تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
طب اسلامی سنتیتغذیه و اشپزی

خواص هلو انجیری + مضرات + ویدئو

امتیاز یادت نره

هلو انجیری چیست، خواص و مضرات آن در بارداری کدامند؟  هلو انجیری میوه ای شبیه دونات شیرین و پرخاصیت خواص اعجاب انگیز هلو خواص دارویی هلو

خواص هلو انجیری + مضرات + ویدئو

خواص هلو انجیری

هلو انجیری چیست؟

هلو انجیری یا هلو بشقابی به انگلیسی Saturn Peach یکی از انواع هلو با گوشت سفید و پوست زرد و قرمز می باشد. هلو انجیری کوچک تر و شیرین تر از هلوی معمولی است، آب کمتری دارد، درخت پرباری دارد و نسبت به هلوی معمولی محصول بیشتری تولید می کند و در اواخر بهار و تابستان برداشت می شود.

یک هلو انجیری با اندازه ی متوسط حدود ۱۶ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم فیبر، ۱۲ گرم قند و ۱ گرم پروتئین دارد و ۶۰ کالری انرژی تولید می کند.

شاید فکر کنید که هلو انجیری در اثر دستکاری ژنتیکی به وجود آمده اما باید بگوییم که این میوه در قرن نوزدهم در چین رشد داده شد و در سال ۱۸۷۱ از کشور چین به ایالات متحده وارد شد.

خواص و مضرات هلو انجیری در بارداری

هلو انجیری از مواد غذایی مفید برای بارداری است که می تواند مواد مغذی مورد نیاز خانم باردار و نوزاد را تامین کند. این میوه ی خوشمزه و شیرین حاوی مقدار زیادی ویتامین A و C، نیاسین و پتاسیم است، فیبر بالایی دارد که می تواند به جلوگیری از یبوست که مشکل رایج در زنان باردار است کمک کند.

netpaak.ir telegram خواص هلو انجیری + مضرات + ویدئو
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

خوردن زیاد از حد هلو انجیری می تواند باعث افزایش حرارت داخلی بدن شود که برای بارداری مضر است و پرز های آن می توان گلوی خانم های باردار را تحریک کنند.

خواص هلو انجیری برای پوست

هلو انجیری حاوی مقادیر بالای ویتامین C می باشد که به کاهش علائم پوستی مربوط به افزایش سن از جمله چین و چروک و لکه های سیاه و قرمز پوست کمک کرده و همچنین پوست را از آسیب های خورشید محفوظ نگه می دارد.

ماسک هلو برای درمان منافذ باز و خستگی پوست مفید بوده و به عنوان ماسک مناسب ضد پیری پوست استفاده می شود.

خواص هلو انجیری در مبارزه با سرطان

هلو انجیری حاوی فیبر بالا و ویتامین C فراوان است که با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و خطر ابتلا به سرطان از جمله سرطان کولورکتال و پستان را کاهش می دهد.

خواص هلو انجیری برای فشار خون و بیماری های قلبی

فیبر، پتاسیم و کولین موجود در تمام انواع هلو ها باعث تقویت سلامت قلب و فشار خون می شود. مصرف پتاسیم بالا باعث کاهش سطح سدیم خون شده که بیماری های قلبی عروقی را درمان می کند. فیبر بالای آن برای کاهش اشتها و کاهش وزن بسیار مفید می باشد.

خواص هلو انجیری برای دیابت

هلو انجیری با میزان فیبر بالا باعث کاهش قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع ۱ و بهبود قند خون و میزان انسولین برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ می شود.

فواید دیگر هلو انجیری

هلو انجیری به کاهش استرس کمک می کند.

استخوان را قوی تر می کند.

باعث کاهش ریزش مو می شود.

هلو انجیری ناراحتی معده را درمان می کند.

منبع:بیتوته

ویدئو خواص هلو

_________________________________________

طب اسلامی - طب سنتی - نت پاک

هلو انجیری چیست، خواص و مضرات آن در بارداری کدامند؟  هلو انجیری میوه ای شبیه دونات شیرین و پرخاصیت خواص اعجاب انگیز هلو خ


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا