. باید بدانید که بخش save the world فعلاً رایگان نیست و برای باز کردن آن باید مقداری هزینه کنید که می‌توان گفت به‌صرفه نیست.
  • در روش دوم می‌توانید با پرداخت نقدی موفق به خرید وی باکس شوید. با مراجعه به سایت‌های خرید وی باکس فورتنایت می‌توانید بسته‌ای متناسب با نیاز خود خریداری کنید. پس از خرید ویباکس فورتنایت آن را به‌حساب کاربری خود اضافه کرده و می‌توانید از مزایای آن استفاده کنید و لذت ببرید.

برای مشکل دیده نشدن ویباکس‌های فورتنایت در کنسول ps4 چه‌کار باید کرد؟

پیش از آنکه توضیحاتی در مورد این سؤال داده شود، باید گفت نگران نباشید خرید ویباکس فورتنایت و استفاده از آن مشکلاتی را به همراه دارد که همواره قابل‌حل است. ویباکس‌هایی که خریداری می‌کنید در همه پلتفرم‌ها مانند پی‌سی، موبایل و ایکس باکس به نمایش درمی‌آیند؛ اما داده در کنسول ps4 قابل‌نمایش نیست. نگرانی دراین‌باره بی‌معنا است؛ زیرا شما می‌توانید هر بار که خواستید از ویباکس خود استفاده کنید.

کافی است هرزمانی که می‌خواهید با استفاده از پی‌سی وارد اکانت خود شوید و چیزهایی را که نیاز دارید از آیتم شاپ خریداری کنید. استفاده از پی‌سی به این دلیل است که ویباکس در آن بدون مشکل نمایش داده می‌شود. اگر نتوانستید به‌تنهایی از پس این کار بربیایید، می‌توانید از شخصی که مهارت دارد کمک بگیرید و یا با پشتیبان سایتی که خرید ویباکس فورتنایت خود را انجام داده‌اید تماس بگیرید. این مشکل به دلیل سیاست اپیک گیمز و فورتنایت رخ می‌دهد و به سایت‌های خرید ویباکس فورتنایت ارتباطی ندارد.

images 1662919966 خرید ویباکس فورتنایت ارزان

محصولات

سخن پایانی

امروزه تکنولوژی تمام دنیا را فراگرفته است و انسان‌ها بدون آن نمی‌توانند زندگی کنند. تکنولوژی هرروز در حال ارتقا یافتن است و با گسترش آن جهان نیز دست‌خوش تغییرات می‌شود. یکی از تغییرات ایجادشده در جهان، تغییر بازی‌ها و سرگرمی‌های انسان‌ها است. در حال حاضر دستگاه‌های مختلفی برای انجام بازی‌های رایانه‌ای طراحی و تولید می‌شوند که مردم دنیا را مجذوب خود کرده‌اند. دستگاه‌هایی همچون کنسول‌های بازی که با نصب بازی‌های مختلف با موضوعات گوناگون مانند فوتبال، کشتی کج، مسابقات رزمی، بازی‌های جنگی و… این روزها از بازار بسیار داغی برخوردار هستند.

فورتنایت یکی از انواع این بازی‌ها است که از طرفداران بسیاری در تمام دنیا و حتی ایران برخوردار است. برای این بازی یک قابلیت بسیار جذاب وجود دارد و آن‌هم خرید تجهیزات و لوازم مختلف همچون اسلحه و دیگر موارد موردنیاز است. برای اینکه بتوانید تجهیزات را خریداری کنید، نیاز به واحد پول این بازی یعنی ویباکس دارید.

خرید ویباکس فورتنایت و به‌دست آوردن آن به دو صورت رایگان و پولی صورت می‌پذیرد. در روش رایگان باید بازی‌های مختلفی را انجام داده و پیروزی‌هایی کسب کنید و در روش نقدی می‌توانید به‌صورت مستقیم از سایت‌های خرید ویباکس فورتنایت آن را دریافت کنید. ویباکس فورتنایت در انواع پلتفرم‌ها مانند پی‌سی، موبایل و ایکس باکس بدون هیچ مشکلی نمایش داده می‌شود؛ در کنسول ps4 مشکلاتی برای نمایش آن وجود دارد که به‌سادگی و با استفاده از پی‌سی قابل‌حل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا